Gå til innhold

En svært vag teori om homofili

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på noe! Kvinner kan få orgasme uten at en penis er involvert (klitoris, og for mange den eneste orgasmen). Altså stimuli av klitoris. Menn har g-punktet i rumpa. Kanskje kroppene våre er skapt for muligheten til å være homofil og for å da kunne oppnå nytelse under sex med samme kjønn??? 

Anonymkode: 039b6...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett i at denne teorien er veldig vag...

• Liker 8
Skrevet

Kroppene våre er skapt for å kunne nyte sex med personer av begge kjønn; og med oss selv.

Anonymkode: 550be...cf0

• Liker 8
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppene våre er skapt for å kunne nyte sex med personer av begge kjønn; og med oss selv.

Anonymkode: 550be...cf0

Er ikke det et klask i trynet til homofober? 

Anonymkode: 039b6...d81

• Liker 1
Skrevet

Nå har jo ikke homofili så mye med sexbiten å gjøre sånn sett da, å være homofil tilsier at man forelsker seg i samme kjønn. 

For at teorien din skal gi mening, så må det i det minste være homoseksuell. Som vil si, tenne på sex med samme kjønn. 

Dog tror jeg ikke det har noe med saken å gjøre, at menn har gpunkt i rektum.

Anonymkode: 40dd0...66d

Skrevet

Jeg er mann og ekser anal. Dette med g-punkt inni rumpa har jeg dog aldri merket noe til. Det er følelsen av at noe går inn og ut akkurat i åpningen som gjør det for meg. Det er samme følelse som når du virkelig må bæsje og endelig får kommet deg på do, men forsterket og forlenget. Kan ikke si det kan relateres til et punkt, mer en følelse🤔 

Gjør ihvertfall at jeg kommer som et uvær når dama tar meg med strapon eller buttplug og runker/ suges samtidig 😍

Tanken på sex med menn gir meg ubehagelige grøss av tanken. Det har ingenting i min seksualitet å gjøre.

Anonymkode: 28800...b0e

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og ekser anal. Dette med g-punkt inni rumpa har jeg dog aldri merket noe til. Det er følelsen av at noe går inn og ut akkurat i åpningen som gjør det for meg. Det er samme følelse som når du virkelig må bæsje og endelig får kommet deg på do, men forsterket og forlenget. Kan ikke si det kan relateres til et punkt, mer en følelse🤔 

Gjør ihvertfall at jeg kommer som et uvær når dama tar meg med strapon eller buttplug og runker/ suges samtidig 😍

Tanken på sex med menn gir meg ubehagelige grøss av tanken. Det har ingenting i min seksualitet å gjøre.

Jeg er mye som deg. Det er nervene i åpningen som gjør det for meg. Kan kjenne litt av prostatastimulering, men ikke overveldende. Sånn sett tror jeg at jeg kan relatere meg mye til de kvinnene som faktisk liker å ha noe i rumpa. 

Anonymkode: 0b8b2...640

• Liker 3
Skrevet

Er så lei av at heterofile alltid skal seksualisere homofili.

Anonymkode: 12457...426

• Liker 2
Skrevet

Nå er vel kroppene våre skapt som de er for at man skal kunne formere seg med en partner av motsatt kjønn. 

Anonymkode: 0d9e8...687

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner hva du prøver å si😊

Jeg er glad på de homofiles vegne, så de kan nyte sex med en annen av samme kjønn 😊

Skrevet
På 4.11.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Nå har jo ikke homofili så mye med sexbiten å gjøre sånn sett da, å være homofil tilsier at man forelsker seg i samme kjønn. 

Anonymkode: 40dd0...66d

.... Og/eller er seksuelt tiltrekt av samme kjønn. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så då utelukkast det fullstendig at det kan vere noko kroppen har skapt, for at eit menneske kan nyte analsex? Eller tenkjer du at hadde teorien til ts stemt, ville homofile og heterofile kroppar vert skapt ulikt?

Trur du at å like analsex erensbetydande med å vere homofil, utifrå det ts skiver, sidan du har så behov for å poengtere kor mykje du likar analsex, men aldri kunne hatt sex med ein mann? 

Anonymkode: d08ad...1a2

Skrevet
På 5.11.2019 den 8.30, AnonymBruker skrev:

Å ikke ville ha sex med menn ? Så homofobisk da.

Anonymkode: 84dad...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...