Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sagt flere ganger at jeg er tykk og at jeg kommer til å trille ut dørene. Det værste hun gjorde var at hun knep meg i brøstet og hun sa at hun kom til å knipe enda hardere slik at jeg kjente det en stund. Også sendte hun meg ut midt på kvelden, da jeg bare var seks år. Da jeg var tretten år, drog hun opp glidelåsen på jakka mi og hun kledde av meg med makt. Heldigvis bor jeg hos mine biologiske foreldre nå. Min biologiske mor er den beste moren som finnest. Problemet er at fostermoren min ofte kommer på besøk. 

Anonymkode: cac3f...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fryktelig.

Anonymkode: 2f35c...407

Skrevet

Så fælt. Sender en klem. ❤

Anonymkode: 1009d...f36

Skrevet

Takk for omtanken. Hun sa at jeg var stygg, og en gang drog hun av meg buksen og satte meg på toalettet. Da hadde jeg vondt i benet og greide nesten ikke å gå. Hun var rasende fordi at jeg prøvde å gå. Også var jeg sengevæter. Og da sa hun at jeg bare kunne ligge våt i sengen. 

• Liker 2
Skrevet

Ok

Anonymkode: 66ef1...19a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor besøker hun deg? Og hvor gammel er du?

Anonymkode: 058dc...31e

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er du? Dette høres ikke bra ut, hvis bv hadde visst hva slags person dette er så hadde hun ikke fått lov til å ha fosterbarn. Ville sagt fra til både biologisk mor og saksbehandleren din hos bv at du ikke vil ha besøk av fostermor, så slipper du nok det skal du se ❤️ 

Anonymkode: aa42e...d14

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor besøker hun deg? Og hvor gammel er du?

Anonymkode: 058dc...31e

Hun sier at hun vil se hvordan det går med meg. Jeg er tjue år. 

Skrevet

Høres ut som anti bv propaganda 😂 og en 20 åring som skriver som ett barn... Vel... Kjøper det ikke. 

Anonymkode: c9209...ab7

• Liker 14
Skrevet

Jeg har prøvd å snakke med hun nå. Men det går ikke. Hun er veldig arrogant. 

Skrevet

Du ble ødelagt fordi hun dro opp glidelåsen på jakka di for deg? Buhu. Slutt å skyld på andre. Dette er tullete. 

Anonymkode: 906fb...291

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri likt henne. Håper at hun får straff. 

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Hvorfor kan hun se deg til tross for alt dette? Du har ikke fortalt det til dine biologiske foreldre?

Sender en klem til deg ❤️

Endret av Familytree
Skrevet
Akkurat nå, Familytree skrev:

Hvorfor kan hun se deg til tross for alt dette? Du har ikke fortalt det til dine biologiske foreldre?

Hun vil se hvordan det går med meg. Jeg har snakket med moren min om dette. Hun sier at jeg må prøve å legge dette bak meg. 

Gjest Familytree
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vil se hvordan det går med meg. Jeg har snakket med moren min om dette. Hun sier at jeg må prøve å legge dette bak meg. 

Men husker du disse tingene når fostermor besøker deg? Føler du at du kan legge det bak deg?

Skrevet
3 timer siden, Familytree skrev:

Men husker du disse tingene når fostermor besøker deg? Føler du at du kan legge det bak deg?

Ja av og til hugser jeg det. Men det er vannskelig å legge det bak seg, etter alt det som hun har gjort mot meg. 

Gjest Familytree
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja av og til hugser jeg det. Men det er vannskelig å legge det bak seg, etter alt det som hun har gjort mot meg. 

Trenger du å snakke om det med en psykolog og fostermor må forstå hva du sa i denne tråden.

Skrevet

Humbug.

Anonymkode: d81df...cb5

• Liker 2
Skrevet

Si du ikke ønsker at hun skal komme til dere mer. 

Anonymkode: 449ae...854

Skrevet
På ‎05‎.‎11‎.‎2019 den 8.41, AnonymBruker skrev:

Hun sier at hun vil se hvordan det går med meg. Jeg er tjue år. 

Så flytt da vel!

Er vel ingen som "tvinger" deg til å fremdeles bo hjemme hos "moren din" hvis du er tjue år gammel...

Anonymkode: 91184...508

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...