Gå til innhold

Hvordan onanere best mulig tilfredsstillende når man er en singel mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner ei dame, men er singel og kommer nok til å være det lenge. Hvordan kan man som mann onanere best mulig slik at man ikke føler et veldig behov for ei dame når man er singel?

Anonymkode: 2f34f...d7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hett tips: Hva med å finne et forum som ikke heter KVINNEguiden? 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: ffa1a...ae9

• Liker 8
Skrevet

Hei kan du ikke kjøpe deg en dukke eller så får du kjøpt deg på eskorte .no lykke til

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner ei dame, men er singel og kommer nok til å være det lenge. Hvordan kan man som mann onanere best mulig slik at man ikke føler et veldig behov for ei dame når man er singel?

Hvorfor tror du at du kommer til å være det lenge?

Har du hatt sex med kvinner før?

Anonymkode: cfeba...6bc

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at du kommer til å være det lenge?

Har du hatt sex med kvinner før?

Jeg regner med det tar tid og belager meg heller på det, så kan jeg heller bli positivt overrasket.

ja, det har jeg :)

Skrevet

Mye bra sexleketøy til menn nå. Vi er par, men fleshlite er likevel en ting mannen nyter, og det er også mer avanserte og større muligheter, så man kan knulle som singel. Ikke nødvendig å bare bruke hånden lenger. 

Anonymkode: 97a03...fc9

Skrevet

Buttplugg 😏 eller noe annet for å tilfredsstille prostata med om du er åpen for det. Eller så er d fleshlight eller andre tilsvarende alternativer 🙂

Anonymkode: 42a6a...313

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buttplugg 😏 eller noe annet for å tilfredsstille prostata med om du er åpen for det. Eller så er d fleshlight eller andre tilsvarende alternativer 🙂

Testet med en finger nå. Funket fint og var digg :) Da trenger jeg ikke å stresse så med dame.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testet med en finger nå. Funket fint og var digg :) Da trenger jeg ikke å stresse så med dame.

Haha, så bra!

Tenker at den dama som får deg, er veldig heldig! :) 

• Liker 1
Gjest Sirkelen
Skrevet
På 3.11.2019 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Når man er alene som mann er det lurt å prøve å stimulere lystsenteret i baken med ulike leketøy. Det har i alle fall jeg hart mye glede av i alle år. Hele opplevelsen blir mye mer intens og givende, og du får lettere ereksjon.

Skrevet

Sier som det første svaret, kvinneguiden? 😂😂😂😂

Anonymkode: 34545...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...