AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Dette høres fælt ut og har ingenting med at jeg ikke tenner på han, men nå har vi vært sammen 1 år og jeg er så lei av å alltid måtte sitte oppå! En sjelden gang blir det doggy, men det er sjelden. Kjæresten min veier 135 kg, noe som gjør det veldig begrenset for hva vi kan ha av sex. Han er rett og slett for tung. Derfor sitter jeg alltid oppå og han har en stor sex appetitt, tre ganger om dagen. Sexlivet består der av at jeg rir, runker og suger. Jeg må gjøre all jobben, han kan bidra med noen jukk her og der, men det er det. Jeg kjenner at jeg har blitt så lei av sex. Jeg ser på det som et ork siden jeg må gjøre alt og føler jeg mer gir enn får. Noen som har vært i samme situasjon og har noen råd? Anonymkode: 17a36...06a 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Vi er i samme situasjon, men jeg gidder ikke å ha sex hvis han ikke bidrar. Enkelt og greit. Ikke tenner jeg noe særlig på han lenger heller pga vekt, halvslapp penis og pusting/pesing. Anonymkode: fca4d...e10 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi er i samme situasjon, men jeg gidder ikke å ha sex hvis han ikke bidrar. Enkelt og greit. Ikke tenner jeg noe særlig på han lenger heller pga vekt, halvslapp penis og pusting/pesing. Anonymkode: fca4d...e10 Hvor lenge har dere vært sammen? Han skal ta slankeoperasjon så ser heldigvis en ende på dette, men det er langt frem i tid. Blir sliten av dette. Ts Anonymkode: 17a36...06a
Roci Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Går han ikke ned på deg eller noe som helst? Jeg hadde satt ned foten. Du får si til ham at du mister tenningen av at du bestandig må være den aktive parten. 12
MuffinStud Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Vel, han har i det minste sex appetitt, så kanskje det er gulroten til å trene...? Du sier jo at du tenner på han så jernet er fremdeles varmt selv om bør legges på fersk ved i gloa veldig snart. Sikkert fordel at veien ut derifra er positivt motivert siden det skal skje over tid og pleier å være et ømtålelig tema. Så det kan være smart å tenke litt over hvordan du bør legge det frem heller enn å si at sex er blitt dårlig. At du savner noe dere gjorde før. At det er nye ting du vil prøve. At du vil at dere skal utforske hva dere kan gjøre sammen. Men er vekten det eneste problemet her? La gå at misjonær er slitsomt hvis du har 130 kg sofakropp. Hvorfor slikker han ikke? Hvorfor fingrer han ikke? Man burde jo klare å finne variasjoner utover misjonæren? 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen? Han skal ta slankeoperasjon så ser heldigvis en ende på dette, men det er langt frem i tid. Blir sliten av dette. Ts Anonymkode: 17a36...06a 10 år. Det er godt det kan bli bedre på sikt, men ta en prat med ham. Si du ønsker begge skal være aktive, ikke kun du. Anonymkode: fca4d...e10 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 Ronke/suge en fyr på 135kg, 3 ganger til dagen. Det er horer i Thailand som slipper billigere unna. Anonymkode: a3dfb...7ce 40
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 59 minutter siden, Roci skrev: Går han ikke ned på deg eller noe som helst? Jeg hadde satt ned foten. Du får si til ham at du mister tenningen av at du bestandig må være den aktive parten. Nei. Aldri. Ts Anonymkode: 17a36...06a
Roci Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Aldri. Ts Anonymkode: 17a36...06a For en egoist! Hva med din nytelse? Jeg er vanligvis ikke tilhenger av sexnekt som "straff", men her synes jeg faktisk at det er på sin plass. I alle fall hvis du har forsøkt å snakke med ham om dette uten at det har gitt resultater. 17
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #10 Skrevet 4. november 2019 Ligge i skje? Funker det? Det krever ikke akkurat så mye bevegelse fra hans side. Anonymkode: 96fdc...545 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #11 Skrevet 4. november 2019 3 ganger om dagen? Jobber han (og du) ikke? Anonymkode: 08084...32e 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #12 Skrevet 4. november 2019 Er han så feit er han ikke i stand til å yte mer, rett og slett. Han må slanke seg kraftig, ellers vil han etterhvert miste potensen. Og er virkelig i faresonen for en tidlig død... Anonymkode: 7e0c3...17b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #13 Skrevet 4. november 2019 Det verste her synes jeg at han aldri tar seg av din nytelse. Selv om han er 130 kg så skal han da synes det er viktig at du blir tilfredsstilt! Slikking, fingring eller hva du liker. Riding, runking og suging 3 ganger om dagen hadde ALDRI kommet på tale her i gården! Hvertfall hvis jeg ikke hadde fått noe tilbake. Han må bidra, eller så blir det ikke noe på han. Kanskje det er en ekstra motivasjon for slankeprosessen han skal igjennom? Hva med å ligge i skje? Misjonær men han sitter på knærne og du har bena på hans skuldre? Hvis han ikke har kondis til å jukke litt i doggy en gang så får han vær så god begynne å gå tur. Anonymkode: 2981a...bd4 14
Chiubi Skrevet 4. november 2019 #14 Skrevet 4. november 2019 Han har vel ikke blitt så overvektig i løpet av ett år? 1
Loff77 Skrevet 4. november 2019 #15 Skrevet 4. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette høres fælt ut og har ingenting med at jeg ikke tenner på han, men nå har vi vært sammen 1 år og jeg er så lei av å alltid måtte sitte oppå! En sjelden gang blir det doggy, men det er sjelden. Kjæresten min veier 135 kg, noe som gjør det veldig begrenset for hva vi kan ha av sex. Han er rett og slett for tung. Derfor sitter jeg alltid oppå og han har en stor sex appetitt, tre ganger om dagen. Sexlivet består der av at jeg rir, runker og suger. Jeg må gjøre all jobben, han kan bidra med noen jukk her og der, men det er det. Jeg kjenner at jeg har blitt så lei av sex. Jeg ser på det som et ork siden jeg må gjøre alt og føler jeg mer gir enn får. Noen som har vært i samme situasjon og har noen råd? Anonymkode: 17a36...06a Men altså still litt krav til smørbukken da, bare pga at han er feit trenger han vel ikke å være en lat slask? Knip igjen til han tar tak og trener litt, kan fint være i brukbar form selv om man er feit 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #16 Skrevet 4. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligge i skje? Funker det? Det krever ikke akkurat så mye bevegelse fra hans side. Anonymkode: 96fdc...545 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det verste her synes jeg at han aldri tar seg av din nytelse. Selv om han er 130 kg så skal han da synes det er viktig at du blir tilfredsstilt! Slikking, fingring eller hva du liker. Riding, runking og suging 3 ganger om dagen hadde ALDRI kommet på tale her i gården! Hvertfall hvis jeg ikke hadde fått noe tilbake. Han må bidra, eller så blir det ikke noe på han. Kanskje det er en ekstra motivasjon for slankeprosessen han skal igjennom? Hva med å ligge i skje? Misjonær men han sitter på knærne og du har bena på hans skuldre? Hvis han ikke har kondis til å jukke litt i doggy en gang så får han vær så god begynne å gå tur. Anonymkode: 2981a...bd4 Hvis han veier 135 kg, må han vel være særdeles velutstyrt hvis det skal funke å ligge i skje … Ellers kommer vel magen i veien. Anonymkode: 7bcfd...9a3 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #17 Skrevet 4. november 2019 Må bare spørre, hvor tung er du? Regner med du kommer til å vri litt på sannheten men. Tror det er svært få slanke kvinner som er sammen med en mann som er så stor. Anonymkode: 0268f...a99
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #18 Skrevet 4. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ronke/suge en fyr på 135kg, 3 ganger til dagen. Det er horer i Thailand som slipper billigere unna. Anonymkode: a3dfb...7ce 😂😂😂👍🏽👍🏽 Anonymkode: 26e0c...48c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #19 Skrevet 4. november 2019 Har ikke du postet denne tråden før TS? Synes jeg nylig har lest akkruat samme historie her på KG... Hvordan rekker dere å ha sex 3 ganger om dagen og hva får du ut av dette? Hadde ikke giddet. Anonymkode: fce7a...6aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #20 Skrevet 4. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligge i skje? Funker det? Det krever ikke akkurat så mye bevegelse fra hans side. Anonymkode: 96fdc...545 Magen er i veien da også. Ts Anonymkode: 17a36...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå