AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Hei, jeg og min man vi har veldig lyst til å prøve tre kant sex (med en ekstra dame) men vet ikke hvordan vi skal få det til. Er det noen som har et råd angående det, finns det klubber eller nettsider? Jeg trenger all info også vil jeg gjerne høre om noen som har prøvd det og hvordan det var det. Anonymkode: 9d32d...261 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Nakenprat er en side for slikt. Det er nok ikke så enkelt med mindre mannen din er over snittet kjekk da Anonymkode: 21647...f49
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nakenprat er en side for slikt. Det er nok ikke så enkelt med mindre mannen din er over snittet kjekk da Anonymkode: 21647...f49 Takk for svart! men jeg må nok spør forstår ikke helt ordet « over snittet»?☺️ Anonymkode: 9d32d...261
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Tror det AnonymBruker egentlig vil frem til er at damer som ønsker sex med par gjerne er ganske sjeldne, fordi to damer og en mann er gjerne det de fleste vil drive med når de har trekant, og dermed får damene som liker å være +1 på et par fryktelig mange henvendelser og kan velger og vrake. Da er det kjekt å være noen som skiller seg ut i mengden ved å være eksepsjonelt flotte, slik at vedkommende skal ville velge dere. Som kvinne som skal leke med et etablert par så er man i en ganske sårbar situasjon. Man kommer som en ekstra inn i noe som allerede er etablert, og spesielt hvis paret er uerfarent kan det oppstå sjalusi eller andre problemer, i tillegg til paret gjerne har satt regler for seg selv uten deg, så det blir et skjevt forhold mellom partene uansett. Vi er ofte på klubber og det er ekstremt sjeldent damer kommer alene på sånt. Det er kalles "unicorn" av en grunn, fordi de er sjeldne.. Når vi har hatt trekant med to damer og en mann har som regel mannen til dama vært en som tenner på å se dama bli lekt med av andre. Ellers tror jeg det mest vellykkede er å være 3 single parter i et slik opplegg. Anonymkode: 39cf8...186 6
Vik. K Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det AnonymBruker egentlig vil frem til er at damer som ønsker sex med par gjerne er ganske sjeldne, fordi to damer og en mann er gjerne det de fleste vil drive med når de har trekant, og dermed får damene som liker å være +1 på et par fryktelig mange henvendelser og kan velger og vrake. Da er det kjekt å være noen som skiller seg ut i mengden ved å være eksepsjonelt flotte, slik at vedkommende skal ville velge dere. Som kvinne som skal leke med et etablert par så er man i en ganske sårbar situasjon. Man kommer som en ekstra inn i noe som allerede er etablert, og spesielt hvis paret er uerfarent kan det oppstå sjalusi eller andre problemer, i tillegg til paret gjerne har satt regler for seg selv uten deg, så det blir et skjevt forhold mellom partene uansett. Vi er ofte på klubber og det er ekstremt sjeldent damer kommer alene på sånt. Det er kalles "unicorn" av en grunn, fordi de er sjeldne.. Når vi har hatt trekant med to damer og en mann har som regel mannen til dama vært en som tenner på å se dama bli lekt med av andre. Ellers tror jeg det mest vellykkede er å være 3 single parter i et slik opplegg. Anonymkode: 39cf8...186 Når det gjelder utseendemessig er vi ganske fint par, tror ikke det ville vært vanskelig for dens skuld, og en gang må jo bli den første😏 Øvrig nevner du at dere er ofte på klubber, hva slags kubber(navn?) og hvilken by, håper veldig på at du kan gi meg svar på dette😊
MuffinStud Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 Du er jo jente selv. Hva ville, dersom du selv var singel, du sett etter i et par for å ville blitt med de hjem? 1
Vik. K Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 dette har jeg faktisk aldri tenkt på før🤔
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 Det er jo ikke bare nødvendigvis bare utseende det går på, men skal ha kjemi med to personer, som er mye krevende enn å bare skulle ha kjemi eller tiltrekning med bare en. Det er jo ikke uten grunn at det kalles unicorn-hunting i swingersmiljøet, og etter hva jeg hører fra de som jakter online er det nesten umulig å få napp, da blant mange jenteprofiler befinner det seg slibrige menn som bare er ute etter bilder og endeløs snakk. Men helt umulig er det nå ikke, men det er tusen ganger lettere å finne en ekstra mann Anonymkode: 39cf8...186 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 5 timer siden, Vik. K skrev: Når det gjelder utseendemessig er vi ganske fint par, tror ikke det ville vært vanskelig for dens skuld, og en gang må jo bli den første😏 Øvrig nevner du at dere er ofte på klubber, hva slags kubber(navn?) og hvilken by, håper veldig på at du kan gi meg svar på dette😊 Jeg bor i utlandet, så by er ikke så interessant. Drar som regel bare på fester eller klubber hvor det er invite-only, og medlemskap, siden vi ikke er så veldig interesserte i hva som helst, og det er ikke alltid vi er der for å skulle ha sex med andre heller, men for å titte litt, møte folk og kanskje leke med hverandre. Og for å få innpass slike steder må man som regel bli anbefalt av noen, i tillegg til at man gjerne må gjennom en søknadsprosess der man vurderes både basert på utseende, utdannelse og hvordan man er med folk. Grunnen til at vi foretrekker slike steder er hovedsakelig fordi vi ikke ønsker å møte naboen, og hvis vi møter naboen så har han/hun oppsøkt stedet av samme grunn som oss, så vi vet at vedkommende vil være diskré, for vi vet jo like godt som dem at vedkommende har faktisk har gjort et aktivt valg med å komme dit. På de åpne klubbene kommer ofte folk som er nysgjerrige og bare skal titte eller sjekke det ut, og det synes ikke jeg er så gøy. Jeg angrer aldri på at vi begynte å ha sex med andre, og for vår del har nok forholdet bare blitt sterkere Anonymkode: 39cf8...186 2
MuffinStud Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: På de åpne klubbene kommer ofte folk som er nysgjerrige og bare skal titte eller sjekke det ut, og det synes ikke jeg er så gøy. Den biten synes jeg du forklarte bra. Skjønner veldig godt at du ikke ønsker å møte noen som kommer for å vindus-shoppe og selv ikke har gjort noe commitment verken for miljøet eller for egen del. Blir litt som en som kommer på nudiststrand og beholder klærne på, men rigger seg til orkesterplass og solbriller for å se på andre. Noen folk lever for å sitte i moralsk høyborg og fråtse i at andre utleverer seg. Som en god gammeldags abort-nemd.
Tora31547 Skrevet 9. februar 2021 #11 Skrevet 9. februar 2021 (endret) Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Endret 18. juli 2022 av Tora31547 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #12 Skrevet 18. februar 2021 Har dere laget dere profil på Lyst Club? Anonymkode: 6ebac...aee 2
Østkantgutt1913 Skrevet 18. februar 2021 #13 Skrevet 18. februar 2021 Husker ikke navnet nå på sånne sider , utenom Nakenprat som nevnt over, men det er garantert flere der ute.. Lete og søke.., er jo litt spennende det .. Jeg fikk det nesten rett i fanget når exen ordna dette med venninna si, og det gjorde forholdet vårt bedre syntes jeg, og vi hadde det fantastisk deilig de gangene vi hadde trekant.., tok oss god tid, spiste god mat og drakk litt vin først, det var helt konge.. Vi ble enige om at jeg styrte litt, så det var bare å bruke fantasien 1
Jdz Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 Lyst Club. Cupido. Kan kanskje være enklere å finne et par som vil leke med dere om dere er åpne for det.
Østkantgutt1913 Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 Jeg hadde flaks og slapp å gå på klubb ol, fikk det med exen og venninna hennes.. Savner det, det var helt konge
Gjest Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 Tråden er ryddet for kontaktannonser og svar til dette. Anki, mod
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2019 den 23.18): Hei, jeg og min man vi har veldig lyst til å prøve tre kant sex (med en ekstra dame) men vet ikke hvordan vi skal få det til. Er det noen som har et råd angående det, finns det klubber eller nettsider? Jeg trenger all info også vil jeg gjerne høre om noen som har prøvd det og hvordan det var det. Anonymkode: 9d32d...261 Kom på privat melding så kan vi dele noen ord ,jeg har hatt trekantsex og liker det, svarer på spørsmål fra kvinneguiden
Maxvenn Skrevet 7. oktober 2021 #19 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 4.11.2019 den 12.31): Tror det AnonymBruker egentlig vil frem til er at damer som ønsker sex med par gjerne er ganske sjeldne, fordi to damer og en mann er gjerne det de fleste vil drive med når de har trekant, og dermed får damene som liker å være +1 på et par fryktelig mange henvendelser og kan velger og vrake. Da er det kjekt å være noen som skiller seg ut i mengden ved å være eksepsjonelt flotte, slik at vedkommende skal ville velge dere. Som kvinne som skal leke med et etablert par så er man i en ganske sårbar situasjon. Man kommer som en ekstra inn i noe som allerede er etablert, og spesielt hvis paret er uerfarent kan det oppstå sjalusi eller andre problemer, i tillegg til paret gjerne har satt regler for seg selv uten deg, så det blir et skjevt forhold mellom partene uansett. Vi er ofte på klubber og det er ekstremt sjeldent damer kommer alene på sånt. Det er kalles "unicorn" av en grunn, fordi de er sjeldne.. Når vi har hatt trekant med to damer og en mann har som regel mannen til dama vært en som tenner på å se dama bli lekt med av andre. Ellers tror jeg det mest vellykkede er å være 3 single parter i et slik opplegg. Anonymkode: 39cf8...186 Letter å søke på par selv om en blir firkantsex
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #20 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg og kona skulle prøve trekant for flere år siden 😉 dette var før vi var blitt sammen da , men jeg hadde veldig lyst til å ha med en gutt extra, kun til meg- som skulle knulle kun meg og jeg suge han osv mens kun jeg hadde sex med nåværende kone 🤗😂 endte med at exen hennes ville steppe opp og gi av seg selv , så da skulle mamma , pappa og stefar ha sex sammen 😉😝😉 ( datteren var da 14 år) ble ikke noe med den trekanten , men når jeg ble sammen med dama så møtte jeg også x’n hennes mye alene og det som skjedde mellom pappa & stefar var absolutt 2 stk erigerte kåte gutter 😂 dette er vel 6 år siden og ingen som vet om ….. endte med at jeg sugde pikken hans i senga , så lot jeg han få knulle meg i ræva i doggy også sprutet han meg i munnen 😉 dette skjedde vel ca 3 ganger på 2 uker på den tiden 😂😉 Anonymkode: a7d12...d1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå