Gå til innhold

Tror du på Law of attraction ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 41b3e...fe7

• Liker 5
Skrevet

Nei. Det er bare nok en form for victim shaming.

• Liker 3
Skrevet

Vet egentlig ikke, men synes det er rart at det nesten hele tiden virker på meg når det gjelder mindre ting, men ikke når jeg vil vinne i lotto :)

Anonymkode: 659bf...a36

Skrevet

Nei, jeg tror vi har en sjel som planlegger livet, og uansett hvilken innstilling du har, så følges planen.

Anonymkode: 09941...572

Skrevet

Ikke filosofien i seg selv. Men at positivitet fører til positivitet, og positiv utvikling, er det jo ikke tvil om. Med tanke på karriere, venner, forhold får man ofte til mer, og kommer lengre. Mens en mutt og stille person raskt faller bakpå.

Jeg tror også det er en viktig innstilling til trening og kosthold, for å klare å gjennomføre endringer her.  Stenge av tanker om "orker ikke, kaldt, det regner, jeg kan trene i morgen...", tenker jeg i stedet "følelsen etterpå, varmt bad, hvordan jeg ser ut i den kjolen" - da kommer jeg meg ut hver gang. 

Men det er psykologi. Og ikke universets krefter. 

Anonymkode: 2863b...342

• Liker 5
Skrevet

Vel, den fungerer vel på lik linje med tyngdekraften. Du kan hoppe ut et vindu mens du roper at tyngdekraften ikke fins, ned faller du likevel. Samme med LOA, den fungerer uavhengig av om du tror på den eller ikke. Er du negativ tiltrekkes alt det negative og motsatt. Prøver du å manipulere den kan du nok komme langt.

Anonymkode: 21cb8...713

• Liker 2
Skrevet

Nja, til en viss grad. Men når jeg ble fortalt at jeg ble misbrukt som barn pga jeg tiltrakk meg overgriperen skjønner jeg at noen mistolker hva dette egentlig er. 

Anonymkode: a4a07...790

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...