AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 La oss si at du er omringet av en kriminell mann på den ene siden og ei kriminell kvinne på den andre siden. Dei er begge to ute etter å ta deg. Og hvem ville du ha løpt i mot for å komme deg vekk?. Anonymkode: 04433...6bc
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Jeg ville løpt rett frem. Anonymkode: 5776b...3bc 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Jeg ville løpt i sirkel. Anonymkode: 8f942...34d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Kommer an på hvilken type kjeltring de er da. Om kvinnen er drapsmann og mannen er skattesvindler hadde jeg heller løpt mot mannen. Min taktikk hadde vel uansett vært å løpe så fort jeg kunne mot vedkommende og rope som en tulling, det hadde vel skremt de fleste. Om det ikke funket er jeg god på å takle folk. Anonymkode: e38d1...101
Mons Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 Da ville jeg invitert begge to på en kopp kaffe. Jeg hadde verken løpt mot eller fra noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå