Gå til innhold

mensen og tilfredsstille mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å tilfredsstille mannen når man har mensen og mannen ikke ønsker å ha samleie, men ønsker at dama bruker f.eks. hånden. Jeg synes det er litt sårende, fordi jeg vil aller helst ha samleie med ham. Når han ikke har lyst på meg, har jeg heller ikke så lyst til å aktivt tilfredsstille ham. Han må allikevel gjerne bruke kroppen min til å få utløsning, men jeg har altså ikke så lyst til å være aktivt til hjelp...Er det flere som føler det sånn? Eller er det mange som ikke har noe imot å tilfredsstille mannen sin, selv når de selv ikke får gjengjeld?

(Det skjer selvfølgelig at jeg har lyst til å være god mot ham, og "drar den" selv om jeg ikke får noe igjen, men da skjer det altså på mitt intiativ.)

Hva synes mennene? Er det forståelig at jeg ikke har lyst, eller er det dårlig gjort?

Er det ekkelt for dere når dama blør?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hva er problemet?
Skrevet

Er det ikke bare å la han slippe til i nummer to da?

Gjest Daniella_
Skrevet
'

Bare? :-?

Skrevet

kanskje du bare kan bruke hånden og kanskje en BJ, spruten kan du uansett svelge selv om du har mensen,...

men hvis du heller bare vil tenke på deg selv, at det også skal gå utover mannen din når du har mensen, - ja da kan du jo bare nekte å være samarbeidsvillig og kosete når du har mensen.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

:klaske: Det er innlegg som dette som gjør at jeg gjerne skulle sett forumet stengt for gjester.

Skrevet
men hvis du heller bare vil tenke på deg selv, at det også skal gå utover mannen din når du har mensen, - ja da kan du jo bare nekte å være samarbeidsvillig og kosete når du har mensen.

Regner med at denne var ironisk! Det er jo mannen som har valgt ikke å ha sex med henne (men utløsning vil han gjerne ha)

Hilsen Trille

Gjest Formosiss
Skrevet

Typen min vil gjerne ha samleie mens jeg har mensen, men der sier jeg ned. Fyss og æsj. Men jeg har ingenting i mot å gi ham en hjelpende hånd eller en blowjob. Liker det jeg, liker å se at han har det deilig og nyter det jeg gjør :-D

Skrevet

7 svar som ikke handlet om noe av det jeg spurte om (trille har iallefall forstått budskapet)....Kjedelig!

Begge ønsker altså sex, men han ønsker ikke samleie! Da er det bare han som får, og jeg som må sørge for det! Det er dette spørsmålene dreier seg om! Han kan gjøre alt han vil, men jeg liker ikke at han ber om at jeg skal sørge for det! Dette ønsker jeg synspunkter på.

Skrevet
7 svar som ikke handlet om noe av det jeg spurte om (trille har iallefall forstått budskapet)....Kjedelig!

Begge ønsker altså sex, men han ønsker ikke samleie! Da er det bare han som får, og jeg som må sørge for det! Det er dette spørsmålene dreier seg om! Han kan gjøre alt han vil, men jeg liker ikke at han ber om at jeg skal sørge for det! Dette ønsker jeg synspunkter på.

Jeg synes ikke man skal være nødt til å gjøre ting man ikke har lyst til, særlig når det gjelder sex. Hvis han ikke vil ha samleie, er det jo hans valg (og kanskje forståelig når du har mensen), og da kan han vel tilfredsstille seg selv eller være uten de dagene? Dette er ikke noe du har plikt til å gjøre, uansett hvor mye dere er sammen, om du ikke synes det er gøy.

Skrevet

Jeg synes ikke man skal være nødt til å gjøre ting man ikke har lyst til, særlig når det gjelder sex. Hvis han ikke vil ha samleie, er det jo hans valg (og kanskje forståelig når du har mensen), og da kan han vel tilfredsstille seg selv eller være uten de dagene? Dette er ikke noe du har plikt til å gjøre, uansett hvor mye dere er sammen, om du ikke synes det er gøy.

Jeg er delvis enig med Dagoberta. Og ser ikke helt problemet med at han må klare seg uten samleie disse dagene. Vil han heller ikke fingre deg eller på annen måte tilfredsstille deg når du har mensen, ser jeg ingen grunn til at du skal måtte føle deg forpliktet til å gjøre det for han om du ikke har lyst fordi han ser mensen som et hinder for samleie.

Jeg for min del forstår heller ikke menn som synes mensen er ekkelt, jeg da. Jeg har aldri vært sammen med en mann som synes mensen har vært ekkelt, et problem eller liknende.

Skrevet
Jeg ville mye heller tilfredsstillt han selv enn å se/vite at han gjorde det på egenhånd. Og det gjør jeg også. Han syns egentlig det er greit å gjøre det når jeg har mensen, selv er det litt forskjellig for hva jeg føler for i de dagene, men vi klarer oss veldig bra :)

Forstår at du jan synes det er litt sårende at han ikke har lyst på deg når du har mensen, men jeg forstår han også. Ville vært glad for at han ville bli tilfredsstillt av meg jeg :wink:

Mm. Sex skal ikke være noen tvang eller pliktgreie nei.

Alle har våre egne preferanser, liker ikke du eller han å ha sex når du har mensen, lar man jo være det.

Jeg ville ikke hatt noen problemer med at han ville ordne opp i sakene selv, men om han vil at jeg skal gjøre det og jeg har lyst selv er jo det det beste :sjarmor:

Skrevet

Jeg bor sammen med leierboersken min. Hvis hun ligger ved siden av meg om natta i senga mi (noe som hun stort sett gjør), - og hun ikke vil ha sex selv om jeg er skikkelig kåt blir jeg veldig frustrert. Hvorfor i all verden skal jeg forkorte livet mitt med seksuell sjikane og stress bare fordi dama vil ligge der og bli lagt merke til?

Da er det bedre at hun legger seg inn på sitt eget rom, en ting er å begrense sitt eget seksualliv, men når man herper for andre er det å gå for langt.

Gjest ingenting med saken
Skrevet

:klaske: Det er innlegg som dette som gjør at jeg gjerne skulle sett forumet stengt for gjester.

Å herregud, er du slik i virkeligheten også, at du helst ikke vil se folk som ikke alltid opptrer korrekt...

Dessuten er da ikke dette verdens mest alvorlige problem :roll:

personlig synes jeg alle på et slikt forum bør opptre med fullt navn og bilde, da hadde nok de fleste svart seriøst.

Skrevet

personlig synes jeg alle på et slikt forum bør opptre med fullt navn og bilde, da hadde nok de fleste svart seriøst.

Helst bilde av den man prater om og bilde av dem som maser om sex, og de jentene som er antisexuelle...

Skrevet

Hvis han ikke selv vil delta (kjøre brannbil??) og bidra til din tilfredsstillelse, men bare selv få tømt seg, kan han vel selv bruke frøken høyre. Synes det høres jævlig egoistisk ut å be kona stille opp på sånne betingelser.

Skrevet

Jeg skjønner ikke denne tilfredstille ham, akkurat som du selv ikke har noen sexualitet? Du greier vel ikke tilfredstille ham uten selv å bli kåt?

Ikke ser jeg problemet med å ha sex under mensen heller. Kos dere som dere plsier, men oralsex på deg vil han vel ikke uten tampong, og det er jo greit.

Synes det blir litt rart om du skal tilfredstille ham som en hore liksom, dere er jo et par, og gir jo hverandre glede, eller?

Skrevet

Enig i den. Bruker tampong og har analsex om nøden er for stor.

Ellers går det faktisk ann å ha sex uten å ha samleie. Han kan vel onanere deg om du gjør det for han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...