Gå til innhold

Vepsemidje, stor rumpe og kraftige lår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en tur på treningssenteret i dag fikk jeg bare behov for å ytre meg litt :

Jeg vet det er viktig å ha setemuskulatur som fungerer pga rygg og nakke,men alle disse unge jentene/damene som trener sete og lårmuskulatur kun for å få stor rumpe, er bare latterlig. Mange av de ser ut som de har gjort i buksen eller har bleie på når de går, fordi man får en spesiell gange når man er så pakket med muskler i rumpe og lår. De vagger avgårde som en gås og synes de ser deilige ut. Mange har også problemer med å finne seg en bukse som passer pga denne kroppsfasongen som mange har fått.

Anonymkode: 60278...6a7

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 7ed47...e0d

• Liker 9
Skrevet (endret)

Tusen takk; elsker deg!! Få tilbake feminine slanke kvinner som fra 50 til 80 tallet.

Også når de ikke greier å legge armene inntil brystkassen fordi de har så store «guns» og ryggen er V-formet som en mann.

Endret av dainty
  • Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter en tur på treningssenteret i dag fikk jeg bare behov for å ytre meg litt :

Jeg vet det er viktig å ha setemuskulatur som fungerer pga rygg og nakke,men alle disse unge jentene/damene som trener sete og lårmuskulatur kun for å få stor rumpe, er bare latterlig. Mange av de ser ut som de har gjort i buksen eller har bleie på når de går, fordi man får en spesiell gange når man er så pakket med muskler i rumpe og lår. De vagger avgårde som en gås og synes de ser deilige ut. Mange har også problemer med å finne seg en bukse som passer pga denne kroppsfasongen som mange har fått.

Anonymkode: 60278...6a7

Herlig beskrivelse 😂

Anonymkode: 7c54e...991

• Liker 4
Skrevet

Merker at denne rumpetrenden er helt sjuk.. så ei med en dongeri bukse dratt opp som en stringtruse, why, just why...

Anonymkode: d1ef9...db1

• Liker 15
Skrevet

Alle snakker om andelepper, anderumpe ser mye teitere ut😂

Anonymkode: bd1ed...16b

• Liker 9
Skrevet

Jeg liker at rumpe er trendy. Ikke fordi det ser så utrolig bra ut, men jeg har selv naturlig stor rumpe og smal midje, og det er så mye lettere å finne bukser som passer nå enn på tidlig 2000-tallet. Er enig i at en del gå litt rart pga for mye muskler, kan man ikke heller trene for å definere og fremheve den kroppen man har, fremfor å trene seg til det ugjenkjennelige?

Anonymkode: b54c0...d30

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at rumpe er trendy. Ikke fordi det ser så utrolig bra ut, men jeg har selv naturlig stor rumpe og smal midje, og det er så mye lettere å finne bukser som passer nå enn på tidlig 2000-tallet. Er enig i at en del gå litt rart pga for mye muskler, kan man ikke heller trene for å definere og fremheve den kroppen man har, fremfor å trene seg til det ugjenkjennelige?

Anonymkode: b54c0...d30

Samme her. Gikk lenge bare i stretchy kjoler, men nå går det faktisk an å finne bukser som passer kroppen min! Thank you Kardashians 🤪

• Liker 6
Skrevet
27 minutter siden, Embla82 skrev:

Samme her. Gikk lenge bare i stretchy kjoler, men nå går det faktisk an å finne bukser som passer kroppen min! Thank you Kardashians 🤪

Har du også operert rumpa slik alle de søstrene har?

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes poseringene er det teiteste. Altså ingen står så unaturlig til vanlig, de bøyer kroppsdeler i merkelige vinkler. 

Anonymkode: 19411...b4b

• Liker 9
Skrevet
18 minutter siden, SupaWoman skrev:

Har du også operert rumpa slik alle de søstrene har?

Nei har hatt den siden lenge før det ble trendy. Hadde aldri funnet på å operere kroppsdeler. Aner ikke hvilke skjulte gener jeg har som gir kroppsformen, jeg er veldig typisk nordisk ellers. 

• Liker 2
Skrevet
På 4.11.2019 den 19.02, dainty skrev:

Tusen takk; elsker deg!! Få tilbake feminine slanke kvinner som fra 50 til 80 tallet.

Også når de ikke greier å legge armene inntil brystkassen fordi de har så store «guns» og ryggen er V-formet som en mann.

Hver sin smak selvsagt, men personlig ser jeg sånn ut for å ha en sterk og sunn kropp. Er ikke for utseende sin del. 

Anonymkode: f4a67...289

• Liker 5
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver sin smak selvsagt, men personlig ser jeg sånn ut for å ha en sterk og sunn kropp. Er ikke for utseende sin del. 

Anonymkode: f4a67...289

ikke sunt for en kvinne å etterlikne menn og mannlig livsstil. trening er sunt, men aerobisk trening er best for kvinnekroppen.

Endret av dainty
  • Liker 1
Gjest Venomoth
Skrevet

Usmakelig tråd. Alle er flotte på sitt vis og ingen skal latterliggjøres for hvordan de ser ut, uansett hvem de er. Du burde skamme deg, trådstarter. 

På 4.11.2019 den 19.02, dainty skrev:

Elsker noen fordi de gjør narr av andre? Så du mener at alle kvinner skal være "feminine, slanke, som fra 50 til 80 tallet"? 

Er dere like uvitende og inneslutta i virkeligheten eller er det forbeholdt KG aktivitet? 

Skrevet
5 minutter siden, dainty said:

ikke sunt for en kvinne å etterlikne menn og mannlig livsstil.

Er usunt å trene?

Og hva i allverden er en vepsemidje?

• Liker 9
Gjest Venomoth
Skrevet
På 4.11.2019 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Merker at denne rumpetrenden er helt sjuk.. så ei med en dongeri bukse dratt opp som en stringtruse, why, just why...

Anonymkode: d1ef9...db1

Så snu deg bort. Du må ikke se, vet du.

Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 said:

Er usunt å trene?

Har man vepsemidje så er man veldig smal rundt livet.

Anonymkode: 755f3...980

• Liker 2
Gjest Venomoth
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har man vepsemidje så er man veldig smal rundt livet.

Da heter det at man er veldig smal rundt livet, og ikke at man har en vepsemidje.... 

Skrevet
Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Er usunt å trene?

Unormalt smal midje, altså smalere enn f.eks 90-60-90.  Perfekt timeglass har disse målene eller man skal ha 30% smalere midje enn hofter og byste og hofter og byste bør ha like mål.   Har man litt brede skuldre i tillegg er ofte kroppsfasongen komplett.  Vepsemidje har unormal smal midje f.eks   90-55-90.   Noe de aller færreste av oss har.   Nå sammenligner jeg med timeglassmål men man kan også ha veldig smal midje og små pupper. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, Venomoth said:

Da heter det at man er veldig smal rundt livet, og ikke at man har en vepsemidje.... 

Ok. Forklar det du, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...