AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Har tenkt å forsøke å piffe opp sexlivet litt og tenkte å foreslå for samboer å lage en krukke med lapper vi skriver på. F.eks at begge skriver 10 lapper hver med ulike ting vi ønsker å gjøre / teste ut osv. Både ting jeg f.eks skal gjøre med han, ting jeg ønsker han skal gjøre med meg, en fantasi jeg vil prøve, noe litt mer kinky osv. Også kan vi trekke en slik lapp innimellom. Og gjerne ha en regel for at vi skal prøve ut det som står for å gi det et forsøk. Men jeg er litt tom for ideer egentlig. Jeg er egentlig ganske åpen og kunne tenkt meg å kanskje prøve litt forskjellig for å sjekke ut om det er noe jeg kan like osv. For nye lyster kan jo gjerne dukke opp etter hvert. Har dere noen ideer til hva som kan stå på lappene mine? Anonymkode: 32188...55d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 69 oralsex med håndjern og blindfold blow job etter kaldt vann i munnen reverse cowgirl oralsex + buttplug Slikke + stimulere g-punkt til orgasme suge til sprut i munnen slikke ut rumpa (rimme) lush vaginavibrator som han styrer vagina massasje med silikon gl.middel (hvor mange fingre kan han bruke) mageliggende vagina & anal massasje samtidig pussy pump (hvis du tør) musefletter og miniskjørt Sex stående i vinduet, uten at andre kan se hva som skjer sprut i rumpa Anonymkode: a18a0...49c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Mitt forslag er at du faktisk skaffer deg noen seksuelle fantasier. Kan fort bli kjedelig uten, og de forslagene som står over her, er tegn på at sexlivet er på tur bratt nedover. Anonymkode: 447a8...a29
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: 69 oralsex med håndjern og blindfold blow job etter kaldt vann i munnen reverse cowgirl oralsex + buttplug Slikke + stimulere g-punkt til orgasme suge til sprut i munnen slikke ut rumpa (rimme) lush vaginavibrator som han styrer vagina massasje med silikon gl.middel (hvor mange fingre kan han bruke) mageliggende vagina & anal massasje samtidig pussy pump (hvis du tør) musefletter og miniskjørt Sex stående i vinduet, uten at andre kan se hva som skjer sprut i rumpa Anonymkode: a18a0...49c Gir et sånt forhold 6 mnd. Anonymkode: 447a8...a29 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gir et sånt forhold 6 mnd. Anonymkode: 447a8...a29 En liste med forslaget altså, hvor man kan plukke det som passer.. Men pessimismen din måtte jo så klart ut, selv om ingen har spurt deg om meningen din.. 😉 Anonymkode: a18a0...49c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt forslag er at du faktisk skaffer deg noen seksuelle fantasier. Kan fort bli kjedelig uten, og de forslagene som står over her, er tegn på at sexlivet er på tur bratt nedover. Anonymkode: 447a8...a29 Nå må du utdype litt herr eller fru surpomp? Hva mener du? Dette er en liste med forslag/ fantasier for viderekommende, slik trådstarter gir uttrykk for å være. Om noe så kan dette få sexlivet til å gå oppover hvis man finner noe man liker. 🙄 Anonymkode: a18a0...49c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må du utdype litt herr eller fru surpomp? Hva mener du? Dette er en liste med forslag/ fantasier for viderekommende, slik trådstarter gir uttrykk for å være. Om noe så kan dette få sexlivet til å gå oppover hvis man finner noe man liker. 🙄 Anonymkode: a18a0...49c Det er jo du som er den sure.. Det er jo nettopp det at den IKKE er for viderekommende, jeg reagerer på. Den høres ut som noe man drev med på barneskolen, og dermed en slags desperat forsøk på å gjøre noe uspennende om til noe spennende. Har dere aldri hatt virkelig bra sex? Anonymkode: 447a8...a29
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo du som er den sure.. Det er jo nettopp det at den IKKE er for viderekommende, jeg reagerer på. Den høres ut som noe man drev med på barneskolen, og dermed en slags desperat forsøk på å gjøre noe uspennende om til noe spennende. Har dere aldri hatt virkelig bra sex? Anonymkode: 447a8...a29 Hehe, det er noe som heter å gå varsomt frem og øke etterhvert😉. Men det er klart hvis friminutt på skolen hos deg var rimminutt så kan jeg jo vise forståelse for hva du mener😜. Samtidig er tema for tråden å få idéer, ikke at vi skal sitte og kverulere om hverandres forslag. Så kom med det! 😉 Anonymkode: a18a0...49c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, det er noe som heter å gå varsomt frem og øke etterhvert😉. Men det er klart hvis friminutt på skolen hos deg var rimminutt så kan jeg jo vise forståelse for hva du mener😜. Samtidig er tema for tråden å få idéer, ikke at vi skal sitte og kverulere om hverandres forslag. Så kom med det! 😉 Anonymkode: a18a0...49c Jeg har allerede gjort det. Anonymkode: 447a8...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå