AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Det var noen som nevnte dette her, så jeg søkte det opp og ser at det er Dolores Cannon som er opphavskvinne til denne teknikken og at de har utøvere her i Norge også. Siden jeg fant heter Quantum Healers og teknikken Quantum Healing Hypnosis Technique. Jeg vurderer å prøve det, så jeg lurer på om noen kan fortelle mer om hva de opplevde, om de har prøvd det? Anonymkode: e64dc...5a9 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Hvis det høres ut som pseudovitenskapelig pølsevev så er det antakeligvis det 😜 51 minutter siden, AnonymBruker said: Quantum Healing Hypnosis Technique Hva har "quantum" med dette å gjøre da, annet enn at det høres fancy ut? Anonymkode: c3245...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Har ikke prøvd dessverre. Det høres veldig spennende ut. Jeg har sett en del videoer på youtube med Allison Coe og TransformOtion hvor det deles en del info som kommer fra klienter. Anonymkode: 172bf...36e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis det høres ut som pseudovitenskapelig pølsevev så er det antakeligvis det 😜 Hva har "quantum" med dette å gjøre da, annet enn at det høres fancy ut? Anonymkode: c3245...4c4 Du må ut med et stort kvantum penger for å prøve dette. Derfor. Anonymkode: 0dd6e...fa9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke prøvd dessverre. Det høres veldig spennende ut. Jeg har sett en del videoer på youtube med Allison Coe og TransformOtion hvor det deles en del info som kommer fra klienter. Anonymkode: 172bf...36e Takk, skal sjekke de videoene. Jeg har sett på mange videoer med Alba Weinman og har så lyst til å prøve dette! Har funnet en på siden deres som bor i mitt område også, så jeg er i tenkeboksen TS Anonymkode: e64dc...5a9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, skal sjekke de videoene. Jeg har sett på mange videoer med Alba Weinman og har så lyst til å prøve dette! Har funnet en på siden deres som bor i mitt område også, så jeg er i tenkeboksen TS Anonymkode: e64dc...5a9 På 3.11.2019 den 22.31, AnonymBruker skrev: Har ikke prøvd dessverre. Det høres veldig spennende ut. Jeg har sett en del videoer på youtube med Allison Coe og TransformOtion hvor det deles en del info som kommer fra klienter. Anonymkode: 172bf...36e Kan dere fortelle litt om hva dette er? Anonymkode: 1c762...3d8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 41 minutter siden, AnonymBruker said: Kan dere fortelle litt om hva dette er? Anonymkode: 1c762...3d8 Det er regresjon til tidligere liv, og også livet mellom livene, ved hjelp av hypnose. Anonymkode: e64dc...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå