AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Og da tenker jeg ikke på en dårlig sang. Men jeg tenker på en som er grusom og som får deg til å tenke på noe helt grusomt. Den værste sangen jeg har hørt er Alice Cooper Dada. Anonymkode: 54cc9...3b7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Nirvana - Polly Anonymkode: 4d3a3...e7c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Var en gang innom en klesbutikk på Karl Johan. Det begynte å ljome ut en R'n'B-låt over høytaleranlegget. Fikk ikke med meg hva de sang først, men i refrenget ble det veldig tydelig. Noe om hud, hudfarge, den vakre, brune huden, til den deilige brune, dama. Som var så mørk. Afrikas prinsesse. Brun og svart i huden, så brun, så mørk. Så vakker. Jeg ble helt satt ut. Sjelden og aldri hadde jeg hørt en så rasefiksert sang. Hva om det handlet om en hvit dame? Som hadde så fin, hvit hud? Ingen så ut til å bry seg rundt meg, da. Business as usual. Anonymkode: e3fb0...0fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå