Viviann Skrevet 4. november 2019 #1 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Jeg ønsker meg en venninne i 25-30-40 årene. Bor i nedre del av Buskerud. Er ganske klønete sosialt og har angst. Men prøver så godt jeg kan. Jeg er ikke noe flink på small talk. Er veldig usikker og utrygg på meg selv. Men jeg ønsker meg en venninne og prøver å hoppe ut i farevannet. Endret 4. november 2019 av Viviann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore82 Skrevet 12. november 2019 #2 Del Skrevet 12. november 2019 På 4.11.2019 den 19.41, Viviann skrev: Jeg ønsker meg en venninne i 25-30-40 årene. Bor i nedre del av Buskerud. Er ganske klønete sosialt og har angst. Men prøver så godt jeg kan. Jeg er ikke noe flink på small talk. Er veldig usikker og utrygg på meg selv. Men jeg ønsker meg en venninne og prøver å hoppe ut i farevannet. Hei ! Jeg bor i nye Asker så da er jeg ikke så langt unna, jeg ønsker meg en reise venn. Er du glad i å reise ? Send meg en privat melding 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå