Gå til innhold

Noen som kjenner til Disen gård?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow, så utrolig bra!! Vi har falt sååå for de utrolig koselige lokalene.. Tenker å gå for treretters, for så å sette inn noen av bordene inn på "lageret". Bryllupet er også på vinteren, så da går det sikkert greit å sitte "trangt og godt for å holde varmen", hehe.

Anonym poster: fae6e5869802842b3fe724d49c319f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha 55 gjester på Disen gård. Fikk tilsendt bordoppsett til 55 gjester og det ser ut til å gå greit altså :-)

Vi var 45 på Disen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvor de resterende 10 skal bli av om ikke folk skal sitte på fanget til hverandre.

Anonym poster: ffc3706866a97235986316bccca353e9

Skrevet

Jeg fikk tilsendt et forslag til bordoppsett på 55 gjester og med målene på bordet så bør det gå fint. Har vært der i 50-års lag med 54 gjester til bords og det gikk fint. Jeg sier ikke at det ikke blir litt trangt om plassen men det går :-)

• Liker 1
Skrevet

Må forresten da har e-oppsett med fire armer på e'en om det gir noe mening...

Skrevet

Jeg skal sende mail til bestyreren for å se på tegningen selv! Jeg har jo virkelig forelsket meg i lokalet, liker den bonderomantiske stilen, den flotte lysekronen, og at lokalene ikke "blir for store" slik at gjestene er langt unna hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk to forslag til 55 gjester, kam, eller tre langbord. Bestyreren skriver at det kommer til å bli trangt, men at det går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...