Gå til innhold

Småligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ex svigermor har begynt å kreve tilbake gaver som barna har fått. For hun mener far skal ha de. Barna bor fast hos meg og er annenhver helg hos far. Barna er lei seg for det er snakk om PlayStation og leker. Jeg har ikke penger til å kjøpe nytt nå..

Anonymkode: 0ebd1...047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gave er en gave, noe du har gitt bort, hadde jeg svart. Man kan ikke tilbakekalle en gave man har gitt bare fordi man er furten eller føler seg fornærmet på noe vis.

Jeg ville oversett kvinnfolket som kommer med sånne smålige krav. Hun får gi ungene en ny PS til å ha hos far denne jula da!

• Liker 3
Skrevet

Snakk med exen din om dette,kanskje han kan få moren til å forstå at det er barna det går utover.

• Liker 3
Skrevet

Du skal ikke gi tilbake noe! Hun prøver å straffe deg, og forstår tydeligvis ikke at hun straffer barna. Behold alt med god samvittighet. 👍

• Liker 1
Skrevet

Far maser også om de tingene. De er like smålige begge to. 
Jeg har sendt med mye ting til far som jeg har kjøpt for det er barna sine ting. Og jeg mener de skal få bestemme selv hvor de vil ha det. 

mvh Ts 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Folk er altså så merkelige! Jeg hadde IKKE gitt tilbake gaven.

Skrevet

Blir lite gaver under juletreet i år tenker jeg. Vi skilte oss i sommer. 
Jeg har ikke stor familie og jeg har dårlig råd som det er. Kjenner jeg blir lei meg påvegne av barna mine. 

Ts

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Far maser også om de tingene. De er like smålige begge to. 
Jeg har sendt med mye ting til far som jeg har kjøpt for det er barna sine ting. Og jeg mener de skal få bestemme selv hvor de vil ha det. 

mvh Ts 

La de begge gnåle å klage. Jeg ser for meg at med hovedomsorgen for barna, så har du viktigere ting å tenke på en smålige, bitre (grådige) mennesker. 
Tenk på barna og din lykke. Du skal ikke bry deg og farmors og fars lykke. Du har faktisk rett til å ikke bry deg.

• Liker 1
Skrevet

Det er utrolig smålig og dårlig gjort av både eksmann og ekssvigermor. Svar dem at barna ønsker å ha tingene sine hjemme der de bor til hverdags. 

Anonymkode: 13466...8cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...