Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som sender meldinger hele dagen og kvelden. Han er i forhold og har ved flere anledninger sagt at han syns det er vanskelig å "ligge unna meg". Derfor har jeg prøvd å holde en viss avstand, og lykkes svært lite med det. Avstanden resulterer i mye usikkerhet fra hans side som resulterer i overtenking og masse meldinger. Han begynner å mase etter 5 minutter hvis jeg ikke svarer. Han ser jo godt om jeg har lest eller ikke - allikevel kan jeg våkne opp til ørten meldinger med spm om jeg sovna, emojis med spmtegn fordi jeg ikke har svart på den første meldinga osv.

Ja, vi har hatt ett seksuelt forhold. Det er lenge siden, og mange samtaler om relasjonen mellom oss siden. Han sier at han er på sett og vis avhengig av meg. Jeg sliter litt med å vite om han bare har en avhengighet, eller om han er forelsket i meg.

Men jeg merker at jeg begynner å bli sliten av disse meldingene, som er av varierende art. Jeg tenker at hvis han vil noe så må han ta å gjøre noe med det istede for å skjule seg bak chat og ord. Men kanskje det er bare at jeg tilbyr mer i hverdagen for han sånn som det er? Jeg vet ikke..

Anonymkode: 20d1c...fe4

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Han er irriterende og vil ha mer sex. Kom deg derfra, snakk tydelig og si: Knull deg, slutt å plage meg med meldingene. Fokuser på forholdet ditt.

Skrevet

Vi har ikke hatt sex på 6 år fyi.

Anonymkode: 20d1c...fe4

Skrevet

Ahh!🙂

Anonymkode: 9610b...ac7

Skrevet

Jeg syns det høres ut som en usunn relasjon både for deg og han. Det virker jo som dere har snakket en del om ting, men ville prøvd en siste ordentlig samtale hvis ikke bør du prøve å droppe kontakt. 

Skrevet

Men hva vil du selv, TS? 

Anonymkode: d9bcc...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...