Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter om en måneds tid, men sliter å finne ut av hvordan vi skal holde ut til vi overtar ny bolig. Det er noen utrolig ubehagelige mennesker i sameiet vårt som er ordentlig ekle mot oss, og ja. Det er vanskelig. For en times tid siden var jeg ute med hunden og oppdaget at den ene naboen sto og stirret på oss med kikkert, og det var virkelig dråpen. Har dere noen tips?

Anonymkode: 74261...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger må man jo bare holde ut. Det er ikke lenge til dere skal flytte. Hadde det vært meg hadde jeg muligens vist rumpa som et tegn på at naboen kunne dra til helvete.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Dere skal flytte om en måned? Dere har vel bodd der lenger enn det, hvordan har dere forholdt dere til det fram til nå?

Skrevet

Haha, leste "grusomt samleie" 

Men fra spøk til revolver

Jeg vet hvordan det er og at en lett blir dratt ned, det tar skikkelig på. 

Likevel, begynn å sysselsette dere med pakking, snakk sammen om det nye stedet, begynn og gled dere - og si "ååhh så godt det skal bli å bli å flytte vekk fra de ekle snålingene!!!" 

La de få se at dere ikke bryr dere hverken om hva de gjør, sier eller tenker. Det værste kjipe folk vet er å se at de ikke får kontroll over de de har som mål å være kjipe mot. Så om dere er glade og bekymringsløse, så vil de gremmes - smil i fleisen på de og du vinner! 

Anonymkode: 6a1c3...36e

• Liker 5
Skrevet

Fuck.. jeg leste «grusom samleie».. ble litt skuffa nå 😞

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Madde123 skrev:

Jeg og, damn😳

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

La de få se at dere ikke bryr dere hverken om hva de gjør, sier eller tenker. Det værste kjipe folk vet er å se at de ikke får kontroll over de de har som mål å være kjipe mot. Så om dere er glade og bekymringsløse, så vil de gremmes - smil i fleisen på de og du vinner! 

Dette. Ikke vis hvordan dere føler. Ha steinansikt og fokuser på flyttingen.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Kaisada skrev:

Jeg og, damn😳

😂

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Madde123 skrev:

Samme her 😳

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, Batteri skrev:

Jeg skjønner ikke. Dere skal flytte om en måned? Dere har vel bodd der lenger enn det, hvordan har dere forholdt dere til det fram til nå?

Vi har bodd her i litt over et år og hadde egentlig tenkt til å bli boende i noen år før vi flytter på oss, men vi orket til slutt ikke mer og solgte. Vi har latt som ingenting og hilst på naboer når vi møter på dem, men ja. Det er ikke så mye vi har kunnet gjøre når de som oppfører seg aller verst sitter i styret, inkludert styreleder.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel, begynn å sysselsette dere med pakking, snakk sammen om det nye stedet, begynn og gled dere - og si "ååhh så godt det skal bli å bli å flytte vekk fra de ekle snålingene!!!" 

Hehe, vi småpakker og prater om hvor mye vi gleder oss hver eneste dag. Det hjelper på. 😄

Vi har mulighet til å overta tidligere, selger vil egentlig bli kvitt huset sitt så fort som mulig, så vi har kommet fram til at vi ringer kontakten vår i banken i morgen og dobbeltsjekker at det er i orden å overta tidligere. Krysser fingrene for at det skal gå fint!

Skrevet

Det er bare å ta på den imaginære rustningen før du går ut. Så tar du den av når du kommer innenfor døra. 

Gjorde det for å holde ut en jobbsituasjon en gang. Det funket for meg. Noen måneder klarte jeg det.

Anonymkode: 7216e...bd4

Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Noen ganger må man jo bare holde ut. Det er ikke lenge til dere skal flytte. Hadde det vært meg hadde jeg muligens vist rumpa som et tegn på at naboen kunne dra til helvete.

Skulle benyttet sjansen mens hunden satt og presset ut en skikkelig god kabel. :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle benyttet sjansen mens hunden satt og presset ut en skikkelig god kabel. :fnise:

Det morsomme med det er at de røper seg om de skulle komme til å klage:)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi flytter om en måneds tid, men sliter å finne ut av hvordan vi skal holde ut til vi overtar ny bolig. Det er noen utrolig ubehagelige mennesker i sameiet vårt som er ordentlig ekle mot oss, og ja. Det er vanskelig. For en times tid siden var jeg ute med hunden og oppdaget at den ene naboen sto og stirret på oss med kikkert, og det var virkelig dråpen. Har dere noen tips?

Slipp en skikkelig høylytt fjert. Det gjorde jeg en gang og naboen hadde besøk og satt ute. De lo godt og helvete for en lyd😂 ellers demonterte jeg fontenen til ene naboen som var frekk og påtrengende. 

Anonymkode: 53478...da3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha leste jeg også😂😂

Anonymkode: b9ea3...53c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...