Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 (endret) Sexuelle utfordringer synes å vera eindel av kvardagen hos mange både single og par innenfor mange norske hjem. Nå hevdes det at for å få god og regelmessig sex med dama handler det ikkje nødvendigvis alltid om hvor flink ein er med penis under samleie og denne eine timen under hyrdestunden. Kan du som kvinne bekrefte / avkrefte denne påstand ? Nei, det handler i stor grad hvilke holdninger ein har overfor dama / kvinnfolka dei øvrige 23 timene i døgnet. Å forføre en kvinne til sex handler derfor i stor grad om å ta noen enkle grep, som å vise empati følelser , omtanke, nærhet, støtte , sosial adfærd. i kvardagen. Sexuell tenning hos kvinner er tilsynelande langt mer komplisert en hos menn, ettersom kvinner i langt større grad en menn er avhengi av å få anerkjennelse, ros en menn. En forutsettning for at ein har ein holdning å kunne gji ros, anrekjennelse, og omtanke / omsorg m.m er at ei har fått slik omtanke under oppveksten . Menn tenner i utgangspunket letter sexuelt gjerne mer på utseende / bekledning og personlighet hos kvinner. Innenfor manndominerte miljøer har det tradisjonelt sett ikkje vert vanlig å gji anerkennelse, ros og sette ord på følelser like stor grad som innenfor de kvinnlige miljøer. Når menn og kvinner snakker om sexuelle følelser / tenning og ærfaringer så snakker de om 2 forskjellige ting. Endret 5. november 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Du mener ikke helt seriøst at dette er noe du har begynt å tenke på nå nylig? Dette har jo vært et velkjent faktum veldig lenge. Anonymkode: 649ae...91b 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 4 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Sexuelle utfordringer synes å vera eindel av kvardagen hos mange både single og par innenfor mange norske hjem. Nå hevdes det at for å få god og regelmessig sex med dama handler det ikkje nødvendigvis alltid om hvor flink ein er med penis under samleie og denne eine timen underhyrdestunden. Kan du som kvinne bekrefte / avkrefte denne påstand ? Nei, det handler i stor grad hvilke holdninger ein har overfor dama / kvinnfolka dei øvrige 23 timene i døgnet. Å forføre en kvinne til sex handler derfor o stor grad om å ta noen enkle grep, som å vise empati som går på å vise følelser , omtanke, nærhet, støtte , sosial adfærd. Sexuell tenning hos kvinner er tilsynelande langt mer komplisert en hos menn, ettersom kvinner i langt større grad en menn er avhengi av å få anerkjennelse, ros en menn. En forutsettning for at ein har ein holdning ser ein kan gji ros, anrekjennelse, og omtanke / omsorg m.m er at ei har fått slik omtanke under oppveksten . Menn tenner i utgangspunket letter sexuelt gjerne mer på utseende / bekledning og personlighet hos kvinner. Innenfor manndominerte miljøer har det tradisjonelt sett ikkje vert vanlig å gji anerkennelse, ros og sette ord på følelser like stor grad som innenfor de kvinnlige miljøer. Når menn og kvinner snakker om sexuelle følelser / tenning og ærfaringer så snakker de om 2 forskjellige ting. Men hva med oss som ikke har noe lyst å ha noe med dama å gjøre de andre 23 timene? Anonymkode: f500f...a75 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva med oss som ikke har noe lyst å ha noe med dama å gjøre de andre 23 timene? Anonymkode: f500f...a75 😁 Huff ja... Anonymkode: 948a3...ca8
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Jeg er glad du antar at sex varer 1 time. Du vet så lite om dette emnet som meg hahaha
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 (endret) Jeg er helt enig i at vi trenger (menn) å ta hensyn til kjæresten vår. Og et forhold varer hele dagen, det varer ikke 30 minutter eller 1 time, men dette skjer i forhold. Du må forstå at ikke alle mennesker tenker likt, i en ideell verden ville dette være bra, men det er mennesker som tenker noe annet. Kvinner ... som deg ... trenger bekreftelse, nærhet, klem, trygghet og kjærlighet. Andre kvinner søker bare sex. Jeg anbefaler at du ser etter noen som kan gi deg dette, og forhåpentligvis er dette evig. Fordi mennesker endrer seg og kanskje de første månedene er vakre, men dette er ikke evig. Lykke til Ts og storre klem til deg Endret 5. november 2019 av Familytree
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 4 minutter siden, Familytree skrev: Jeg er glad du antar at sex varer 1 time. Du vet så lite om dette emnet som meg hahaha Nei, eg antar ikkje at sexen alltid varer en time. Er nok nokså individuelt hvor lenge hyrdestunder varer.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 2 minutter siden, Familytree said: Jeg er helt enig i at vi trenger (menn) å ta hensyn til kjæresten vår. Og et forhold varer hele dagen, det varer ikke 30 minutter eller 1 time, men dette skjer i forhold. Du må forstå at ikke alle mennesker tenker likt, i en ideell verden ville dette være bra, men det er mennesker som tenker noe annet. Kvinner ... som deg ... trenger bekreftelse, nærhet, klem, trygghet og kjærlighet. Andre kvinner søker bare sex. Jeg anbefaler at du ser etter noen som kan gi deg dette, og forhåpentligvis er dette evig. Fordi mennesker endrer seg og kanskje de første månedene er vakre, men dette er ikke evig. Lykke til Ts og storre klem til deg Ts er mann. Anonymkode: aa672...43a 1
