Gå til innhold

Ulempen av godt undertøy og å være god til å kle seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problem!! Jeg er en kvinne på 35 år. Jeg har nå "skutt gullfuglen", og han jeg vil ha vil ha meg. Og jo før jo heller, vi snakker om ff forhold, ikke noe mer seriøst.

Jeg var hjemme hos han i går, og praten havnet på sex og etter hvert var han rimelig direkte og sa rett ut at han ville ha meg. Vi kysset, og han bokstavelig talt plukket meg opp og kastet meg ned på senga. Vi var begge veldig klar for hverandre. Men så kom problemet. Jeg løste det ved å skylle på mensen og sa det ikke kom til å skje noe den dagen. 

Men hvorfor stoppet jeg selv om jeg hadde så innmari lyst? Vel. Han er slank, men kraftig muskulert. Trener mye. Han ser bra ut, og jeg tenner på han bare jeg ser han. Jeg vet av ett par jenter han har vært sammen med tidligere, og de er nærmest dukker! Sylslanke, pene, og med de riktige formene. Jeg er nesten 10 år eldre enn dem, og har to barn. Puppene ser bra ut i push up bh, men historien er litt annen når den kommer av. Jeg har noen kilo for mye. Ikke så mange, jeg er ikke overvektig. Men formene er liksom ikke helt plassert slik jeg vil, og magen er slapp og dvask. Dette ser man ikke fordi jeg er flink å kle meg etter kroppen min, men jeg er rett og slett redd for å la han se meg naken. Jeg er pen, og har utstråling og attitude. Jeg tenner han lett på den måten, men fader, kroppen min er laaaaangt fra slik som de snellene han er vant med! Ugh. Hva gjør jeg? Skylder på mensen i tre mnd og slanker meg, og håper han fremdeles er der etter så lang tid? Og bare har på bh? Haha. Damn you push up og smarte klær! 😂😂

Anonymkode: 12eed...f09

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det helt med ro.🙂

Anonymkode: 56da8...d11

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Paramount skrev:

Du er forberedt i det minste. 

Hva mener du? 😊

Skrevet

At han ligger med kvinner som er 10 år yngre enn meg hadde fått meg til å aldri ha sex med han. 

Anonymkode: ce367...23f

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 😊

Du ser faren for hva som kan skje. Du kan jo ikke oppføre deg som en blogger som ikke kan gå på butikken før det er blitt mørkt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han ligger med kvinner som er 10 år yngre enn meg hadde fått meg til å aldri ha sex med han. 

Hvorfor? Han er 30, de er 26/27. Jeg er 35.

• Liker 3
Skrevet

TS er 35, ikke 25.

For alt vi vet er han fyren 22. 

Anonymkode: cc8c7...9c1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Paramount skrev:

Du ser faren for hva som kan skje. Du kan jo ikke oppføre deg som en blogger som ikke kan gå på butikken før det er blitt mørkt.

Ja, det er jo mulig han ikke syns jeg er hot nok likevel 😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS er 35, ikke 25.

For alt vi vet er han fyren 22. 

Han er 30, de er 26/27. Jeg er 35.😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo mulig han ikke syns jeg er hot nok likevel 😂

Du får satse på å være bedre i senga enn de på 26 og 27 til sammen. Da gir han blaffen i hvordan kroppen din ser ut. 

• Liker 7
Skrevet

Heia!

Måtte svare på denne, for jeg kjente meg sånn igjen!!

For 2,5 år siden møtte jeg han jeg er sammen med nå. Han er 28, ingen barn. Vært singel siden han var 21 og jeg er da i en litt annen kategori enn de han har hatt/gått etter før.

Jeg er 32 og har 2 barn. Det skal sies at puppene mine er operert, men magen har en del løs hud og både lår og rumpe har mye strekkmerker. Ellers er jeg slank, pen og har TOPP selvtillit, helt til klærne skal av.

Jeg grudde meg kjempe mye de første gangene han skulle se meg naken. Men vet du hva? Etter ca 1 mnd så sa han til meg mens vi lå i sengen «du trodde jeg skulle syns det var ekkelt du, men det gjør jeg ikke. Den viser at du har vært med på ting og jeg liker magen din» 

Jeg hadde nok litt ubevisst holdt hendene foran magen og han skjønte at det gjorde meg usikker.

