AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg spiser ikke middag når jeg er på jobb da jeg er plaget med luft i magen osv. Har noen råd om hva jeg kan spise på ettermiddagen som ikke er tungt for magen men mettende? Dette er en ny situasjon for meg så er litt rådvill. Fjordland og nudler er utelukket da magen min ikke tåler det så godt. Anonymkode: f1510...598
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Jeg liker å lage pannekaker med cottage cheese, og ha syltetøy på. Anonymkode: 454ed...66b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 lag grønnsakssuppe//lapskus, og del det i mindre måltider. trenger bare å varme opp Anonymkode: 3fc8f...1a9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Jeg likte godt kjøleskapsgrøt når jeg hadde med niste, lettvint, variabelt og mettende:) Ellers synes jeg det var greit å bake opp grove horn/ pizzasnurrer som jeg tok med meg Anonymkode: 8e38d...8fd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Sliter med det samme som deg. Kjøtt, pasta og brød gjør meg oppblåst. Som lunsj lager jeg som eksempler: En omelett med det du har av grønnsaker. En wok med mye grønnsaker. Squashnudler med pesto. Tunfisksalat med majones og isbergsalat og diverse grønt. Wrap med hummus og litt kylling, eller bare grønnsaker. Quinoasalat. Matmuffins. Anonymkode: ca2f4...952
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 Suppe på termos og diverse salater. Knekkebrød med lett pålegg. Anonymkode: 7ffa4...08e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 Gode forslag 👍🏼😄 Anonymkode: f1510...598
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 Jeg spiste ofte omelett, hjemmelaget suppe, salat jeg hadde laget hjemme, laks med pesto og grønnsaker, fiskekaker med grønnsaker, havregrøt, Anonymkode: d7498...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå