Gjest ut på tur :) Skrevet 25. mai 2005 #1 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvordan kommer jeg meg fra Oslo, til Bergen eller Haugesund uten å fly? Buss, tog? Farten er ikke så nøye, jeg har med meg en god bok eller 10, så går det helt fint Det viktigeste er pris, pris, og PRIS. (Jeg er nummeret før jeg går meg en laaaaaang tur :D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. mai 2005 #2 Del Skrevet 25. mai 2005 Du kan ta Haukeliekspressen (buss) over fjellet. Vet ikke pris, men tror det er et ganske billig alternativ. Du kan ta tog til Bergen, eller tog til Stavanger og kystbussen videre til Haugesund derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 25. mai 2005 #3 Del Skrevet 25. mai 2005 Haukeliekspressen går både til Bergen og Haugesund. Den har en makspris på 450 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur :) Skrevet 25. mai 2005 #4 Del Skrevet 25. mai 2005 http://web2000.reiseinfo.no/Nor-way/Nor-wa...yhet.aspx?id=59 Ser ut til at det tilbudet kun gjelder østover? Ser ut til at prisene vestover er: 570 kr til Haugesund og 660 til Bergen Eller er det jeg som ser noe feil her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 25. mai 2005 #5 Del Skrevet 25. mai 2005 NSB har jo såkalt minipris, dvs. "kjør så langt du vil for kr 199,-. Men det er begrenset med plasser på dette konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 25. mai 2005 #6 Del Skrevet 25. mai 2005 [quote=Ut på tur ]http://web2000.reiseinfo.no/Nor-way/Nor-way/Haukeliekspressen/enNyhet.aspx?id=59 Ser ut til at det tilbudet kun gjelder østover? Ser ut til at prisene vestover er: 570 kr til Haugesund og 660 til Bergen Eller er det jeg som ser noe feil her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå