Gå til innhold

Skal feste mannen til senga - hva skal jeg gjøre med han etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

for en stund siden overrasket mannen meg ved å feste både armene og beina mine fast i sengen + bind for øynene. Han holdt på lenge og brukte ulike leketøy på meg. Skikkelig digg!

Nå har jeg lyst å gjøre det samme tilbake, men jeg trenger litt tips til hva jeg skal gjøre med han etter jeg har festet han.

Han elsker at jeg suger så det gjøres ofte, så jeg trenger noe mer, noe som pirrer og gjør han GAL! 

Hihi, fyr løs med tips!

Anonymkode: bf0e5...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er for hermete å gjøre det samme etter han har gjort det med deg.

Hvorfor kan du ikke finne på din egen greie?

Anonymkode: 81611...120

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier å leke med meg selv å stønne, mens jeg av og til runker han. Det pirrer han ganske mye. 

Anonymkode: 3a83e...6a1

• Liker 3
Skrevet

Butplug i rumpa😛

• Liker 2
Skrevet

Hva med å overraske han med en tredje person i senga? Har dere kanskje en kjekk kamerat du kan be med deg? Jeg tipper han blir overraska når han ligger der fastbundet med bind for øynene og naboen Per kommer og tar han i rompa 😉

Anonymkode: ff0cc...875

• Liker 5
Gjest Warrior
Skrevet

Sug, runk eller bruk vibrator, kyss han, bit litt, gi han massasje. Få han til å nesten komme, stopp. Fortsett å få han til å nesten komme, stopp. Sånn fortsetter du å terge. Da bli det jævlig deilig når du først får komme😍etter å ha ligget der bundet å ikke får gjøre noe selv. 

Skrevet

Du kan jo bæsje på han. Tror typen din har en tråd her på seksualforumet fra før. Les den.

Anonymkode: 2e0a9...b03

• Liker 1
Skrevet

Kjør en svær dildo oppi ræva hannes. Garantert en innertier.

Anonymkode: 995ce...69f

Gjest Familytree
Skrevet
27 minutter siden, Anonym1332 skrev:

Butplug i rumpa😛

😂😂😂😂

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er for hermete å gjøre det samme etter han har gjort det med deg.

Hvorfor kan du ikke finne på din egen greie?

Enig, men uenig. Jeg har gjort det på mannen, og hadde elsket at han gjorde noe tilsvarende tilbake. Han kan herme så mye han vil, så lenge det ikke er standard rutinesex hele tiden. Hverdagen og hverdagssexen har vi nok av. 

Anonymkode: 60c0d...ab6

Skrevet

Jeg AB over, 

Men det jeg hadde likt aller best var at han fant på en overraskelse selv. 

Ts. De selger noen kule dingser på kondomeriet som minner om flashlight, men kan brukes som erstatter for handen mens du gir blowjob? Stor suksess her i huset iallefall. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men uenig. Jeg har gjort det på mannen, og hadde elsket at han gjorde noe tilsvarende tilbake. Han kan herme så mye han vil, så lenge det ikke er standard rutinesex hele tiden. Hverdagen og hverdagssexen har vi nok av. 

Jeg hadde ikke likt det. 

Gjest Paramount
Skrevet

Aner ikke hva typen din foretrekker, jeg ville likt at du gjorde alt mulig som viste hvor kåt du var. Og det er ganske mye vil jeg tro.

Gjest ByeByeLove
Skrevet (endret)

Du kan begynne med et par enkle greier. Forlat rommet på ubestemt tid, og kom inn og sett deg i senga uten å si eller å gjøre noe. Ignorer ham uansett hva han sier, med mindre han bruker stoppordet dere bør ha etablert. Gjenta dette noen ganger. Du kan sitte der og ringe ei venninne og snakke med henne en stund. Sier han noe, går du bare ut. Etter hvert kan du suge ham til han er helt på nippet til å få orgasme, og så nekter du ham å komme. Senere spør du om han har lyst til å komme. For at han skal få lov til det må han gå med på å gjøre en oppgave for deg etterpå. For eksempel å vaske badet.

Altså, mulighetene er uendelige. Enten har man et talent innen dette, eller så har man ikke det. Man må lese den man er sammen med underveis for å se hvilke knapper man kan trykke på.

Jeg har aldri bundet noen fast og føler heller ikke for å gjøre det. Jeg dominerer mentalt.

Endret av ByeByeLove
Skrevet

Ta han med strap on😅

Anonymkode: 6de66...4f4

• Liker 3
Skrevet

Her åpenbarer den ene drømmen seg etter den andre, om å komme inn i rumpa til en mann.

Dere som fantaserer om sånt, er det ikke bare å spørre om dere får lov?

Skrevet
35 minutter siden, Kognosøren skrev:

Du kan begynne med et par enkle greier. Forlat rommet på ubestemt tid, og kom inn og sett deg i senga uten å si eller å gjøre noe. Ignorer ham uansett hva han sier, med mindre han bruker stoppordet dere bør ha etablert. Gjenta dette noen ganger. Du kan sitte der og ringe ei venninne og snakke med henne en stund. Sier han noe, går du bare ut. Etter hvert kan du suge ham til han er helt på nippet til å få orgasme, og så nekter du ham å komme. Senere spør du om han har lyst til å komme. For at han skal få lov til det må han gå med på å gjøre en oppgave for deg etterpå. For eksempel å vaske badet.

Altså, mulighetene er uendelige. Enten har man et talent innen dette, eller så har man ikke det. Man må lese den man er sammen med underveis for å se hvilke knapper man kan trykke på.

Jeg har aldri bundet noen fast og føler heller ikke for å gjøre det. Jeg dominerer mentalt.

Aldri forlat noen som er bundet!

Anonymkode: efd60...781

• Liker 2
Skrevet

Ha bind for øynene på ham, og avtal med noen som kommer og vasker og støvsuger soverommet mens han ligger der. Ev en eller annen håndverkertjeneste. Eller lat som om du ringer en venninne og ber henne komme og hjelpe deg, men hun er dessverre opptatt.  

Anonymkode: ffa00...a63

Gjest Warrior
Skrevet

Hvorfor dette «ta han i rumpa» hysteriet? Ikke alle vil ha noe opp der! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...