Gå til innhold

Fustrerte kåte kvinner som mangler kos, nærhet, og sex

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Sexuelle utfordringer synes å vera eindel av kvardagen hos mange både single og par innenfor mange norske hjem.    Nå  hevdes  det  at for å få  god og regelmessig sex med dama  handler det  ikkje nødvendigvis  alltid om hvor flink ein er med penis under samleie  og  denne eine timen under hyrdestunden.      Kan du som kvinne bekrefte / avkrefte denne påstand ? 

Nei, det  handler i stor grad hvilke holdninger ein har overfor dama  / kvinnfolka  dei øvrige 23 timene i døgnet.       Å forføre   en kvinne til sex handler derfor i  stor grad om å ta noen    enkle grep, som  å vise empati  følelser , omtanke, nærhet, støtte , sosial adfærd. i kvardagen.     Sexuell tenning hos kvinner er  tilsynelande langt  mer komplisert en hos menn, ettersom    kvinner i  langt  større grad en menn er avhengi av  å få anerkjennelse,  ros en menn.     En forutsettning for at ein har ein holdning å kunne   gji ros, anrekjennelse, og omtanke / omsorg  m.m er at ei  har fått slik omtanke under oppveksten .     

Menn tenner i utgangspunket letter   sexuelt gjerne  mer på utseende / bekledning og personlighet  hos kvinner.      Innenfor manndominerte miljøer har det tradisjonelt sett  ikkje vert vanlig å gji   anerkennelse, ros og sette ord på følelser   like stor grad som innenfor  de  kvinnlige miljøer.    Når menn og kvinner snakker om  sexuelle følelser  / tenning  og ærfaringer så snakker de   om 2 forskjellige ting.      

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: aa672...43a

• Liker 2
Skrevet

Du mener ikke helt seriøst at dette er noe du har begynt å tenke på nå nylig? Dette har jo vært et velkjent faktum veldig lenge.

Anonymkode: 649ae...91b

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Sexuelle utfordringer synes å vera eindel av kvardagen hos mange både single og par innenfor mange norske hjem.    Nå  hevdes  det  at for å få  god og regelmessig sex med dama  handler det  ikkje nødvendigvis  alltid om hvor flink ein er med penis under samleie  og  denne eine timen underhyrdestunden.      Kan du som kvinne bekrefte / avkrefte denne påstand ? 

Nei, det  handler i stor grad hvilke holdninger ein har overfor dama  / kvinnfolka  dei øvrige 23 timene i døgnet.       Å forføre   en kvinne til sex handler derfor o stor grad om å ta noen    enkle grep, som  å vise empati  som går på å vise  følelser , omtanke, nærhet, støtte , sosial adfærd.     Sexuell tenning hos kvinner er  tilsynelande langt  mer komplisert en hos menn, ettersom    kvinner i  langt  større grad en menn er avhengi av  å få anerkjennelse,  ros en menn.     En forutsettning for at ein har ein holdning ser ein kan  gji ros, anrekjennelse, og omtanke / omsorg  m.m er at ei  har fått slik omtanke under oppveksten .     

Menn tenner i utgangspunket letter   sexuelt gjerne  mer på utseende / bekledning og personlighet  hos kvinner.      Innenfor manndominerte miljøer har det tradisjonelt sett  ikkje vert vanlig å gji   anerkennelse, ros og sette ord på følelser   like stor grad som innenfor  de  kvinnlige miljøer.    Når menn og kvinner snakker om  sexuelle følelser  / tenning  og ærfaringer så snakker de   om 2 forskjellige ting.      

Men hva med oss som ikke har noe lyst å ha noe med dama å gjøre de andre 23 timene?

Anonymkode: f500f...a75

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med oss som ikke har noe lyst å ha noe med dama å gjøre de andre 23 timene?

😁 Huff ja...

Anonymkode: 948a3...ca8

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg er glad du antar at sex varer 1 time. Du vet så lite om dette emnet som meg hahaha

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Jeg er helt enig i at vi trenger (menn) å ta hensyn til kjæresten vår. Og et forhold varer hele dagen, det varer ikke 30 minutter eller 1 time, men dette skjer i forhold. Du må forstå at ikke alle mennesker tenker likt, i en ideell verden ville dette være bra, men det er mennesker som tenker noe annet.
Kvinner ... som deg ... trenger bekreftelse, nærhet, klem, trygghet og kjærlighet. Andre kvinner søker bare sex. Jeg anbefaler at du ser etter noen som kan gi deg dette, og forhåpentligvis er dette evig. Fordi mennesker endrer seg og kanskje de første månedene er vakre, men dette er ikke evig. Lykke til Ts og storre klem til deg :)

Endret av Familytree
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
4 minutter siden, Familytree skrev:

Jeg er glad du antar at sex varer 1 time. Du vet så lite om dette emnet som meg hahaha

Nei, eg antar ikkje at sexen alltid varer en time.   Er nok nokså individuelt hvor lenge hyrdestunder varer.

Skrevet
2 minutter siden, Familytree said:

Jeg er helt enig i at vi trenger (menn) å ta hensyn til kjæresten vår. Og et forhold varer hele dagen, det varer ikke 30 minutter eller 1 time, men dette skjer i forhold. Du må forstå at ikke alle mennesker tenker likt, i en ideell verden ville dette være bra, men det er mennesker som tenker noe annet.
Kvinner ... som deg ... trenger bekreftelse, nærhet, klem, trygghet og kjærlighet. Andre kvinner søker bare sex. Jeg anbefaler at du ser etter noen som kan gi deg dette, og forhåpentligvis er dette evig. Fordi mennesker endrer seg og kanskje de første månedene er vakre, men dette er ikke evig. Lykke til Ts og storre klem til deg :)

Ts er mann.

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts er mann.

Oh vel, dette kan være for menn og kvinner... XD

Gjest Familytree
Skrevet
5 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Nei, eg antar ikkje at sexen alltid varer en time.   Er nok nokså individuelt hvor lenge hyrdestunder varer.

Ja, enig med det.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😁 Huff ja...

Anonymkode: 948a3...ca8

Jeg var seriøs. Ønsker kun å ha med kvinner å gjøre når det er snakk om sex. Ellers er de av 0 interesse.

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, Familytree skrev:

Mangel på nærhet , ros omtanke  m.v e er holdninger som ofte  har synt seg  å "gå igjenn " hos mange kvinner.   Menn,gjir som regel aldri utrykk for slikemangelfulle  holdninger fra en kvinnes side.    Kanskje kan kvinner bare ærkjenne at de er langt mer følsomme for slike holdninger fra menns sin side en omvendt.     Og undres ofte på hvordan dette ofte fungerer i praksis innenfor mange hjem. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du har litt rett, ikke digg å knulle en mann som har oversett deg hele dagen og ikke gitt deg noen komplimenter, omsorg eller anerkjennelse, for så å bli myk som smør når det kommer til sex! Og da er det ikke måte på hvor digg du er!

TURN OFF!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var seriøs. Ønsker kun å ha med kvinner å gjøre når det er snakk om sex. Ellers er de av 0 interesse.

Skaff deg en "uppblåsbara Barbara".

• Liker 3
Gjest Familytree
Skrevet
3 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Mangel på nærhet , ros omtanke  m.v e er holdninger som ofte  har synt seg  å "gå igjenn " hos mange kvinner.   Menn,gjir som regel aldri utrykk for slikemangelfulle  holdninger fra en kvinnes side.    Kanskje kan kvinner bare ærkjenne at de er langt mer følsomme for slike holdninger fra menns sin side en omvendt.     Og undres ofte på hvordan dette ofte fungerer i praksis innenfor mange hjem. 

Ja, helt sikkert det er et turn on for mange kvinner og for menn. Men hva tenker du om forholdet i mange ár sammen?

Gjest Warrior
Skrevet

Sex, nærhet, omsorg og kos er det viktigste😍🤤Det trenger jeg også det, så lenge det ikke bare er tid til en kjapp en.

Gjest Warrior
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da holder du deg til ons. Ikke ei fast dame. Så enkelt er det..

Skrevet
1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Da holder du deg til ons. Ikke ei fast dame. Så enkelt er det..

Heller ff. Det fungerer bedre for meg.

Skrevet
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Å forføre   en kvinne til sex handler derfor i  stor grad om å ta noen    enkle grep, som  å vise empati  følelser , omtanke, nærhet, støtte , sosial adfærd. i kvardagen.     Sexuell tenning hos kvinner er  tilsynelande langt  mer komplisert en hos menn, ettersom    kvinner i  langt  større grad en menn er avhengi av  å få anerkjennelse,  ros en menn

Du har skjønt det!! Kvinner er nok mer kompliserte sånn. Sex for oss handler om tenning på mer enn kropp, det er hele personligheten. Jeg kunne aldri vært med en mann som ikke viste mye omsorg og var veldig fysisk, det er noe av det som gjør at jeg tenner på ham. Takk for innlegget. Aldri tenkt på dette før nemli. Men menn trenger nok mye anerkjennelse og ros de og. Men tror det er mer atskilt fra sexen. Hos kvinner hører det sammen med seksuell lyst og følelsen av å være god nok. 

Anonymkode: 5d4cd...9b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...