AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg er alltid så redd for å bryte på ting, men er det bare det som skal til for å få de av? Litt makt? Må jeg ta sikringen først? Anonymkode: 3ce92...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Del Skrevet 3. november 2019 Hammer og bor, deretter tang og flattrekker. Trenger ikke ta ut sikringen. Anonymkode: db80f...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Del Skrevet 3. november 2019 Først må selve bryteren av, om du ikke får den av med fingrene er et flatskrujern fint å benytte oppå eller under bryteren. Når denne er av tar du et flatskrujern å klikker løs rammen, 1 stk på hver side av bryteren. Sikkert lurt å ta sikringen, men bruker ikke å gjøre det. Vet ikke hva som er påkrevd. Anonymkode: f79e3...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Del Skrevet 7. november 2019 Forstår fortsatt ikke hvordan jeg får av rammen. Anonymkode: 3ce92...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg kjenner ikke akkurat din bryter, men på de jeg har vært borti, med en stor, flat bryter, må du først bikke ut selve vippebryterflaten med flat skrutrekker eller lignende, deretter er selve innmaten og ramma festet med skruer. For å ta av denne, må du først ta strømmen og så løsne ledningene, men det må du være elektriker for å gjøre lovlig. Anonymkode: aaa7a...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7. november 2019 #6 Del Skrevet 7. november 2019 (endret) Skal vel ta en flat skrutrekker i de hullene jeg sirklet inn, og bøye utover. Da vil festeklipsen hoppe av og ramma løsne. Det er ihvertfall slik på Elko sine. Aldri tuklet med Schneider sine før Når du skal ha den på igjen er det bare å presse den på Youtube løser tydeligvis det meste Endret 7. november 2019 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå