AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Studerer økonomifag og sliter veldig med studiene... Føler jeg jobber og jobber, men får for det meste D og E, har 1 C Noen fag ikke besttt også... Anonymkode: 3914b...504
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Har du god studieteknikk? Jobber du mot kravene for hvert fag? Har du god struktur og fordeler arbeidstimene dine riktig? Det høres jo ikke lovende ut ... Hvilket år går du? Økonomi er et relativt enkelt studie, så det burde være rom for forbedring! Anonymkode: 0f3aa...630
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Jeg var i samme situasjon som deg, strøk i halvparten og fikk masse C og D. Fant ut at jeg leste helt feil. Det jeg gjorde var å 1) kunne fokusere på oppgaver, særlig eksamensoppgaver. 2) Laste ned andre besvarelser fra filefora. Hvis ikke noe av dette hjelper ville jeg prøvd enkeleksamen. Der går de gjennom hvert steg trinn for trinn, og du kan se videoene på nytt. Det koster imidlertid 700 kroner for hvert kurs så jeg ville forsøkt de andre metodene først. Kan også anbefale Hobbyøkonomen (blogg) hvor det forklares ganske enkelt. Anonymkode: d11fa...d1b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i samme situasjon som deg, strøk i halvparten og fikk masse C og D. Fant ut at jeg leste helt feil. Det jeg gjorde var å 1) kunne fokusere på oppgaver, særlig eksamensoppgaver. 2) Laste ned andre besvarelser fra filefora. Hvis ikke noe av dette hjelper ville jeg prøvd enkeleksamen. Der går de gjennom hvert steg trinn for trinn, og du kan se videoene på nytt. Det koster imidlertid 700 kroner for hvert kurs så jeg ville forsøkt de andre metodene først. Kan også anbefale Hobbyøkonomen (blogg) hvor det forklares ganske enkelt. Anonymkode: d11fa...d1b Kan forøvrig legge til at jeg gikk fra stryk til B i flere emner, bla matematikk for økonomer, finans og bedøk. Det er håp for alle, men du må prioritere tiden riktig og gjøre oppgavene. Ikke kast bort tiden på lese for mye ettersom studiet i stor grad er basert på oppgaveløsning og regnestykker. Anonymkode: d11fa...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå