Gå til innhold

Hvordan sover dere med ons eller ff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover dere som dere ville gjort med en partner, eller liker dere litt avstand? 

Jeg opplevde å bli holdt rundt på en herlig måte i natt, både med armer og bein, er ikke vant til det uten følelser. 

Anonymkode: 3f347...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler jo om hvordan man foretrekker å sove kontra følelser. Jeg er ikke en sosial-sover uavhengig følelser. 

• Liker 5
Skrevet

Liker ikke å sove sammen med noen, uansett relasjon.

Så jeg går hjem/sender hjem fyren.

Fikk det jeg ville, adjø.

Skrevet
7 minutter siden, loveli said:

Liker ikke å sove sammen med noen, uansett relasjon.

Så jeg går hjem/sender hjem fyren.

Fikk det jeg ville, adjø.

Hvordan sender du han hjem? Sier rett ut at han skal dra? 

Skrevet

Jeg er vant til å sove alene, og sover skikkelig dårlig i samme dobbelseng som andre (venninner også. Mamma går greit). 

Hadde en ff en periode og da vi sov over pga avstand eller andre ting, sov vi i samme seng, men ikke inntil hverandre. Jeg sov skikkelig dårlig, han sov godt😆 

Anonymkode: cf42c...af2

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener å huske: dårlig. Når jeg eller hvem hun var våknet om natta, så var det å vekke den andre for  å pule mer.

Skrevet

Jeg sov da så utrolig godt, og er mange år siden sist noen holdt meg så tett, med hele seg. Litt forvirrende nå i ettertid siden vi har flørtet og holdt på så lenge, men liksom avtalt å bare være venner. 

Skrevet
9 hours ago, draug 75 said:

Jeg mener å huske: dårlig. Når jeg eller hvem hun var våknet om natta, så var det å vekke den andre for  å pule mer.

Ble vel både dårlig og bra da 😅 

• Liker 1
Skrevet

Vi koser frem til vi skal sove, sover på hver vår side, før vi koser fra vi våkner igjen 😊 Akkurat jeg hadde gjort i et forhold, mao. 

Anonymkode: def3c...b2e

• Liker 2
Skrevet

Har hatt to FF-type opplegg. Alltid holdt rundt hverandre og kost masse. Føles så kaldt å bare ha sex uten alt det andre.

Anonymkode: 1459e...045

• Liker 2
Skrevet

Min ff pleide å holde rundt meg til vi sovnet ❤️ Tror han var litt glad i meg, og jeg i han.

Anonymkode: c3a21...160

• Liker 2
Skrevet

Forresten så har jeg en nå også, og han er ikke sånn. Det er utelukkende seksuelt. Vil ikke sove med meg. Koseligere å ha et tett forhold hvor man også er venner utenom sexen.

Anonymkode: c3a21...160

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble vel både dårlig og bra da 😅 

Joda, forsåvidt, men med en date med den ene ff på torsdag, et ons natt til lørdag og enda et natt til søndag, og så date med den andre ff på søndag, ble det en trøtt mandag..

Skrevet

Jeg er ikke en sosial sover. Etter sex sov vi med ryggen mot hverandre på hver vår side av sengen. Sov alltid dårlig, ventet alltid på å få dratt hjem. Han andre var det kun sex med og rett hjem. Kortere avstand, slapp å sove sammen.

Anonymkode: 7f7ef...beb

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Om jeg er hos han, venter jeg til han sover og sniker meg ut. Om han er hos meg sover han selvsagt over, så jeg må finne på en unnskyldning om morgenen for å jage han ut. Stort sett sånn har mine ONS foregått 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...