Gå til innhold

Bryllupsnerver mareritt....

Anbefalte innlegg

Gjest Benedickte
Skrevet

Hei sliter med mareritt der jeg drømmer at jeg kommer forsent til mitt eget bryllup og ikke får tid til å pynte meg, noen med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yeah!!!

Men her går det i at jeg kommer sent og må forte meg, Glemmer blomster, glemmer å rense kjolen, sier noe teit til gjestene og skikkelig styr. Har roet seg nå som jeg har begynt med lister over ting jeg trenger å gjøre og når de skal gjøres.

Når skal du gifte deg? Vi står for tur om en måned.

Lykke til

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

gruer meg til de 30 minuttene i kirken jeg da...litt pænnikk!

Skrevet
gruer meg til de 30 minuttene i kirken jeg da...litt pænnikk!

eg og,kjemperedd!! :oops: tenk om eg snubler...redd for å miste stemmen og eg...eller at mannen seie nei... :-x men da gjer han ikkje :sjarmor: håper eg :ler:

Gjest Benedickte
Skrevet

Skal gifte meg 25 juni, og synes det er forferdelig masse å huske på og som må gjøres.... Skulle ønske det fantes en enkel vei til det perfekte resultat

Skrevet

Drømte forleden at jeg brakk foten!!! Måtte gå ned midtgangen med krykker, og bryllupsvalsen ble hysterisk morsom, alle sto og lo... Brukte til og med krykka som sabel da vi skulle skjære kaka... :ler:

Skrevet

Drømte her om dagen (eller om natta, da) at jeg og mamma brøt kontakten på grunn av kjolen. Vi har nylig fått den i hus, og hun er den som skal legge den opp og tilpasse den.

Jeg drømte at jeg var der for prøving, og at hun hadde lagt kjolen min i en ball på kjøkkengulvet. Det var da ingen fin behandling av en kjole mente jeg, men hun sa at den må ligge slik før den kan stekes. Jeg var da nødt til å stappe kjolen inn i steikovnen (der var det jo plass jo) ved siden av en kalkun. (??!!) Ikke skjønte jeg hvorfor, men hun insisterte. Da vi tok den ut var den skitten og tilgriset - naturlig nok. Mamma ble kjempesint på meg fordi jeg ikke "har hjerne nok til å forstå at man jo må bruke stekepose når man skal steke brudekjoler".....! Hun ville da ikke ha noe mer med meg å gjøre. Så hun kasta meg ut, og der sto jeg da, med en skitten og flekkete brudekjole og ingen til å hjelpe meg med den :grine:

Jeg har også drømt flere ganger at jeg går opp kirkegulvet og plutselig ser mannen i min brudekjole der oppe, mens jeg ikke har noe på meg. :hoho: Eller at han står der med slør over hodet, og nekter å ta det av før vi er gift. Og når han tar det av er det ikke han allikevel... :hår:

Man får vel tåpelige drømmer når man planlegger bryllup. Og siden det er lenge til mitt, har jeg vel flere som står for tur... :roll:

Skrevet
Drømte her om dagen (eller om natta, da) at jeg og mamma brøt kontakten på grunn av kjolen. Vi har nylig fått den i hus, og hun er den som skal legge den opp og tilpasse den.

Jeg drømte at jeg var der for prøving, og at hun hadde lagt kjolen min i en ball på kjøkkengulvet. Det var da ingen fin behandling av en kjole mente jeg, men hun sa at den må ligge slik før den kan stekes. Jeg var da nødt til å stappe kjolen inn i steikovnen (der var det jo plass jo) ved siden av en kalkun. (??!!) Ikke skjønte jeg hvorfor, men hun insisterte. Da vi tok den ut var den skitten og tilgriset - naturlig nok. Mamma ble kjempesint på meg fordi jeg ikke "har hjerne nok til å forstå at man jo må bruke stekepose når man skal steke brudekjoler".....! Hun ville da ikke ha noe mer med meg å gjøre. Så hun kasta meg ut, og der sto jeg da, med en skitten og flekkete brudekjole og ingen til å hjelpe meg med den :grine:

Jeg har også drømt flere ganger at jeg går opp kirkegulvet og plutselig ser mannen i min brudekjole der oppe, mens jeg ikke har noe på meg. :hoho: Eller at han står der med slør over hodet, og nekter å ta det av før vi er gift. Og når han tar det av er det ikke han allikevel... :hår:

Man får vel tåpelige drømmer når man planlegger bryllup. Og siden det er lenge til mitt, har jeg vel flere som står for tur... :roll:

Ikke meningen men jeg må.. :hoho::hoho::hoho:

Best dream ever :hoho::hoho: *trøste*

Har hatt noen seiøst rare drømmer jeg og den siste tiden.

Gifter meg ikke før om et år, så jeg føler at marerittene kom litt vel tidlig :roll:

Skrevet

Skrevet

Solisol: - ikke rart mamman din ble sint, ALLE vet jo at brudekjoler stekes i stekepose

:hoho::hoho::hoho:

Minner litt om å være gravid dette her, helt opphengt i det som skal skje, og drømmer de villeste ting...

Skrevet
Solisol: - ikke rart mamman din ble sint, ALLE vet jo at brudekjoler stekes i stekepose

:hoho::hoho::hoho:

Minner litt om å være gravid dette her, helt opphengt i det som skal skje, og drømmer de villeste ting...

Bare en liten rettelse Jannibrud. Dette var Tones drøm og ikke min :wink:

Skrevet

Sorry, her går det litt fort i svingene... :wink:

Skrevet

Åh - disse marerittene ja. Jeg har gitt opp å pøve å huske alle, men gjett om de er der! I natt begynnte jeg faktisk også å ha mareritt om utdrikningslaget... :roll:

Men det er jo egentli ganske festelig så mange tåpelige ting som vi drømmer om. Vi får nok bare prøve å se humoren i dem :)

Skrevet
Skal gifte meg 25 juni' date=' og synes det er forferdelig masse å huske på og som må gjøres.... Skulle ønske det fantes en enkel vei til det perfekte resultat[/quote']

Den enkleste veien til det "perfekte" resulatet er å nedjustere det "perfekte" ..tror nå jeg..... . Kanskje går ikke verden under om sminken ikke er akkurat som man alltdid hadde drømt om eller om stearinlysene drypper for vekene er for lange etc etc etc :)

(men - det skal sies - jeg er nok blant de værste på lista... mine mareritt handler om at jeg har glemt å barbere meg under armene og står der med en hårsko tilsvarende amazonas under armene når kirkeklokkene ringer.... sukk) :tunge1:

Skrevet

hihi, det er litt morsomt med gærne drømmer da. Man har jo noe å le av senere :wink:

Skrevet

Den enkleste veien til det "perfekte" resulatet er å nedjustere det "perfekte" ..tror nå jeg..... . Kanskje går ikke verden under om sminken ikke er akkurat som man alltdid hadde drømt om eller om stearinlysene drypper for vekene er for lange etc etc etc :)

(men - det skal sies - jeg er nok blant de værste på lista... mine mareritt handler om at jeg har glemt å barbere meg under armene og står der med en hårsko tilsvarende amazonas under armene når kirkeklokkene ringer.... sukk) :tunge1:

:hoho: lykke til m å få så langt hår :hoho:

Gjest Aricept...
Skrevet

Brudekjole må stekes i stekepose.... :ler::ler:

Lurer på hvor hjernen tar sånne ting fra jeg??

Skrevet

Jeg har ikke selv hatt noen skumle drømmer ang. bryllupet....enda.....

Men forloveren min derimot!!!!

Hun har hatt de mareritt jeg burde hatt, om forsentkomming til kirken, kjolen som ikke passer, feil kirke etc...etc...

I tillegg sliter hun med å få sove om natten fordi hun har så mye å tenke på!

Jeg tar det med ro og regner med at alt går bra...

:roll:

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen her! Har hatt ganske mange drømmar der eg kjem for seint til vielsen. Eine gangen var det pappa sin feil, for han skulle passe klokka. Då klokka var 4 (skulle vore i kirka 2) sa han i frå. Og tok veldig lett på det då eg sa at vi var to timar forsinka...Då var eg ikkje særlig blid...

Forlovaren min har hatt ein del slike drømmar og. Gløymer å komme i kirka og dukkar opp på festen uten å holde tale osv.

• 3 år senere...
Skrevet

Henter opp denne tråden igjen, jeg... Kanskje andre også har morsomme bryllupsmareritt de vil dele?

Jeg hadde nylig ett: Jeg drømte at jeg var 40 min for sent ute til kirka. Da jeg kom dit, hadde gjestene reist seg, gikk og vandret rundt i kirkerommet, og sto i klynger her og der i midtgangen og snakket med hverandre. Jeg så ned på kjolen min før jeg skulle til å gå ned midtgangen - og så at jeg ikke hadde tatt på kjolen, men bunad!

Jeg tenkte OK, det var ikke det verste, greit nok å gifte seg i bunad. Men mange av gjestene har også det, og jeg må ha noe på hodet som skiller meg ut. Så fant jeg plutselig et slør liggende ved inngangen til kirken, og tenkte JA! det bruker jeg, slik at folk ser at jeg er bruden.

Jeg snudde meg bort et sekund, og da jeg snudde meg tilbake for å ta sløret, lå det plutselig en haug av hvite stoffer og duker der. Tida gikk, jeg var stressa, vielsen skulle ha begynt for leeeeengst, og jeg måtte rote rundt i den store haugen med hvite duker for å endelig finne sløret, helt nederst i haugen.

Så var vi klare til å skride nedover midtgangen, jeg og pappa. Organisten begynte å spille. Men han spilte så veldig lavt, det var nesten umulig å høre. pesielt pga at gjestene sto og skravlet (de hadde jo ventet så lenge). Så gikk vi nedover midtgangen, men ingen la merke til noenting, vi måtte bane oss vei gjennom klynger av folk, og det var ingen som enset oss, og orgelmusikken var nesten ikke hørbar.

Da våknet jeg, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...