AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Første gang jeg prøver Letrozol. Har vanlig eggløsning ellers, og regelmessig syklus. Dette er 11 mnd vi prøver, og jeg venter mensen om 6-7 dager. Altså 8 dpo nå. Var veldig trøtt de fem dagene jeg tok pillene, men trodde at kuren var «over» når jeg tok siste pille. Men videre i syklusen har jeg kjent tydlige stikkinger nederst i magen, er trøtt og mye kvalm. Føler meg helt «utenfor», bare en indre uro og drømmer utrolig mye merkelig. Vet ikke om det Harborg med tablettene å gjøre, og derfor spør jeg her. Dobbel dose forresten. Anonymkode: 736b6...183
hotfudge Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Det er veldig vanskelig å si, kropper reagerer forskjellig. Jeg hadde ingen symptomer på letrozol eller graviditet, men fikk likevel positiv test 10 dpo. Krysser fingrene for deg 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, hotfudge skrev: Det er veldig vanskelig å si, kropper reagerer forskjellig. Jeg hadde ingen symptomer på letrozol eller graviditet, men fikk likevel positiv test 10 dpo. Krysser fingrene for deg 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Tusen takk😊 Hadde dere prøvd lenge før du fikk letrozol? Anonymkode: 736b6...183
hotfudge Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk😊 Hadde dere prøvd lenge før du fikk letrozol? Anonymkode: 736b6...183 Ja, prøvde i 17 måneder mnd før vi fikk letrozol. Fikk letrozol i januar, ble gravid i april - så det gikk fort! 😊 Har troen på at det virkelig fungerer altså!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 5 minutter siden, hotfudge skrev: Ja, prøvde i 17 måneder mnd før vi fikk letrozol. Fikk letrozol i januar, ble gravid i april - så det gikk fort! 😊 Har troen på at det virkelig fungerer altså! Så fint ❤️ Hadde du dobbel dose med en gang?😊 Anonymkode: 736b6...183
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så fint ❤️ Hadde du dobbel dose med en gang?😊 Anonymkode: 736b6...183 Nei, fikk kun enkel dose 🤭 Hvorfor får du dobbel? Anonymkode: 3f034...6c5
hotfudge Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Skjønner ikke hvorfor jeg ble anonym, men er jeg som skrev over 😂
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 Akkurat nå, hotfudge skrev: Skjønner ikke hvorfor jeg ble anonym, men er jeg som skrev over 😂 Hihi, skjønte det 🤗 Jeg vet ikke. Hun sa at jeg kunne prøve meg fram med enkel eller dobbel. Tenkte at jeg like godt kunne prøve dobbel først. Men det burde jeg sikkert ikke ha gjort. Men har ikke fått noe informasjon om forskjellen mellom enkel eller dobbel. Ingen info om hva Letrozol egentlig gjør heller 😛 Anonymkode: 736b6...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå