Gå til innhold

Hva slags sex liker dere første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker nettopp du? 

Har hatt sex med han jeg holder på med, og overrasker meg hvor bra vi passer sammen seksuelt også. Denne type sex (i timesvis) har jeg som regel etter en stund når vi er trygg på hverandre og snakker om preferanser og tørr å utforske.

Men også overrasket over hvor naturlig det var å prøve seg på analsex, dette var tross alt første gang vi lå sammen. Han er noen år yngre enn meg, kanskje det har noe å si at sexpreferansene er annerledes for menn i 20 årene nå til dags enn da jeg var på den alderen? 

Og andre jeg har ligget med har villet vente med feks rimming, at de ikke har vært helt komfortabel med det før det har gått litt tid. Her var det rett på, ingen blyghet eller sjenanse. Men igjen, kan alderen /generasjon noe å si? Eller er vi rett og slett en god match eller? 

Jeg har for det meste hatt sex med de på min alder, eller bare et par år eldre (er i 30 åra). 

Anonymkode: 8a5ec...eeb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker nettopp du? 

Har hatt sex med han jeg holder på med, og overrasker meg hvor bra vi passer sammen seksuelt også. Denne type sex (i timesvis) har jeg som regel etter en stund når vi er trygg på hverandre og snakker om preferanser og tørr å utforske.

Men også overrasket over hvor naturlig det var å prøve seg på analsex, dette var tross alt første gang vi lå sammen. Han er noen år yngre enn meg, kanskje det har noe å si at sexpreferansene er annerledes for menn i 20 årene nå til dags enn da jeg var på den alderen? 

Og andre jeg har ligget med har villet vente med feks rimming, at de ikke har vært helt komfortabel med det før det har gått litt tid. Her var det rett på, ingen blyghet eller sjenanse. Men igjen, kan alderen /generasjon noe å si? Eller er vi rett og slett en god match eller? 

Jeg har for det meste hatt sex med de på min alder, eller bare et par år eldre (er i 30 åra). 

Dere høres like perverse ut begge to, så da er da er dere en god match sikkert.😊

Anonymkode: 055d6...0bc

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere høres like perverse ut begge to, så da er da er dere en god match sikkert.😊

Anonymkode: 055d6...0bc

Oi, shit. Haha. Faller det jeg beskrev innafor kategorien "perverst"?! Har jeg aldri tenkt over 😅

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi, shit. Haha. Faller det jeg beskrev innafor kategorien "perverst"?! Har jeg aldri tenkt over 😅

Nei. Er helt normalt det du beskriver.

Anonymkode: d4b4b...67d

Skrevet

Hvis jeg er forelsket, håper jeg på myk kosesex. Gjerne lenge, utforskende.

Sparer gjerne noe av repertoaret til senere i forholdet. Hva blir krydderet i sexlivet når man allerede har forsøkt det meste?

Mulig at med en FF går man fortere frem. TS beskrivelse fikk meg å tenke på audition til en sexfilm. Men for all del, dere har åpenbart funnet hverandre 👍

• Liker 4
Skrevet

Myk kosesex ville vært det naturlige for meg og ja. Rimming etc første gang ville vært for mye for min smak

Anonymkode: 31033...551

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva liker nettopp du? 

Vanskelig å si, siden det er 24 år siden sist. For å være helt ærlig hadde jeg vært fornøyd med sex. Ferdig. Hva man gjør, og hvordan man gjør det, vil nok ikke bry meg særlig, om jeg bare hadde klart å finne ei som hadde vært villig til å kle seg naken med meg.

Anonymkode: 4dc64...899

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Vanlig sex. Altså kuk i musa. Ikke analsex. Nærmer meg 30 år og kommer aldri til å ville ha analsex. Det er uhygienisk. Tenk alle bakterier uansett hvor godt vasket rumpa er.

Så vanlig sex og oralsex. Gjerne med håndjern og gagball hvis partner vil være med på det😍

Endret av Kvelertak
Skrevet
2 hours ago, Bubo said:

Hvis jeg er forelsket, håper jeg på myk kosesex. Gjerne lenge, utforskende.

Sparer gjerne noe av repertoaret til senere i forholdet. Hva blir krydderet i sexlivet når man allerede har forsøkt det meste?

Mulig at med en FF går man fortere frem. TS beskrivelse fikk meg å tenke på audition til en sexfilm. Men for all del, dere har åpenbart funnet hverandre 👍

Ja det ble jo rimelig utforskende 😅 og pågikk i timesvis.. Så det begynte jo mykt og rolig.. Men for en eller annen grunn tok det helt av. Huff, skal tro hva han tenker etter dette 🙈

Skrevet

Jeg liker det litt hardt, egentlig. Savner å bli tatt hardt som faen. Savner å stønne i ekstase. Hvorfor måtte jeg begynne å tenke på dette nå da.

Anonymkode: 36de0...3de

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det litt hardt, egentlig. Savner å bli tatt hardt som faen. Savner å stønne i ekstase. Hvorfor måtte jeg begynne å tenke på dette nå da.

Anonymkode: 36de0...3de

Haha. Digg.😂😉

Anonymkode: d4b4b...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...