Litt klisje kanskje at han sa akkurat det, men herlighet så mye det gikk opp for meg da at denne mannen faktisk ikke brydde seg men likte meg for meg uansett.

Det er sykt skummelt i starten. Hvertfall når mann er klar over hva han har tidligere. Men det kommer til å gå bra, for så lenge du fortsetter å utstråle det du gjør med klær på, så vil han fortsatt syns du er drit digg!

Anonymkode: 2c2dc...b83

• Liker 6
Skrevet

AB over på 32 år😅 må legge til at jeg fikk beskjed om etter 1 gang sammen at jeg var den beste han hadde hatt.

Så ei på 32 kan godt utkonkurrere de på 25 😉 Skru på selvtilliten og rock verden hans👏🏻

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

AB over på 32 år😅 må legge til at jeg fikk beskjed om etter 1 gang sammen at jeg var den beste han hadde hatt.

Så ei på 32 kan godt utkonkurrere de på 25 😉 Skru på selvtilliten og rock verden hans👏🏻

Så flott! Hadde det vært forhold hadde jeg håpet mer på din situasjon, og krysset fingrene. Men disse viktigere delene av oss er liksom ikke så viktig når det er snart om ff. Og denne fyren slår meg desverre som en som er opptatt av utseende desverre. Historikken hans med damer er litt for lekker desverre! 😂🙈

Skrevet

Jeg vil tro han vet hvordan voksne kvinner ser ut, og "til tross for det" vil han ha deg., Så du kan roe deg der.

Det slår meg at den uplasserbare motviljen, "redselen", som vi menn strider mot når det gjelder skape kontakt - det som gjør at mange ikke får til å åpne kjeften en gang når de oppnår øyekontakt med noen de blir interesserte i, den rammer kvinner i andre enden av av "paringsdansen": akkurat rett før man er i gang så er det stopp. Noe gjør at hun slår kontra.

Hadde du vært komfortabel med han, hadde det der aldri skjedd.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heia!

Måtte svare på denne, for jeg kjente meg sånn igjen!!

For 2,5 år siden møtte jeg han jeg er sammen med nå. Han er 28, ingen barn. Vært singel siden han var 21 og jeg er da i en litt annen kategori enn de han har hatt/gått etter før.

Jeg er 32 og har 2 barn. Det skal sies at puppene mine er operert, men magen har en del løs hud og både lår og rumpe har mye strekkmerker. Ellers er jeg slank, pen og har TOPP selvtillit, helt til klærne skal av.

Jeg grudde meg kjempe mye de første gangene han skulle se meg naken. Men vet du hva? Etter ca 1 mnd så sa han til meg mens vi lå i sengen «du trodde jeg skulle syns det var ekkelt du, men det gjør jeg ikke. Den viser at du har vært med på ting og jeg liker magen din» 

Jeg hadde nok litt ubevisst holdt hendene foran magen og han skjønte at det gjorde meg usikker.

Litt klisje kanskje at han sa akkurat det, men herlighet så mye det gikk opp for meg da at denne mannen faktisk ikke brydde seg men likte meg for meg uansett.

Det er sykt skummelt i starten. Hvertfall når mann er klar over hva han har tidligere. Men det kommer til å gå bra, for så lenge du fortsetter å utstråle det du gjør med klær på, så vil han fortsatt syns du er drit digg!

Æsj for en kommentar. Syns du virkelig det var kompliment? 

Anonymkode: 54dde...a3e

• Liker 8
Skrevet

Enig.

Anonymkode: 2679d...746

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det et kompliment!

(det å forstå det, er en av fordelene vi eldre har ;) )

• Liker 7
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det et kompliment!

(det å forstå det, er en av fordelene vi eldre har ;) )

Vi eldre? Er 43 jeg, og ville ikke tatt det som noe kompliment nei. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi eldre? Er 43 jeg, og ville ikke tatt det som noe kompliment nei. 

OK. Så da har du verken ungdommens skjønnhet eller alderdommens avslappethet på din side. Hva spiller du på da, hvis du vil ha sex?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...