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts er mann. Anonymkode: aa672...43a Oh vel, dette kan være for menn og kvinner... XD
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 5 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Nei, eg antar ikkje at sexen alltid varer en time. Er nok nokså individuelt hvor lenge hyrdestunder varer. Ja, enig med det.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😁 Huff ja... Anonymkode: 948a3...ca8 Jeg var seriøs. Ønsker kun å ha med kvinner å gjøre når det er snakk om sex. Ellers er de av 0 interesse. Anonymkode: f500f...a75 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. november 2019 #13 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, Familytree skrev: Jeg er helt enig i at vi trenger (menn) å ta hensyn til kjæresten vår. Og et forhold varer hele dagen, det varer ikke 30 minutter eller 1 time, men dette skjer i forhold. Du må forstå at ikke alle mennesker tenker likt, i en ideell verden ville dette være bra, men det er mennesker som tenker noe annet. Kvinner ... som deg ... trenger bekreftelse, nærhet, klem, trygghet og kjærlighet. Andre kvinner søker bare sex. Jeg anbefaler at du ser etter noen som kan gi deg dette, og forhåpentligvis er dette evig. Fordi mennesker endrer seg og kanskje de første månedene er vakre, men dette er ikke evig. Lykke til Ts og storre klem til deg Mangel på nærhet , ros omtanke m.v e er holdninger som ofte har synt seg å "gå igjenn " hos mange kvinner. Menn,gjir som regel aldri utrykk for slikemangelfulle holdninger fra en kvinnes side. Kanskje kan kvinner bare ærkjenne at de er langt mer følsomme for slike holdninger fra menns sin side en omvendt. Og undres ofte på hvordan dette ofte fungerer i praksis innenfor mange hjem.
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. november 2019 #14 Skrevet 5. november 2019 Du har litt rett, ikke digg å knulle en mann som har oversett deg hele dagen og ikke gitt deg noen komplimenter, omsorg eller anerkjennelse, for så å bli myk som smør når det kommer til sex! Og da er det ikke måte på hvor digg du er! TURN OFF!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #15 Skrevet 5. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var seriøs. Ønsker kun å ha med kvinner å gjøre når det er snakk om sex. Ellers er de av 0 interesse. Anonymkode: f500f...a75 Skaff deg en "uppblåsbara Barbara". Anonymkode: aa672...43a 3
Gjest Familytree Skrevet 5. november 2019 #16 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Mangel på nærhet , ros omtanke m.v e er holdninger som ofte har synt seg å "gå igjenn " hos mange kvinner. Menn,gjir som regel aldri utrykk for slikemangelfulle holdninger fra en kvinnes side. Kanskje kan kvinner bare ærkjenne at de er langt mer følsomme for slike holdninger fra menns sin side en omvendt. Og undres ofte på hvordan dette ofte fungerer i praksis innenfor mange hjem. Ja, helt sikkert det er et turn on for mange kvinner og for menn. Men hva tenker du om forholdet i mange ár sammen?
Gjest Warrior Skrevet 5. november 2019 #17 Skrevet 5. november 2019 Sex, nærhet, omsorg og kos er det viktigste😍🤤Det trenger jeg også det, så lenge det ikke bare er tid til en kjapp en.
Gjest Warrior Skrevet 5. november 2019 #18 Skrevet 5. november 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var seriøs. Ønsker kun å ha med kvinner å gjøre når det er snakk om sex. Ellers er de av 0 interesse. Anonymkode: f500f...a75 Da holder du deg til ons. Ikke ei fast dame. Så enkelt er det..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #19 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, Kvelertak skrev: Da holder du deg til ons. Ikke ei fast dame. Så enkelt er det.. Heller ff. Det fungerer bedre for meg. Anonymkode: f500f...a75
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #20 Skrevet 5. november 2019 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Å forføre en kvinne til sex handler derfor i stor grad om å ta noen enkle grep, som å vise empati følelser , omtanke, nærhet, støtte , sosial adfærd. i kvardagen. Sexuell tenning hos kvinner er tilsynelande langt mer komplisert en hos menn, ettersom kvinner i langt større grad en menn er avhengi av å få anerkjennelse, ros en menn Du har skjønt det!! Kvinner er nok mer kompliserte sånn. Sex for oss handler om tenning på mer enn kropp, det er hele personligheten. Jeg kunne aldri vært med en mann som ikke viste mye omsorg og var veldig fysisk, det er noe av det som gjør at jeg tenner på ham. Takk for innlegget. Aldri tenkt på dette før nemli. Men menn trenger nok mye anerkjennelse og ros de og. Men tror det er mer atskilt fra sexen. Hos kvinner hører det sammen med seksuell lyst og følelsen av å være god nok. Anonymkode: 5d4cd...9b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå