AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #61 Skrevet 5. november 2019 Det har ingenting med om man er stiv eller gammel eller ikke klarer eller noen ting å gjøre. Som andre har sagt her, det er til for å få på seg sko raskt når man ikke har knyttet opp lissene. Skal man smette på seg sko med knyttede lisser uten skohorn får man veldig vondt i pekefingeren om de er trange å komme nedi. Anonymkode: d6a25...8af 2
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 5. november 2019 #62 Skrevet 5. november 2019 Får enda - etter årevis på RG, foten bak hodet når godvilja legges til. Allikevel bruker jeg skohorn hver dag! Det er ikke akkurat ryggen som får vondt uten, men pekefingeren, eller langefingeren🖕🏼
Edie Skrevet 5. november 2019 #63 Skrevet 5. november 2019 Ryddet for brukerangrep og svar til dette. Edie, adm.
Puny Skrevet 6. november 2019 #64 Skrevet 6. november 2019 Ja det har vi. Det er sånn klassisk ting som man prioriterer å kjøpe når man ikke er pur ung og ikke bor veldig trangt. Da jeg var student og bodde i kollektiv hadde jeg ikke det. 1
mr. Skrevet 6. november 2019 #65 Skrevet 6. november 2019 Vi kjøpte 2 stk. når vi var på Ikea sist. Noen uker siden. Brukes hver dag av meg og barna. Dama bruker ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #66 Skrevet 7. november 2019 Ja, det har vi. Bruker den både liten og stor. Synes det er lettere å få på vintersko på minstemann ved bruk av skoskje (som vi kaller det), og slipper å knyte opp/igjen mine joggesko + de holder seg pene oppe over hælen. Anonymkode: 0d133...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå