AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Det er jeg som tar initativ til kyssing, holde i arm osv. Skulle hatt mye mer kosing og klemming etter min smak. Kan det være han ikke liker det eller er det meg som ikke er interssant nok? Det er han som tar initativ til sexen vi har. Lite kosing etter og. Plager meg litt. Anonymkode: c080f...e9a 1
annebanane Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 11 timer siden, Moonwalker skrev: Noen er bare ikke særlig kosete og/eller tar ikke initiativ. Så du må snakke med han om han er slik eller det noe annet bak, uttrykke dine ønsker, og deretter finne ut av om du kan leve med det om det er slik han er med lite mulighet for endring. Ikke noe kjekt å måtte spørre om det. Føler det blir at jeg krever. Håpte det var naturlig at han gjorde det og dersom ikke ligger det ikke naturlig for han? Eller tenker jeg feil? Anonymkode: c080f...e9a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 jeg giftet meg med en sånn, det endret seg aldri. Jeg måtte endre meg selv... Fortsatt gift (snart 20 år) og har det fint, selv uten masse kos. Anonymkode: 03cd5...393 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg giftet meg med en sånn, det endret seg aldri. Jeg måtte endre meg selv... Fortsatt gift (snart 20 år) og har det fint, selv uten masse kos. Anonymkode: 03cd5...393 Så du har ikke angret på det? Gikk det lang tid for deg å venne deg til det? Man blir vel vant til det, men synes kos, klem og nærkontakt er så godt. Ligge i armen å se film, ligge lenge i armene etter sex osv. Anonymkode: c080f...e9a
annebanane Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.11.2019 den 11.42): Endret 15. oktober 2022 av annebanane 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Hva skjedde egentlig med å snakke med partneren sin? Anonymkode: 2f819...6bc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 10 minutter siden, Moonwalker skrev: Ikke alle finner det naturlig å være veldig kosete i en datingfase der ting er usikkert og en kanskje ikke tørr alt, men de som er ekstra kosete ville det nok ligget naturlig for. Det er verdt å ha en samtale for å kartlegge landskapet for å se om det er noe som kan økes eller ei. Jeg selv hadde ikke ville vært med en lite kosete fyr, så hadde ikke tatt sjansen på at det bare plutselig skal forbedre seg uten å snakke om de fysiske behovene. Burde gjerne ta det opp med han. Har datet i 4 mnd, men møtes ikke så ofte. Enig med deg. Den kose/nærhet delen betyr mye for meg så ønsker en som er sånn. Anonymkode: c080f...e9a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg giftet meg med en sånn, det endret seg aldri. Jeg måtte endre meg selv... Fortsatt gift (snart 20 år) og har det fint, selv uten masse kos. Anonymkode: 03cd5...393 Jeg giftet med en sånn jeg også, og det har vært fint i mange år, mens barna var små og mye å gjøre. Men nå har hverdagen roet seg ned, og jeg har begynt å savne den fysiske kosen mer og mer... Men mannen er fin på alle andre måter. Man kan kanskje ikke få absolutt alt i én person, men helt ærlig savner jeg det, altså. Anonymkode: 205c2...147 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg giftet med en sånn jeg også, og det har vært fint i mange år, mens barna var små og mye å gjøre. Men nå har hverdagen roet seg ned, og jeg har begynt å savne den fysiske kosen mer og mer... Men mannen er fin på alle andre måter. Man kan kanskje ikke få absolutt alt i én person, men helt ærlig savner jeg det, altså. Anonymkode: 205c2...147 Skjønner deg på den. Som du sier man kan ikke få alt så man må vel velge det som blir viktigst for en selv. Anonymkode: c080f...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå