AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Noen som har forsøkt å lage saus i stekeovn? Har ikke tilgang på plate, men har ovn og vil ha noe med saus. Anonymkode: 1aa3b...8c8
visp Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Vel det er jo vanlig å ha ting i en form med fløte eller lignende over og da fungerer jo det som en saus. 2
Fireflies Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, visp skrev: Vel det er jo vanlig å ha ting i en form med fløte eller lignende over og da fungerer jo det som en saus. Jeg har en posesaus jeg liker. Noen erfaring med å lage det i ovn? 😛
Fireflies Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, Fireflies skrev: Jeg har en posesaus jeg liker. Noen erfaring med å lage det i ovn? 😛 Jaja. Så mye for å være anonym.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Har ikke erfaring, men kan du ikke bare prøve å røre sammen ingrediensene og så sette det inn i ovn og la det boble. Så rører du litt innimellom? Anonymkode: afd79...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Hvis du lager det i ildfast form og tar den ut veldig jevnlig for å røre den kraftig opp med visp kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne fungere. Anonymkode: efa67...726
visp Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, Fireflies skrev: Jeg har en posesaus jeg liker. Noen erfaring med å lage det i ovn? 😛 Ja, har brukt det mange ganger, men har tilberedt det først. Skal du blande med vann eller melk- eller smør og vann? Du kan vel bruke alle posesauser. Ville kanskje tilsatt mengden vann som skal opp ved å varme det i vannkoker om du har og la det stå og godgjøre seg eller bare kjøre rett på også lager det seg forhåpentligvis greit i ovnen.
Fireflies Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, visp skrev: Ja, har brukt det mange ganger, men har tilberedt det først. Skal du blande med vann eller melk- eller smør og vann? Du kan vel bruke alle posesauser. Ville kanskje tilsatt mengden vann som skal opp ved å varme det i vannkoker om du har og la det stå og godgjøre seg eller bare kjøre rett på også lager det seg forhåpentligvis greit i ovnen. Takk Jeg gir det et forsøk. Hadde ikke klart å tenke så langt som å bruke vannkokeren, men det er jo en lur ide 😄
visp Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, Fireflies skrev: Takk Jeg gir det et forsøk. Hadde ikke klart å tenke så langt som å bruke vannkokeren, men det er jo en lur ide 😄 Men ville ikke tatt melka i vannkokeren- bare for å spesifisere det. Det ville kokt noe veldig over. Bruk kun vann i vannkokeren.
Fireflies Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 16 minutter siden, visp skrev: Men ville ikke tatt melka i vannkokeren- bare for å spesifisere det. Det ville kokt noe veldig over. Bruk kun vann i vannkokeren. Det vet jeg 😄 Har kun vann i vannkokeren slik at den ikke forurenses av annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå