AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Del Skrevet 4. november 2019 Finnes dette? Og hvor finner jeg oppskrift? Hilsen gepard mamma 😂 Anonymkode: d216f...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. november 2019 #2 Del Skrevet 7. november 2019 På 4.11.2019 den 11.16, AnonymBruker skrev: Finnes dette? Og hvor finner jeg oppskrift? Hilsen gepard mamma 😂 Anonymkode: d216f...788 Jeg har ikke sett oppskrift til barn, men om du er en habil strikker, kan du jo trikse litt med denne, for eksempel? Tynnere garn osv. (Jeg hadde aldri fått det til altså, men... Vet om den genseren fordi mamma strikker den til meg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. november 2019 #3 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg lurer på om ikke Pickles har en cardigan eller genser i barnestørrelse med leopardmønster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. november 2019 #4 Del Skrevet 7. november 2019 https://www.pickles.no/strikkeoppskrifter-og-garnpakker/pickles/lille-leopardjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 10. november 2019 #5 Del Skrevet 10. november 2019 Klompelompe har på leopard cardigan til barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 11. november 2019 #6 Del Skrevet 11. november 2019 På 7.11.2019 den 8.32, ^^Belle^^ skrev: Jeg har ikke sett oppskrift til barn, men om du er en habil strikker, kan du jo trikse litt med denne, for eksempel? Tynnere garn osv. (Jeg hadde aldri fått det til altså, men... Vet om den genseren fordi mamma strikker den til meg. ) Den finnes også i barnestørrelser, og finnes i denne katalogen: https://www.viking-garn.no/kataloger/katalog-1918 Ser den er utsolgt her, men kanskje i en garnbutikk eller på biblioteket. Kanskje du kan få kopiert oppskriften du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå