Gå til innhold

Han vil ikke ta meg hardt/være hard mot meg, eller dominere meg seksuelt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg har spurt?! Han er med på alt annet jeg spør om, f.eks analsex osv..

Nå skal det sies at han vet jeg har vært utsatt for voldtekt, og grov vold for noen år siden, og at jeg har slitt med det tidligere, samtidig tenner jeg veldig nå på at han skal dominere meg, være litt hard og røff mot meg, nå som jeg stoler på han..

Men han sa bare nei det vil jeg ikke gjøre, ikke engang holde meg fast i hendene og ta meg..

Bør jeg gi meg og ikke spørre mer?! Selv om jeg fantaserer om det..

Vet han er veldig glad i meg, selv om vi ikke er i et forhold..

Hva tenker dere menn om dette?!

Ts..

Anonymkode: 10404...3e6

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Dere må snakke mer om det, samtidig som du må respektere hans tenningsmønster slik du ønsker han skal respektere ditt.

Du bør kanskje formulere litt rundt hvordan seksuell lek ikke er det samme som voldtekt. Det kan være bra for deg også. 

Dere er ikke sammen, men har sex. Jeg forstår deg dithen at du liker ham godt av flere grunner enn sex. Da kan det være en god investering å bruke litt tid på å greie it dette.

Til sist må du innse at ikke alle er seksuelt kompatible. 

Skrevet

Jeg hadde nok oppført meg ganske likt. Å dominere utover å ta en viss styring tenner meg bare ikke, tvert om ville jeg mista lysten. Jeg har ingen trekk som er vanlige hos eksempelvis psykopater og narsissister. Ikke at man må være noe slik for å tenne på dominans nødvendigvis, men at man må "låne" et trekk eller to er jeg ganske sikker på. Det er vel også ganske vanlig å ha enkelte trekk i den retninga. Om min antagelse stemmer vet jeg ikke, men det slo meg i hvert fall som en realistisk hypotese.

Anonymkode: 1c584...154

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, Alterego666 said:

Dere må snakke mer om det, samtidig som du må respektere hans tenningsmønster slik du ønsker han skal respektere ditt.

Du bør kanskje formulere litt rundt hvordan seksuell lek ikke er det samme som voldtekt. Det kan være bra for deg også. 

Dere er ikke sammen, men har sex. Jeg forstår deg dithen at du liker ham godt av flere grunner enn sex. Da kan det være en god investering å bruke litt tid på å greie it dette.

Til sist må du innse at ikke alle er seksuelt kompatible. 

Vet han har gjort det med andre kvinner før, men han vil ikke sammen med meg, sikkert fordi han er redd for å skade meg, eller påføre meg noen traumer?! Tenker jeg i alle fall.. 

Vi er seksuelt kompatible på alle måter, begge har fantastisk deilig sex med hverandre, dette er første gangen jeg har spurt han om det, og første gangen han har sagt nei til noe jeg har foreslått, men jeg vil jo for all del ikke presse han til noe som han ikke vil, selv om jeg vil..

Vanskelig! Så ja vi burde sikkert prate mer om det..

Jeg liker hele han, som menneske og er oppriktig glad i han, det går nok andre veien, kanskje derfor han blir reservert, og pga min vonde fortid..

Skrevet

Dersom han ikke vil og det ikke kommer naturlig for han vil heller ikke du ha noe utbytte av det. Det kan godt være skuespill, men han må fremdeles "mene" det. Og det er ikke så lett å få til, hvis ikke umulig, dersom han ikke er sånn som person og det kommer naturlig for ham.

Anonymkode: 9c64b...ba0

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom han ikke vil og det ikke kommer naturlig for han vil heller ikke du ha noe utbytte av det. Det kan godt være skuespill, men han må fremdeles "mene" det. Og det er ikke så lett å få til, hvis ikke umulig, dersom han ikke er sånn som person og det kommer naturlig for ham.

Anonymkode: 9c64b...ba0

Han er en sånn person, men bare ikke med meg! Han har hatt hard sex med flere kvinner før, eneste han har sagt han ikke tenner på er type choking..

Og jeg tror det går på at han er redd for å påføre meg flere traumer, og kanskje at han ser på meg som liten og sårbar, fysisk veier jeg 80 kg mindre enn han, pluss han er glad i meg og bryr seg på alle måter ellers..

Så spørsmålet er jo om jeg skal prøve å prate med han om det, eller om han vil føle det negativt, som om jeg presser han med mine lyster og forventninger?!

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg tror det går på at han er redd for å påføre meg flere traumer, og kanskje at han ser på meg som liten og sårbar, fysisk veier jeg 80 kg mindre enn han

Utenfor tema, men i all verden da! Hvor mye veier han egentlig? Kan jo ikke være sunt

Anonymkode: 07d91...0f2

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Utenfor tema, men i all verden da! Hvor mye veier han egentlig? Kan jo ikke være sunt

Anonymkode: 07d91...0f2

Han veier 140 kg, ca 10 kg fett, og resten bare muskler..😬

Jeg er 60 selv..

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker hele han, som menneske og er oppriktig glad i han, det går nok andre veien, kanskje derfor han blir reservert, og pga min vonde fortid..

Utfra hva du skriver har dere god tid til å skape den rette fortroligheten. Du får skynde deg sakte og ha lykke til.

Å leke med maktforskyving krever stor tillit og intimitet.

Skrevet
11 hours ago, Alterego666 said:

Utfra hva du skriver har dere god tid til å skape den rette fortroligheten. Du får skynde deg sakte og ha lykke til.

Å leke med maktforskyving krever stor tillit og intimitet.

Takk!

Du har nok rett, og skal i alle fall ikke presse han til noe han ikke føler for selv..

Ts..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...