AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Har du noen gang kommet luskende tilbake eller oppsøkt vedkommende og fisket om hun/han fortsatt vil ha deg? Har opplevd dette. Takket nei til verdens nydeligste dame. Fordi jeg er i et forhold. Sannheten er at vi har forelsket oss i hverandre. Jeg sa likevel nei. Og jeg er redd jeg kommer til å angre. På alt. På at jeg ikke grep sjansen når jeg hadde den og på at jeg ikke gikk ut av forholdet. Blir det rart å komme tilbake til henne en dag. Hvis jeg ombestemmer meg? Noen her som har gjort det? Jeg er forøvrig godt voksen. B. Anonymkode: 68eb2...af9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Synes ikke det er rart nei. Det står respekt av at du takka nei, men om hun føler det samme så er det jo bare hyggelig å få det bekrefta senere. Bare respekter om hun har gått videre med livet, men at du prøver burde ikke være et problem. Anonymkode: b0db1...80b 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Du vet ikke før du har prøvd. Er hun en flott dame, så er det nok andre menn som også viser sin interesse. Vet du om hun er forelsket i deg da? Men det skader aldri å sende hun en melding om du har nummeret hennes og høre hvordan hun har det. Du ser fort på responsen om hun har gått videre eller ei. Anonymkode: 5f413...f5e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Det jeg også lurer på, hvis du nå er i ett forhold, men sitter å er forelsket og lurer på om du kommer til å angre på at du lot hun gå, så signaliserer det ganske sterkt at du egentlig ikke har det så bra i forholdet du er i nå. Hva stopper deg fra å gå? Anonymkode: 5f413...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det er rart nei. Det står respekt av at du takka nei, men om hun føler det samme så er det jo bare hyggelig å få det bekrefta senere. Bare respekter om hun har gått videre med livet, men at du prøver burde ikke være et problem. Anonymkode: b0db1...80b Helt riktig!🙂 Anonymkode: d2f87...775
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Angrer på muligheten med trekant med do damer i 30 årene på firmatur når jeg var lærling og 18 år. Anonymkode: f4fb4...f24 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Jeg hadde blitt overlykkelig❣️ Anonymkode: 98bee...6cc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Hver. Jævla. Gang! Det er de 4 valgene i livet jeg kommer til angre til den dagen jeg dauer. Anonymkode: 1d29d...fad 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 Sa nei over flere dager. Så hadde vi sex dagen før han dro hjem. Den beste sexen jeg har hatt. Angrer på at jeg ikke lot det skje første dagen. Blir ingen gjentagelse da vi bor 150 mil fra hverandre Anonymkode: 247e0...aa6 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 Nei, men jeg har angret på at jeg takket ja.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 28 minutter siden, Kognosøren skrev: Nei, men jeg har angret på at jeg takket ja. Hadde sikkert jeg også gjort, da jeg mest sannsynlig ville hatt mer sammen med vedkommende.😅 Anonymkode: d2f87...775
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 Du er godt voksen, skriver du. Kan jeg spørre om din og hennes alder? Anonymkode: abf70...16f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 Ja, jeg takket nei bare fordi han så litt shabby ut i joggedress med sokkene over buksa på en venners venners fest. Så han prøvde seg på min venninne. Viste seg at fyren er verdens beste kar, lykkelig gift med min venninne, og han er morsom, søt og supersnill og jeg har vært småforelsket i ham i femten år... Anonymkode: 36f44...504 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er godt voksen, skriver du. Kan jeg spørre om din og hennes alder? Anonymkode: abf70...16f Hvorfor er det viktig? Jeg er 50 + Anonymkode: 68eb2...af9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang kommet luskende tilbake eller oppsøkt vedkommende og fisket om hun/han fortsatt vil ha deg? Har opplevd dette. Takket nei til verdens nydeligste dame. Fordi jeg er i et forhold. Sannheten er at vi har forelsket oss i hverandre. Jeg sa likevel nei. Og jeg er redd jeg kommer til å angre. På alt. På at jeg ikke grep sjansen når jeg hadde den og på at jeg ikke gikk ut av forholdet. Blir det rart å komme tilbake til henne en dag. Hvis jeg ombestemmer meg? Noen her som har gjort det? Jeg er forøvrig godt voksen. B. Anonymkode: 68eb2...af9 Ja, jeg har opplevd nesten det samme, fra andre siden (er kvinne, han var/er opptatt). Skrudde av alt av følelser og kom meg over fyren den dagen han ikke klarte å bestemme seg og jeg måtte gjøre det for han. Han kom etter meg, litt senere, og da avviste jeg. Tror han fikk det bedre med dama si, etter det. Anonymkode: 22b73...8af 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #17 Skrevet 4. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det viktig? Jeg er 50 + Anonymkode: 68eb2...af9 Mann58? Er det deg? Isåfall så syntes jeg du bare skal gå fra kona de, og bli sammen med kvinnen du tydeligvis elsker og helst vil være med. Anonymkode: 5f413...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #18 Skrevet 4. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann58? Er det deg? Isåfall så syntes jeg du bare skal gå fra kona de, og bli sammen med kvinnen du tydeligvis elsker og helst vil være med. Anonymkode: 5f413...f5e Helt riktig. Det er Roger fra Trondheim.😂 Anonymkode: d2f87...775 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #19 Skrevet 4. november 2019 På 3.11.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev: Har du noen gang kommet luskende tilbake eller oppsøkt vedkommende og fisket om hun/han fortsatt vil ha deg? Har opplevd dette. Takket nei til verdens nydeligste dame. Fordi jeg er i et forhold. Sannheten er at vi har forelsket oss i hverandre. Jeg sa likevel nei. Og jeg er redd jeg kommer til å angre. På alt. På at jeg ikke grep sjansen når jeg hadde den og på at jeg ikke gikk ut av forholdet. Blir det rart å komme tilbake til henne en dag. Hvis jeg ombestemmer meg? Noen her som har gjort det? Jeg er forøvrig godt voksen. B. Anonymkode: 68eb2...af9 Ja, du angrer nå og du blir fortsette angre. Der har du svaret ditt, 100% sikkert. De fleste gangene angrer vi på det vi IKKE gjør mer enn anger på det vi faktisk gjør. Hadde jeg vært deg ville jeg vært rask i svingene og kontaktet henne før du er forduftet fra tankevirksomheten hennes. Anonymkode: ba298...7f4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #20 Skrevet 4. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du angrer nå og du blir fortsette angre. Der har du svaret ditt, 100% sikkert. De fleste gangene angrer vi på det vi IKKE gjør mer enn anger på det vi faktisk gjør. Hadde jeg vært deg ville jeg vært rask i svingene og kontaktet henne før du er forduftet fra tankevirksomheten hennes. Anonymkode: ba298...7f4 Too late, sikkert. Anonymkode: d2f87...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå