Gå til innhold

Maskinrens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt Omo maskinsrens. På pakken står det at jeg skal kjøre et program på 90-95 grader, mens maskinen min har et program som heter "maskinrens", og der kommer det automatisk frem 75 grader. Har det egentlig noen stor betydning om jeg velger det ene eller det andre?

Anonymkode: 6052d...f94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett den på høyest temperatur maskinen har.

Anonymkode: 0906a...329

Skrevet

Ville også brukt høyeste temperatur maskinen har. Det som ofte kalles "kokevask", som gjerne er 90-95 C.

Det er meningen det skal drepe alt av bakterier, som kan forårsake sur lukt eller dårlig lukt.

Skrevet

Brukte maskinens innstillinger, og innser at jeg nok burde ha satt på makstemperatur. Den litt småsure lukten fra trommelen forsvant ikke ved 75 grader.....

Skrevet
På 3.11.2019 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt Omo maskinsrens. På pakken står det at jeg skal kjøre et program på 90-95 grader, mens maskinen min har et program som heter "maskinrens", og der kommer det automatisk frem 75 grader. Har det egentlig noen stor betydning om jeg velger det ene eller det andre?

Hvorfor kaster du bort penger på maskinrens? 

Vask en kokevask en gang i måneden og bruk vaskepulver, ikke flytende vaskemiddel, og maskinen er helt ægrei å bruke. 

Å bruke sterke kjemikalier i vaskemaskinen og å slippe ut i avløpsvannet disse kjemikaliene maskinrensen inneholder er unødvendig miljøbelastning. 

Du velger selv hvilket program du vil kjøre din "kjemikaliebombe", kalt maskinrens, på. 

Anonymkode: 732df...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...