AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg tenker at skohorn er for folk på 80 +. Jeg er myk som en kinesisk gymnast så jeg bruker da aldri skohorn. I går hadde vi en diskusjon noen jenter om at alle har skohorn, det er rart å ikke ha det og mange sliter med å få på seg skoene. Seriøst? Klarer ikke folk å kle på seg? Jeg tenker at om man sliter såpass mye med å kle på seg bør man kanskje begynne med yoga på ukentlig basis. Anonymkode: bd005...33d
Pås Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at skohorn er for folk på 80 +. Jeg er myk som en kinesisk gymnast så jeg bruker da aldri skohorn. I går hadde vi en diskusjon noen jenter om at alle har skohorn, det er rart å ikke ha det og mange sliter med å få på seg skoene. Seriøst? Klarer ikke folk å kle på seg? Jeg tenker at om man sliter såpass mye med å kle på seg bør man kanskje begynne med yoga på ukentlig basis. Anonymkode: bd005...33d Jeg bruker det ikke selv, men har det lett tilgjengelig for gjester! 4
Gjest ByeByeLove Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Uncanny. Fikk faktisk nylig kritikk for å ikke ha det.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 3. november 2019 Jeg har skohorn. Det brukes på de skoene hvor jeg ikke gidder å løsne lissene skikkelig. Da er det lettere å bruke skohornet slik at foten sklir ned i skoen. Selv sønnen min på 13, som er turner gjør det samme. Så tror ikke det nødvendigvis handler om at man er stiv. Anonymkode: 84c3d...3aa 63
visp Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Etter kritikk fra veldig mange, gikk jeg endelig til innkjøp av det. Bruker det aldri selv. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, Kognosøren skrev: Uncanny. Fikk faktisk nylig kritikk for å ikke ha det. Men unge friske mennesker? Klarer ikke de ta på seg skoene uten hjelpemiddel? Det er faktisk bekymringsverdig. Jeg forstår at eldre folk trenger hjelpemidler. Til og med min mor på 66 år klarer å ta på seg sko uten skohorn.. Anonymkode: bd005...33d 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 3. november 2019 Haha! 😂 Vi har til og med skohorn i barnehagen der jeg jobber. Mange barn er vant med det hjemmefra, og syns det er enklere å få på skoene ved å bruke skohornet. Hjemme hos oss bruker mannen alltid skohorn, han er 42. Det handler ikke nødvendigvis om dårlig helse eller å ikke klare å kle på seg. Kanskje du heller burde gripe tak i den arrogante holdningen😉 Anonymkode: aa933...dd1 70
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Jeg jobber på barneskole. Veldig mange av barna på mellomtrinnet har skohorn i hylla si Anonymkode: 279f3...7d3 1
Pearl2.0 Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 Handler ikke om å ikke kunne bøye seg eller å gidde å løsne snørene. Har sko som er mye enklere å få på med skohorn, rett og slett. Feks div støvletter og skoletter uten glidelås. De holder seg penere også når jeg slipper å bøye dem så voldsomt som jeg må for å få dem på uten skohirn👍🙂 44
Gjest Lama_Drama Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 Barna bruker det, så det har vi.
Manolo Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at skohorn er for folk på 80 +. Jeg er myk som en kinesisk gymnast så jeg bruker da aldri skohorn. I går hadde vi en diskusjon noen jenter om at alle har skohorn, det er rart å ikke ha det og mange sliter med å få på seg skoene. Seriøst? Klarer ikke folk å kle på seg? Jeg tenker at om man sliter såpass mye med å kle på seg bør man kanskje begynne med yoga på ukentlig basis. Anonymkode: bd005...33d Du er unormalt engasjert i hvordan folk får på seg skoene. 35
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 For en ting å henge seg opp i 😂😂 Anonymkode: 354b2...c4b 17
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 Vi har skohorn, i tilfelle en gjest ønsker å bruke det. Noen sko er mye enklere å få på seg med skohorn. Anonymkode: 0649b...d05 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 Har nok det ja. På treningsenteret henger det 5 stk,man kan se på de at de er godt brukt alle sammen,så kan være i sitt livs form , men samtidig synes det er praktisk med hjelpemiddel for å få på skoa^^ Anonymkode: 3bce7...207 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 Bruker det av og til, men ytterst sjeldent. Har to skohorn hengende på gangen Anonymkode: 6f7ae...382
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 Jeg kjenner vel heller knapt noen som ikke har det. Jeg bruker det i sko jeg ikke orker knyte opp lissene på, jeg bruker det i sko som ikke har lisser/glidelås, og jeg bruker det i sko som er litt trang over hælen for å ikke slite ut skoene like mye, og for å spare fingre/negler. De fleste gutter jeg kjenner bruker alltid skohorn spesielt på dressko. Bøying av rygg er bare en av veldig mange grunner til at folk bruker skohorn. Anonymkode: 59971...bd3 21
Gjest ByeByeLove Skrevet 3. november 2019 #18 Skrevet 3. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men unge friske mennesker? Klarer ikke de ta på seg skoene uten hjelpemiddel? Det er faktisk bekymringsverdig. Jeg forstår at eldre folk trenger hjelpemidler. Til og med min mor på 66 år klarer å ta på seg sko uten skohorn.. Anonymkode: bd005...33d Det var mutter’n som framsatte kritikken. Jeg bare: OMG, mamma. Hun bare: Skohorn.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #19 Skrevet 3. november 2019 Skohorn har da ingenting med alder å gjøre. Faktisk så var det min nevø, som den gang var 5 år, som spurte om jeg ikke hadde skohorn. Han synes det var mye enklere å få på seg skoene med det. Så det kjøpte jeg, og har det fortsatt. Bruker det til enkelte skopar som er enklere å få på seg med skohorn. Anonymkode: 736ed...895 7
LittDiva Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 6 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Handler ikke om å ikke kunne bøye seg eller å gidde å løsne snørene. Har sko som er mye enklere å få på med skohorn, rett og slett. Feks div støvletter og skoletter uten glidelås. De holder seg penere også når jeg slipper å bøye dem så voldsomt som jeg må for å få dem på uten skohirn👍🙂 Dette! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå