AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg er kvinne selv og elsker store sterke hender på mannen. Jeg har nylig blitt kjent med en veldig snill mann, men desverre har han små hender. Omtrent på min størrelse. Dette er turn off. Hva tenker dere? Ville dere latt noe som dette ødelegge? Det er jo egentlig en filleting, men likevel. Anonymkode: fc824...1bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Jeg liker også store hender, men de må ikke være av typen som er butte og korte(menn som jobber med hendene og har genetisk anlegg får gjerne slike hender). Men det er jo klart, det er ikke som om en mann er uaktuell pga hendene sine:P Der er jo helheten som teller. Anonymkode: 568a5...5a1 3
annebanane Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Foretrekker rene med nyklipte negler. Uten sprukken hud. 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Herregud, hva man skal henge seg opp i! Finn på noe annet. Aksepter folk for sånn de ser ut, så lenge man har kjemi og kjærlighet for hverandre bør jo ikke utseendet på den ene eller andre måten ha noe å si. Jeg får helt fnatt av noen tråder her inne. Anonymkode: 3be9a...bb2 10
Kim123 Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Jeg elsker sterke hender. Så deilig og betryggende når han tar på meg.🥰 7
LadyGrey Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Store grove arbeidshender! Synd å si det, men små hender er turn off.. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Rene hender. Og gjerne varme. Anonymkode: a0f6c...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, Snorkfrøken skrev: Store grove arbeidshender! Synd å si det, men små hender er turn off.. Trodde damer likte akademikere, leger og advokater med pc hender.😂 Anonymkode: f986b...73c 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Jeg liker menn med "elegante" hender. Gjerne litt lange fingre. Ikke for tykke. 😄 Eksen min hadde kortere, litt grovere og stygge negler. Kunne leve med det og, men jeg foretrekker det andre. Men nå er ikke jeg glad i så svære "mandige" menn heller. Jeg foretrekker litt mer "pene" eller kall det "feminine" trekk, selv om det blir en litt feil beskrivelse. Anonymkode: 9b0d5...41f 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 Liker smale pianohender. ☺️ Men det viktigste er at det er snille hender. Anonymkode: 28246...9ff 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 Liker litt store hender med pene negler! Negler legger jeg alltid merke til, og de må være velstelte. Dumper ingen fordi de har mindre hender da, en ting er å foretrekke, noe annet er å utelukke. Anonymkode: 3553a...282
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 Du må da selv forstå hvor banalt det høres ut at størrelsen på hender skal ødelegge? Det vil være det samme som at mannen ikke vil være med deg pga du har feil størrelse på albuene, for store kjønnslepper eller for små bein. Kanskje du skulle gå litt i deg selv og tenke på hva som er viktig her i verden - en snill mann eller store hender....? Jeg elsker store, kraftige hender på menn men om jeg møter en mann jeg liker og han har små hender er det da virkelig ikke en dealbreaker. Anonymkode: 4b95c...bfb 2
Whistler Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: ....men de må ikke være av typen som er butte og korte(menn som jobber med hendene og har genetisk anlegg får gjerne slike hender).... Anonymkode: 568a5...5a1 Akkurat som at damer med store pupper er genetisk dømt til å være dumme, ikke minst fordi de får pattene knadd oftere...OMG. 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, Madde123 skrev: Jeg elsker sterke hender. Så deilig og betryggende når han tar på meg.🥰 Akkuratt sånn er det med meg også. Derfor får jeg følelsen av at denne mannen er litt pinglete med de små hendene. Han gir meg ikke trygghetsfølelsen som jeg elsker og få av menn. Ts Anonymkode: fc824...1bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 35 minutter siden, Whistler skrev: Akkurat som at damer med store pupper er genetisk dømt til å være dumme, ikke minst fordi de får pattene knadd oftere...OMG. Anonymkode: a0f6c...2c3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må da selv forstå hvor banalt det høres ut at størrelsen på hender skal ødelegge? Det vil være det samme som at mannen ikke vil være med deg pga du har feil størrelse på albuene, for store kjønnslepper eller for små bein. Kanskje du skulle gå litt i deg selv og tenke på hva som er viktig her i verden - en snill mann eller store hender....? Jeg elsker store, kraftige hender på menn men om jeg møter en mann jeg liker og han har små hender er det da virkelig ikke en dealbreaker. Anonymkode: 4b95c...bfb De som har slike krav har ofte ekstreme komplekser selv. Anonymkode: a0f6c...2c3 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #18 Skrevet 3. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som har slike krav har ofte ekstreme komplekser selv. Anonymkode: a0f6c...2c3 Nettopp. Så dere menn med små hender.... Ikke ta dere nære av slikt som det her. Det er latterlig rett og slett. Anonymkode: 4b95c...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #19 Skrevet 3. november 2019 Så mye rart folk bryr seg om. Heldigvis har jeg aldri opplevd noe negativt selv om jeg har knøttsmå hender til mann å være. Jeg er over 190 og har noe over snittet utstyr, men hendene hadde passet bedre på en mann på 165. Jeg ser strengt tatt ingen problemer med det, de fungerer jo til det de skal. Anonymkode: c27fe...378
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 En høyre og en venstrehånd. Fortrinnsvis på hver sin arm, men festet til samme kropp Anonymkode: 93d17...be3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå