Samantha Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Nokon som skal melde seg inn her? Artikkel i VG Vektklubb
Nella Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 De har vel sett at Dagbladet tjener gode penger på dette antagelig Ingen planer om å melde meg inn. Men det er jo en fin ting for mange leser man jo på dagbladet. Mange som har hatt gode resultater og lært mye om kosthold.
Malama Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Jeg skal ikke. For morro skyld tastet jeg inn høyde og vekt, og de anbefaler meg IKKE å være med i denne klubben. (ikke at jeg hadde planer uansett) Fordi jeg er undervektig. (jeg vil protestere, dette er min normalvekt, min triveslsvekt, jeg er slik jeg er helt naturlig, og det er normalt for meg. Men teoretisk er jeg altså undervektig)
Gjest bomba Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Jeg lurte på om jeg skulle ta sånn 6mnd, ganske enkelt for jeg kan lite om kalorier og forbruk..Da virker det programmet skreddersydd, og det er en fin ting ... Noen med erfaringer fra denne klubben?
Nella Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Jeg tror det er et kjempefint sted for å lære seg kosthold. Det vil ligge ferdige menyer og middagstips der også. Man får masse tips og lærer seg å spise riktig og ikke minst nok. Noe som mange slankere ikke klarer/gjør. Regner med det blir som dagbladet sin med nettmøter for å stille spørsmål, forum for brukerne ol. Stiller meg positiv til hele saken. Det er proffe folk bak dette som kan masse om mat, helse, ernæring og trening. SÅ til bomba: Kjør på!
Gjest Étoile Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vurderer det... Har veldig lyst til å ta av 5+ kilo, men klarer ikke helt å pushe meg selv til det. Jeg føler ikke at jeg er slankelysten nok til å melde meg på Grete Roede eller lignende, men kanskje en sånn nett-greie gir meg det lille pushet jeg trenger. Skal ihvertfall tenke på det litt...
Gjest gjestej Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 jeg bruker somebody.no, der ser jeg hvor mye jeg spiser hver dag. det er lett å lære seg om maten man spiser, og å kutte ned på kaloriene slik man går ned i vekt. det er alt det handler om. jeg prøvde dagbladet sin vektklubb, og jeg ble forvirra av måltidene som ble oppgitt. jeg spiste ikke mye av den maten de foreslo. man kunne "bytte" ut matvarer, men jeg syns det var travelt. jeg lærte ikke hvor mye kalorier det var i maten min. det ble for generelt. vet ikke hvordan vg's klubb fungerer. men mulig det er noe i samme gaten. men det er nok greit for de som ikke vet så mye om hva som er riktig mat og trenger litt drahjelp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå