Gå til innhold

Oversikt over inkasso?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, nå er jeg lei... Jeg er lei de inkasso sakene jeg har hatt hengende i systemet mitt siden 2006/2007... Så nå fikk jeg forhandlet og betalt ut alle de 3 Jeg hadde hos Lindorff, og en siste skraper jeg sammen til som har gått til tvangstrekk på lønn fra og med 1 DES. Den får jeg casha ut hele på den 30 november. 

Dette var altså alle mine økonomi skjelett som jeg nå drar ut av skapet🥺🤕 og gjør opp for meg med fryd. Men, det jeg lurer på er om noen der ute vet om det finnes et sted man kan se all sin samlet gjeld på? Et sted som sier noe om det skulle finne på å ligge en jeg ikke har husket på nå- som kan komme og spenne bein på meg? 

Prøvde å se på skattemeldingen- men der sto det samlet gjeld ....kr . Men- det vet jeg ikke stemmer .. for jeg har nå casha ut mye mer enn den summen som sto der- og enda er det altså de 15 som jeg skal bli ferdig med den 30 november .. 

Noen som vet? Finnes det et samla register over gjeld en plass? Setter stor pris på svar👍 Nå skal ALT unna !!!! 

Anonymkode: ffba4...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logg inn i gjeldsregisteret :) Alt skal være synlig der :)

Anonymkode: 5bd7f...9d1

• Liker 1
Skrevet

Gjeldsregisteret, nytt i år, her skal du finne all usikret gjeld hvis de har fått inn alt nå.

• Liker 1
Skrevet

Å? Jøss- så flott a 😀😀 Det skal jeg søke opp og se på med en gang👍👍 Tuusen takk 🙏🙏

• Liker 1
Skrevet

Hmmm.. der sto ikke alt .. bare to av sakene hos Lindorff. Men de ble jo betalt ut i dag👍 Alle tre, men sto bare to av de der.. 
Noen som vet hvorfor ? Søren, nå hadde jeg trua😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...