Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på nyhetene at Jackson, dersom han blir frikjent, vil selge alt han eier i USA og flytte til et lite land i Europa. Jackson skal visstnok ha likt seg godt i Norge, og han har jo en ung venn herfra som har snakket varmt om landet vårt. Spekulasjoner går derfor ut på at han kanskje vil komme til å gjøre nordmann av seg.

Noen som har en hybel til leie? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Tja. Hvis han betaler godt nok kan han kanskje få leie et lite sommerhus i Lofoten.

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Bare han ikke blir naboen min så!
Skrevet

Han kan bli roomien min... :ler:

Gjest Formosiss
Skrevet

Kan få bo gratis hos meg dersom han passer på å rydde opp eventuelle kroppsdeler som måtte falle av, sier i fra når han har tenkt å invitere smågutter på rommet sitt, og sier i fra så jeg får plassert et basseng eller en madrass under verandaen, før "later som om" han skal slippe ned et barn - jeg vil ikke ha noe drap på meg.

Ellers må han gjerne vaske opp, vaske gulvet mitt og rydde. Det hadde vært fint.

Skrevet

Jeg vil helst slippe å våkne om natten og stirre inn i ansiktet hans, så jeg håper han finner seg annet losji... :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Leier gjerne ut soverommet mitt til ham, så lenge han betaler godt. :wink:

Formosiss: :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan få bo gratis hos meg dersom han passer på å rydde opp eventuelle kroppsdeler som måtte falle av, sier i fra når han har tenkt å invitere smågutter på rommet sitt, og sier i fra så jeg får plassert et basseng eller en madrass under verandaen, før "later som om" han skal slippe ned et barn - jeg vil ikke ha noe drap på meg.

Ellers må han gjerne vaske opp, vaske gulvet mitt og rydde. Det hadde vært fint.

:tunge1:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Så gøy!

:P

Håper han tar seg turen hit.

Skrevet

Kanskje jeg skal be han bli med i bandet? Kunne trengt et realt grimt ansikt på scena! Mortiis, gå og legg deg!

Skrevet

Spørs om han får noe igjen å betale leia av. Kanskje han må betale med sexuelle ytelser :-?

Gjest Catwoman
Skrevet

Moro. Han må gjerne bli naboen min :P

Særlig hvis han står for underhodlningen på alt av fester og forspiel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...