Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg få lov til å være litt enkel! For en del år tilbake hadde jeg en stri stor hund som etter hvert ble en stor berikelse i mitt liv. Samboeren min var ytterst feminin og elegant, men veltalende og samtidig dominant på sin måte. Disse to individene var svært ulike.

Jeg kan gjerne si noen få ord om morgenen når jeg drikker første kruset med kaffe. Jeg orker bare ikke diskusjoner. Samboeren min kunne mase fra jeg slo opp øynene. Hunden var mye klokere. Han sto i gangen og så på meg. Når jeg skjenket kaffekopp nummer to på kjøkkenbordet, kom han bort til meg.

Jeg ga de samme signalene til min samboer, i tillegg til ordene, men hun var svært tunglært i forhold til hunden. Er det andre som har hatt tilsvarende traumatiske eller tankevekkende opplevelser i sitt liv. Du kan gjerne skrive om en kråke, kanarifugl, delfin eller døgnflue. Hva vet jeg...🕶️👉

:nordvesta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dry:

Anonymkode: 22704...a0a

Skrevet

Er kvinne og liker hunder (og dyr generelt) nesten bedre enn mennesker, så forstår ikke hva poenget ditt var her.

Anonymkode: f9b1f...6f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble mobbet på skolen. En av de som gikk i klassen min sa mange år etterpå at jeg ofte sa veldig "voksne" ting som de andre ikke forstod, og at det var en grunn til at de gjorde narr av meg. Hjemme hadde vi sauer. Ingen av sauene gjorde noen gang narr av meg uansett hva jeg sa eller hva jeg hadde på meg. Jeg var alltid snill med dem, derfor hadde de tillit til meg og var glad i meg. Sauer er helt klart mer intelligente enn mennesker.

Anonymkode: e82c0...a18

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble mobbet på skolen. En av de som gikk i klassen min sa mange år etterpå at jeg ofte sa veldig "voksne" ting som de andre ikke forstod, og at det var en grunn til at de gjorde narr av meg. Hjemme hadde vi sauer. Ingen av sauene gjorde noen gang narr av meg uansett hva jeg sa eller hva jeg hadde på meg. Jeg var alltid snill med dem, derfor hadde de tillit til meg og var glad i meg. Sauer er helt klart mer intelligente enn mennesker.

Sauer er gode og koselige dyr . :)

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja ikke sant? Det er ikke så mange som forstår det tror jeg :) 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sauer er ålreite dyr

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne og liker hunder (og dyr generelt) nesten bedre enn mennesker, så forstår ikke hva poenget ditt var her.

Poenget var vel at dyr ofte er mer sosialt intellighente enn mange mennesker.

Anonymkode: 359d6...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...