Annevenn Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Trenger hjelp til å finne BREDE silkebånd til å pynte bilen med. Nett, butikk i Bergen, hva som helst!
smilepia Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Mener å ha hørt at Biltema (eller var det Clas Ohlsson?) selger bryllupspakker til bil. De skal inkludere hvite bånd... men fannt ikke noe på hjemmesidene dems da
Nuwanda Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Prøve store blomsterbutikker - de var hvitt bånd som brukes til kranser til begravelser. Ikke akkurat silke og kanskje litte "odde" assosiasjoner med begravelser og bryllup - men hei -det viktiste er jo at bilen blir fin!
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Prøve store blomsterbutikker - de var hvitt bånd som brukes til kranser til begravelser. Ikke akkurat silke og kanskje litte "odde" assosiasjoner med begravelser og bryllup - men hei -det viktiste er jo at bilen blir fin! Nja, her hvor jeg bor er det et kjørekontor hvor kransebåndene også produseres... Da må evt. butikken ringe det kontoret. Men mange blomsterbutikker har, til tross for at åttitallet er over forlengst, enda en god del bånd liggende. På åtteitallet skulle jo ethvert produkt pyntes med en sløyfe, men dette henger i når julen kommer. Butikkene lager nydelig og moderne grupper i fin og julete stil, men når kundene ringer og bestiller skal de ha standardutgaven med sløyfe, nisse eller rådyr, julestjerne osv. Min mors butikk må derfor ha en hel haug med bånd... Huff, husker med gru tilbake på brudene på åttitallet som hadde rosa perler på en snor som pannebånd!!! Tråden tok de igjen i buketten som alltid var en tett dråpeformet variant med perler hengende nedover og med eføy viklet innimellom champagnerosene...
Nuwanda Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Huff, husker med gru tilbake på brudene på åttitallet som hadde rosa perler på en snor som pannebånd!!! Tråden tok de igjen i buketten som alltid var en tett dråpeformet variant med perler hengende nedover og med eføy viklet innimellom champagnerosene... Hva ?????? Skal ikke du ha sånn rosa perler på pannebånd du da ????
Annevenn Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2005 Takk for hjelp, etter en ringerunde viser det seg at Mester Grønn ganske riktig hadde slike bånd, til en litt rimeligere pris enn hobbybutikkene. Tusen takk for hjelpen!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Hva ?????? Skal ikke du ha sånn rosa perler på pannebånd du da ???? Jooojooo! JEG skal jo selvsagt ha det - jeg bare ler fordi man sluttet å bruke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå