AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Sover dere som dere ville gjort med en partner, eller liker dere litt avstand? Jeg opplevde å bli holdt rundt på en herlig måte i natt, både med armer og bein, er ikke vant til det uten følelser. Anonymkode: 3f347...12e
Katten.2.0 Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Det handler jo om hvordan man foretrekker å sove kontra følelser. Jeg er ikke en sosial-sover uavhengig følelser. 5
Gjest loveli Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Liker ikke å sove sammen med noen, uansett relasjon. Så jeg går hjem/sender hjem fyren. Fikk det jeg ville, adjø.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 7 minutter siden, loveli said: Liker ikke å sove sammen med noen, uansett relasjon. Så jeg går hjem/sender hjem fyren. Fikk det jeg ville, adjø. Hvordan sender du han hjem? Sier rett ut at han skal dra? Anonymkode: 3f347...12e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Jeg er vant til å sove alene, og sover skikkelig dårlig i samme dobbelseng som andre (venninner også. Mamma går greit). Hadde en ff en periode og da vi sov over pga avstand eller andre ting, sov vi i samme seng, men ikke inntil hverandre. Jeg sov skikkelig dårlig, han sov godt😆 Anonymkode: cf42c...af2 2
draug 75 Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 Jeg mener å huske: dårlig. Når jeg eller hvem hun var våknet om natta, så var det å vekke den andre for å pule mer.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 Jeg sov da så utrolig godt, og er mange år siden sist noen holdt meg så tett, med hele seg. Litt forvirrende nå i ettertid siden vi har flørtet og holdt på så lenge, men liksom avtalt å bare være venner. Anonymkode: 3f347...12e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 9 hours ago, draug 75 said: Jeg mener å huske: dårlig. Når jeg eller hvem hun var våknet om natta, så var det å vekke den andre for å pule mer. Ble vel både dårlig og bra da 😅 Anonymkode: 3f347...12e 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 Vi koser frem til vi skal sove, sover på hver vår side, før vi koser fra vi våkner igjen 😊 Akkurat jeg hadde gjort i et forhold, mao. Anonymkode: def3c...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #10 Skrevet 4. november 2019 Har hatt to FF-type opplegg. Alltid holdt rundt hverandre og kost masse. Føles så kaldt å bare ha sex uten alt det andre. Anonymkode: 1459e...045 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #11 Skrevet 4. november 2019 Min ff pleide å holde rundt meg til vi sovnet ❤️ Tror han var litt glad i meg, og jeg i han. Anonymkode: c3a21...160 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #12 Skrevet 4. november 2019 Forresten så har jeg en nå også, og han er ikke sånn. Det er utelukkende seksuelt. Vil ikke sove med meg. Koseligere å ha et tett forhold hvor man også er venner utenom sexen. Anonymkode: c3a21...160 3
draug 75 Skrevet 4. november 2019 #13 Skrevet 4. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble vel både dårlig og bra da 😅 Anonymkode: 3f347...12e Joda, forsåvidt, men med en date med den ene ff på torsdag, et ons natt til lørdag og enda et natt til søndag, og så date med den andre ff på søndag, ble det en trøtt mandag..
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #14 Skrevet 4. november 2019 Jeg er ikke en sosial sover. Etter sex sov vi med ryggen mot hverandre på hver vår side av sengen. Sov alltid dårlig, ventet alltid på å få dratt hjem. Han andre var det kun sex med og rett hjem. Kortere avstand, slapp å sove sammen. Anonymkode: 7f7ef...beb
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. november 2019 #15 Skrevet 5. november 2019 Om jeg er hos han, venter jeg til han sover og sniker meg ut. Om han er hos meg sover han selvsagt over, så jeg må finne på en unnskyldning om morgenen for å jage han ut. Stort sett sånn har mine ONS foregått 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå