AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Tror kanskje Lego er en gjengsnger og at guttene blir lei, så har dere andre gavetips enn Lego 🙈 Anonymkode: b0a7a...034
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Spør ungen din hva som er greien nå? Vil tro de liker de samme tingene?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 29 minutter siden, WhisperingWind skrev: Spør ungen din hva som er greien nå? Vil tro de liker de samme tingene? Har en jente og det er bursdag for hele klassen. Det er derfor jeg ikke har peiling. Anonymkode: b0a7a...034
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en jente og det er bursdag for hele klassen. Det er derfor jeg ikke har peiling. Anonymkode: b0a7a...034 Men hun vet vel hva guttene er interessert i om dagen? Pokemon kort eller noe?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 38 minutter siden, WhisperingWind skrev: Men hun vet vel hva guttene er interessert i om dagen? Pokemon kort eller noe? Kan jo spørre. Men jeg vet ikke hvor opptatt gutter i den alderen er av å leke inne. Går det mye i Ipad spill og Lego kanskje? Kommer selv ikke på en eneste morsom gutteaktivitet/ lek inne. Dumt av meg å kalle det «gutteaktivitet» men helt ærlig er det jo litt forskjeller i hva de to kjønnene finner interessant å leke med. Anonymkode: b0a7a...034
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Det må da være noen foreldre på KG som vet hva sønnen på 7 år liker å leke med eller drive med? Anonymkode: b0a7a...034
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Jeg har en gutt på 8 år, her har vi maksbeløp på kr 50 så vi pleier ofte å spleise med andre for å få finere gave. Evt kan dere kjøpe fotballkort, Pokémonkort, solbriller (på HM, kanskje ikke sesong nå..), navnestempel (var stas her, men brukes jo ikke ofte). Ellers er 50 kr i en konvolutt stadig mer populært 👍😁 Anonymkode: 8c6bc...e3d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 Jeg har en syv år gammel gutt. Han er glad i lego, og liker godt å få det i gave. Andre ting han liker å drive med inne er brettspill, kortspill, tegning, aktivitetsbøker (med forskjellige oppgaver), sandsalive, ++-klosser, perling, bøker han kan lese selv (med litt stor skrift og noen tegninger innimellom på sidene). Jo og kosedyr er han også veldig glad i å få i gave. Det er noe han og kameratene leker mye med, de bygger hytte til kosedyrene osv. Spesielt kosedyr som forestiller dinosaurer, haier, krokodiller, drager o.l er veldig populært. Anonymkode: 2e0db...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 Vi pleier å kjøpe "ufornuftige" men morsomme ting i barnebursdager i den alderen. Sønnen min var nettopp i en åtteårsdag. Vi handlet noe Minecraft-effekter til en hundrings. Bursdagsbarnet ble kjempeglad. Pokemon-stæsj ville også vært populært for min sjuåring, samt andre ting fra butikker som Outland, GameStop osv, som selger spill og effekter. Anonymkode: 1a486...223
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 Takker for tipsene! Ts Anonymkode: b0a7a...034
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 Sist jeg skulle kjøpe akkurat det (har jenter selv), tenkte jeg "lego eller en bok". Så var jeg tilfeldigvis på HM og kjøpte en kul hettegenser (på tilbud, under 100 kr). Da jeg så gavebordet da jeg hentet, lå det ca. 13 legosett der, 11 bøker/aktivitetsbøker og 1 hettegenser. Jeg har lagt merke til at han bruker den mye på skolen Så: en t-skjorte er mitt forslag. Anonymkode: 21b91...397
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 Genser/t-skjorte med paljetter som en kan "snu" ved å bevege hånden opp og ned over motivet slik at motivet endrer farger. Veldig populært blant guttene her på skolen! Slik som dette: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0753342003.html Anonymkode: 2422c...88b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #13 Skrevet 5. november 2019 Potepatruljen er populært i min datters klasse. Hun er i samme alder. Anonymkode: 7c88d...d48
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #14 Skrevet 5. november 2019 Min sønn har akkurat feiret 7 årsdag med klassen. Det kom mange 50-lapper, en hodelykt, en kortstokk, slim, en bok, en fotball og en drikkeflaske Anonymkode: e3232...a23
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #15 Skrevet 6. november 2019 På vår skole har vi gjort det veldig enkelt. Og alle trinn gjør det samme. Alle gir 100 kr i bursdag. Da slipper vi å finne på noen kjøpe, og bursdagsbarnet får et større beløp totalt som gjør at de kan spare til noe eller kjøpe en litt større ting. Helt topp Anonymkode: f6430...845
Gjest ByeByeLove Skrevet 6. november 2019 #16 Skrevet 6. november 2019 Kjøp en boks med brylkrem og stålkam. Tidlig krøkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå