AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Hei Jeg har sett at det finnes forskjellige apper til å ta kontakt med leger for fonying av resept osv. slik som Kry eller Eyr. Det jeg lurer på er om noen har brukt noen slike apper enten de jeg nevnte eller andre og hvilke erfaringer dere har? Anonymkode: 0b82a...986
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Brukt to ulike, ene gangen benyttet jeg nettlegevakt.no andre gang husker jeg ikke hvem jeg benyttet. Brukte de i forbindelse med UVI. Fikk noen spørsmål som skulle svares på og sendes inn. Hvis det er noe de lurer på blir du kontaktet, jeg fikk resepten på få minutter. De jeg benyttet hadde en polisy på kunne de ikke hjelpe deg, fikk du pengene tilbake. Jeg ble ordentlig syk fordi urinen ikke ble sendt til dyrkning, og endte på sykehus. Men det er veldig uflaks, har mange venniner som har brukt nettlegevakt.no ved UVI og er kjempe fornøyde. Anonymkode: 0151a...7e8 1
Truno Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Fornying av resept og meldinger om ting som er kjent for legen fra før kan du gjøre via e-konsultasjon på helsenorge.no. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Slike apper fører til unødvendig utskriving av antibiotika —> mer resistens. Anonymkode: 17043...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå