Kira27 Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Hei, er på utkikk etter en god bodylotion for normal/tørr hud som ikke lukter så sterkt. Vurderer å kjøpe Biotherm Lait Corporel (sitruslukt), noen erfaring med denne ? Noen som vet om det er stor prisforskjell å kjøpe på SN (256Nkr for 400ml) kontra tax-free ? Tar imot alle gode tips om gode bodylotion :-)
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Den er kjempegod! Men lukter ganske sterkt, det er det eneste. På tax free kostet den 189,- sist jeg reiste (i april), på SN må du vel ut med moms i tillegg hvis den koster 256,- Hos Esthetique koster 400 ml 299,-
Gjest Anna in Wonderland Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Liker både Body Shop sin Body Butter og HTH kroppslotion
Gjest Leola Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Jeg kjøpte Vichy sin Bodyloition - den for tørr hud (Nr.2) - selges på apoteket og er rett og slett kjempegod. Huden min finnes ikke tørr lenger.
Gjest Daniella_ Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Jeg kjøpte meg en i fra Mario Badescu. Kjøpte den inne på HQHair. Den var kjempe god, og er super fornøyd med den! Ca 10£ for omtrent 200ml.
glaciera Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Ja, den du nevner fra Biotherm er kjempegod. Jeg kommer alltid tilbake til den. Den lukter sitrus med en gang, men det varer ikke lenge. Ellers er ACO Myk Hud en kjempegod og uparfymert lotion fra apotek. Body Shop har mange gode bode lotions og butters, men de også lukter en del. Av de rimeligere er Simple helt fin. OK på fuktighet, fin konsistens og uten duft. Garniers gule "tonic" lotion er også god, med bittelitt sitrusduft.
Gjest Étoile Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 SebaMed (fåes på apotek) har en god bodylotion som lukter veldig mildt og godt. Jeg synes den fra Biotherm lukter for sterkt, men ellers funker den bra.
Vibs Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Jeg kjøpte Vichy sin Bodyloition - den for tørr hud (Nr.2) - selges på apoteket og er rett og slett kjempegod. Huden min finnes ikke tørr lenger. Enig, Lipidose funker virkelig. Lukter svakt (og godt), behagelig konsistens - det føles som om jeg smører flytende silke på bena
Gjest Lizbet Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 Jeg kjøpte Vichy sin Bodyloition - den for tørr hud (Nr.2) - selges på apoteket og er rett og slett kjempegod. Huden min finnes ikke tørr lenger. Og det er samme produsent som for biotherm. Det er "apotekutgaven" om man kan si det slik.
Gjest Macy Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Etter år uten å finne annet enn middels gode bodylotions, både dyre og billige, har jeg endelig funnet den aller beste! Uten tvil! Eucerin P.h 5.5 lotion! Huden blir utrolig myk og den holder seg slik hele dagen til ende! Den er rett og slett helt utrolig! Løp og kjøp på apotektet!
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 Fordi om Biotherm, L'Oreal, Lancome, Vichy, HR osv eies av L'Oreal, har de ikke nødvendigvis samme produsent... Forøvrig glemte jeg å nevne min absolutte favoritt, nemlig Nutrilift (hvit) fra L'Oreal. Lukter godt, gir silkemyk hud, og trekker raskt inn. Prisen er også uslåelig, den koster i underkant av 60 kroner.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #12 Skrevet 26. mai 2005 Selv om den nok er full av nifse stoffer som jeg prøver å holde meg unna, er også Nutrilift fra Loreal min favoritt. Den strammer faktisk opp huden litt (iallefall tror jeg det..) og holder lenge på fuktigheten.
Gjest Virvel Skrevet 26. mai 2005 #13 Skrevet 26. mai 2005 Bare for å komme med enda en: Cosmica. Finnes både med og uten parfyme, men er kjempegod uansett.
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2005 #14 Skrevet 26. mai 2005 Fordi om Biotherm, L'Oreal, Lancome, Vichy, HR osv eies av L'Oreal, har de ikke nødvendigvis samme produsent... I know... jeg mente hva du sa
Julie Skrevet 26. mai 2005 #15 Skrevet 26. mai 2005 Enig med Lilith. Nutrilift er en veldig bra bodylotion til en rimelig penge. Julie
Gjest J.K. Skrevet 27. mai 2005 #16 Skrevet 27. mai 2005 Bare for å komme med enda en: Cosmica. Finnes både med og uten parfyme' date=' men er kjempegod uansett.[/quote'] Ikke kjøp Cosmicas bodylotion! Samme konsistens som Nivea som du får for 1/4 av prisen. Jeg synes Cosmicas bodylotion er dårlig og fungerer ikke særlig bra på tørr hud!
Kira27 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2005 Forøvrig glemte jeg å nevne min absolutte favoritt, nemlig Nutrilift (hvit) fra L'Oreal. Lukter godt, gir silkemyk hud, og trekker raskt inn. Prisen er også uslåelig, den koster i underkant av 60 kroner. Synes at denne lukter for sterkt :-? Vurderte eventuelt Bioterm sin BODY FITNESS (noen som har prøvd denne?) hvis Lait Corporel lukter for sterkt sitrus.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #18 Skrevet 30. mai 2005 Den lukter i hvertfall ikke MINDRE sterkt enn L'Oreal sin...Hvis du vil ha bodylotion med lite lukt, har Clinique en i pumpeflaske på slik spesialaksjon nå. Lukter ingen verdens ting, og koster 250,- for 400ml. Tror den heter noe ala All about Moisture.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå