Gå til innhold

Tenne flammen... i "gammel bekjent"...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cyber-Ted

Tiden går fort og det var i fjor høst jeg traff denne vakre jenten i en annen by jeg var i - med venner - for å feire en bursdag...

På lørdagskvelden ble det fest og vi snakket mye og lenge. Begge ble nå interessert i hverandre :-) og det ledet til at hun tok initiativet til det første kyss.

En liten tid senere møttes vi i min hjemby - ettersom hun har en far her i byen - hadde en koselig middag og litt kos i sofaen. Kvelden ble sen og vi la oss i samme seng. Nydelig er hun...

Etter dette stoppet kontakten liksom opp. Sendte henne noen få meldinger uten å få svar. På MSN snakker vi sjelden, mens vi rett etter treffet snakket til langt på natt noen dager.

Hun dro på en lengre ferie og har for ikke så lenge siden kommet tilbake til landet. Nå holder hun seg i en annen by enn min, men skal arbeide her... i "min" by til sommeren.

Hva bør jeg gjøre nå? Hvilket ståsted har jeg?

Jeg skal og vil ikke komme frem som noen "wuzz" - tulling som dilter etter henne og higer etter henne på desperat vis...

Hvordan skal jeg ta kontakt? Hva er beste måten? Hvor tror dere jeg har jenten?

Håper alle dere fantastiske jenter/kvinner her på Kvinneguiden kan bistå et ungt mannssinn som leter etter et stort hjerte... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hmmm, jeg beklager å være den som måtte si det her, men hun virker ike interessert i deg lenger. Det beste du kan gjøre er å la henne være i fred en stund for å se om hun tar kontaktt. Gjør hun det ikek , så ike tenk på henne mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke nødvendigvis det høres ut som om hun er uinteressert, men du har jo selvfølgelig ingen garantier. Jeg synes ihvertfall du bør prøve å ta kontakt med henne igjen og se hvilken respons du får, så vet du litt mer hvor du har henne og slipper å gå rundt og gruble på det.

Selv om det er en klisjé, ER det faktisk mye bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på noe du ikke har gjort. Virker ikke som om du har så veldig mye å tape på å prøve, siden dere uansett ikke kjenner hverandre så godt... Go for it!

Hva som er den beste måten å kontakte henne på, må du nesten finne ut av selv... Men det er absolutt en fordel å ha noe å si. Jeg synes ihvertfall at "hva gjør du på?"-meldinger er drepende kjedelig å få, og svarer stort sett ikke på de. Vær ærlig, uten å skremme henne med kjærlighetserklæringer før du vet hvor du har henne.

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...