Væren Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Leser på nyhetene at Jackson, dersom han blir frikjent, vil selge alt han eier i USA og flytte til et lite land i Europa. Jackson skal visstnok ha likt seg godt i Norge, og han har jo en ung venn herfra som har snakket varmt om landet vårt. Spekulasjoner går derfor ut på at han kanskje vil komme til å gjøre nordmann av seg. Noen som har en hybel til leie?
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Tja. Hvis han betaler godt nok kan han kanskje få leie et lite sommerhus i Lofoten.
Gjest Formosiss Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Kan få bo gratis hos meg dersom han passer på å rydde opp eventuelle kroppsdeler som måtte falle av, sier i fra når han har tenkt å invitere smågutter på rommet sitt, og sier i fra så jeg får plassert et basseng eller en madrass under verandaen, før "later som om" han skal slippe ned et barn - jeg vil ikke ha noe drap på meg. Ellers må han gjerne vaske opp, vaske gulvet mitt og rydde. Det hadde vært fint.
Væren Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil helst slippe å våkne om natten og stirre inn i ansiktet hans, så jeg håper han finner seg annet losji... :o
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 Leier gjerne ut soverommet mitt til ham, så lenge han betaler godt. Formosiss:
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Kan få bo gratis hos meg dersom han passer på å rydde opp eventuelle kroppsdeler som måtte falle av, sier i fra når han har tenkt å invitere smågutter på rommet sitt, og sier i fra så jeg får plassert et basseng eller en madrass under verandaen, før "later som om" han skal slippe ned et barn - jeg vil ikke ha noe drap på meg. Ellers må han gjerne vaske opp, vaske gulvet mitt og rydde. Det hadde vært fint.
Superlammet Skrevet 25. mai 2005 #10 Skrevet 25. mai 2005 Kanskje jeg skal be han bli med i bandet? Kunne trengt et realt grimt ansikt på scena! Mortiis, gå og legg deg!
Mrs. K Skrevet 25. mai 2005 #11 Skrevet 25. mai 2005 Spørs om han får noe igjen å betale leia av. Kanskje han må betale med sexuelle ytelser :-?
Gjest Catwoman Skrevet 25. mai 2005 #12 Skrevet 25. mai 2005 Moro. Han må gjerne bli naboen min Særlig hvis han står for underhodlningen på alt av fester og forspiel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå