Gå til innhold

Hvordan bli god på å ri?🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... hvordan? Etter mange år i et kjedelig forhold der alltid han var øverst har jeg møtt en som liker at jeg er øverst. Men når jeg sitter der vet jeg jo knapt hva jeg skal gjøre? Kan noen hjelpe meg? Dette er for flaut for å spørre andre om🙈 

Anonymkode: 41ef7...141

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Åh..  trodde du mente å ri på hest.. 

Skrevet
3 minutter siden, theTitanic skrev:

Åh..  trodde du mente å ri på hest.. 

Jeg tenkte først jeg burde presisere hva jeg mente, men er jo på et seksualitet-forum, så tenkte det var unødvendig😂

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... hvordan? Etter mange år i et kjedelig forhold der alltid han var øverst har jeg møtt en som liker at jeg er øverst. Men når jeg sitter der vet jeg jo knapt hva jeg skal gjøre? Kan noen hjelpe meg? Dette er for flaut for å spørre andre om🙈 

Husk å sale hesten før du rir.  !

Gjest ByeByeLove
Skrevet

Det er bare å tre seg nedpå og la det stå til.

Skrevet

Du beveger deg slik at det gjør godt for deg, og sørger for at du får orgasme av det. Hvis du aldri har gjort det før høres du ærlig talt litt egoistisk ut 😜 Men aldri for sent å starte

Anonymkode: 70833...4d7

• Liker 2
Skrevet

Det er viktig å få litt luft i mellom ditt og hans underliv. Vekselvis i alle fall. 
Det nytter ikke å bare rugge frem og tilbake selv om det er det enkleste og minst krevende. 

Anonymkode: 00828...18b

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig å få litt luft i mellom ditt og hans underliv. Vekselvis i alle fall. 
Det nytter ikke å bare rugge frem og tilbake selv om det er det enkleste og minst krevende. 

Det spørs vel litt på om det er han eller deg selv du skal tilfredsstille. Kanskje det er best for menn med 'opp-og-ned', men jeg synes det definitivt er best med 'frem-og -tilbake' og hoftedans. Hvis poenget er at jeg skal komme, da ;)

Anonymkode: fd317...a8e

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ganske misvisende... Med eksen ridde jeg slik at det var frem og tilbake, altså gnikket mot han. Han kom som bare det av det og vi kom ALLTID sammen, han elsket det og det gjorde jeg også. :) Bare å prøve seg frem med partneren man har. 

Anonymkode: ed4c2...6fc

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs vel litt på om det er han eller deg selv du skal tilfredsstille. Kanskje det er best for menn med 'opp-og-ned', men jeg synes det definitivt er best med 'frem-og -tilbake' og hoftedans. Hvis poenget er at jeg skal komme, da ;)

Det er derfor jeg skriver vekselvis. Slik at det blir bra for begge. 

Skrevet

Uansett, svaret på spørsmålet til ts er dialog. Spør hva han liker. Og ikke minst, prøv litt forskjellig og se hva som virker. 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er det deilig bare være litt ego, sitte på topp tilfredsstille seg selv. Bli jo litt show for mannen og😍

Anonymkode: 45c52...c7a

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er det deilig bare være litt ego, sitte på topp tilfredsstille seg selv. Bli jo litt show for mannen og😍

Anonymkode: 45c52...c7a

Ego å rugge frem og tilbake? Min mann elsker det og kommer som bare det han også av dette. Han liker selvsagt opp og ned også, men mange menn elsker det å bli rugget på , altså :) 

Skrevet

Jeg varierer.. Rugger frem og tilbake, nokså tett nedpå ham...jeg setter meg i "hockey" og pusher opp og ned.....sitter på kne opp og ned...men ikke minst så "rullerer" jeg....altså som om jeg har en rocke-ring rundt magen....Han elsker den rulleringen!! Noen ganger snur jeg meg også helt rundt og sitter med ansiktet mot føttene hans..Mye man kan gjøre her, bare prøv deg frem. Selv koser jeg alltid med meg selv samtidig, ikke fordi jeg alltid "må", men fordi han blir kåt av å se meg holde på slik. NYT! :)

Anonymkode: 8b6cd...569

Skrevet

Noen ganger handler det også om hvordan kroppene passer sammen. Jeg er ganske lav, og den forrige partneren min var veldig stor og kraftig. Så når jeg satt oppå ham nådde knærne mine knapt nedi madrassen, og det ble vanskelig å få kraft i støtene, hvis du skjønner. Han jeg er sammen med nå er ganske slank/smal om hoftene, og mye enklere å ri. Jeg synes også det er enklere å få til i ei seng som ikke er så myk.

Jeg liker helt klart best å rugge fram og tilbake, men hopper litt opp og ned også for å gi fyren litt tilbake. Det er også digg å sitte på huk. Reverse cowgirl gir meg ingenting, men det kan jo være gøy for fyren med litt annen utsikt 🤓

Anonymkode: 9ec3e...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...