AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Opplevde det for første gang for 3 dager siden. Det er store gjennomsiktige slimballer, slik som ved El. Er 4/5 dager til ikm. Fredag: Fikk først rosa utflod etter samleie. Masse slim som lignet på El slim etterpå. Lørdag: slim etter samleie Søndag: litt rosa og slim I dag: Hadde en hyggestund alene, og opplevde igjen denne slimete utfloden. Aldri opplevd noe sånn før 🤔 noen som har erfaring? Slimet kommer fra underlivet og ikke penis 🙈 kom 2 store kladder i dag, og sjekket om det var noe der før (som det ikke var) 🙈 Anonymkode: 170ba...9ed
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Det er vanlig ;pp det skjer meg helle tiden når jeg har sex eller onanerer. Anonymkode: ece22...13d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig ;pp det skjer meg helle tiden når jeg har sex eller onanerer. Anonymkode: ece22...13d Dette har aldri skjedd meg før, og er nærmere 30. At det er et tynt seigt lag pga opphisselse, ja. Men ikke store seige klatter slik som El slim,som man også kan dra mellom fingrene. Anonymkode: 170ba...9ed
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Det hørtes litt rart ut, har aldri opplevd klumper selv iallfall. Om det er unormalt for deg så ville jeg tatt en tur til legen og forhørt meg. Anonymkode: fa0af...5d1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hørtes litt rart ut, har aldri opplevd klumper selv iallfall. Om det er unormalt for deg så ville jeg tatt en tur til legen og forhørt meg. Anonymkode: fa0af...5d1 Slim klumper akkurat slik som El slim 🙈 legger ved et bilde fra Google, sånn det kan skjønnes. Bildet er av ei som har El slim, og det er også slik jeg får under El. Men har ikke opplevd og få det utenom El før, før nå. Helt likt som El slim egentlig. Anonymkode: 170ba...9ed
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slim klumper akkurat slik som El slim 🙈 legger ved et bilde fra Google, sånn det kan skjønnes. Bildet er av ei som har El slim, og det er også slik jeg får under El. Men har ikke opplevd og få det utenom El før, før nå. Helt likt som El slim egentlig. Anonymkode: 170ba...9ed Aner ikke hva det kan være om det ikke er det iallfall. Legen vet nok best 😊 Anonymkode: fa0af...5d1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke hva det kan være om det ikke er det iallfall. Legen vet nok best 😊 Anonymkode: fa0af...5d1 Lest meg litt rundt på norske og engelske sider, og ser mange har opplevd det når di har blitt gravid 😊 så får se hva som skjer di neste dagene 😊 får heller spørre lege om det skulle fortsette Anonymkode: 170ba...9ed
Søgni Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 Tråden er slått sammen med identisk tråd. Søgni, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå