Kaisamaia Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 I følge denne linken, så er man mest fruktbar dagen eggløsningen er og to dager etter. Men er det ikke heller motsatt? To dager før, en dag før og El-dagen? Vet at sæd kan overleve et par dager osv. osv. Det jeg lurer på, er om ikke det som står her er feil?? https://www.billige-teste.dk/aegloesningstest/aegloesningstest-strimmel/babyplan-aegloesningstest-strimmel/
tuppa Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Jeg mener også det er før el, men legger alltid litt aksjer dagen/et par dager etter el for sikkerhetsskyld
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 De mener nok at man er mest fruktbar samme dag som eggløsningstesten blir positiv og de to påfølgende dagene. Iom at testen blir positiv litt før selve eggløsningen. Anonymkode: f6aaf...f5f 1
Kaisamaia Skrevet 5. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De mener nok at man er mest fruktbar samme dag som eggløsningstesten blir positiv og de to påfølgende dagene. Iom at testen blir positiv litt før selve eggløsningen. Anonymkode: f6aaf...f5f Åååja. 😊 Tusen takk!!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 Jeg trodde du spurte hvilken alder man er mest fruktbar... Anonymkode: b1233...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå