Resignert Skrevet 12. november 2019 #21 Skrevet 12. november 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Max 20 minutters samleie, helst rundt 15. Anonymkode: e40c8...3cd For akkurat denne dama. For andre damer varierer det enormt. Noen er egentlig like fornøyd (?) uten knulling overhodet, og om mannen kommer etter to jukk er de glad til. Og noen vil gjerne knulles i timevis. De fleste er noe imellom disse ytterpunktene. Noe de fleste sikkert allerede vet.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #22 Skrevet 13. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Max 20 minutters samleie, helst rundt 15. Anonymkode: e40c8...3cd Bruker du stopperklokke også? Jeg mener for å være på den sikre siden Jeg skal begynne med det. På slaget 15 min., så tømmes kanon! Anonymkode: 2d7dc...f5c
Gjest commeilfaut Skrevet 13. november 2019 #23 Skrevet 13. november 2019 På 3.11.2019 den 10.45, AnonymBruker skrev: Litt rart tema men, en quicky er altså ikke en quicky med pesing i 2 min før han kommer altså. Blir å holde på en liten stund, type 10-15 min kanskje før han kan komme. Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har alltid tatt det som et kompliment når noen synes man holder ut lenge, men dette er altså et problem? Hva skal egentlig til for å gjøre kvinner fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #24 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, commeilfaut skrev: Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har alltid tatt det som et kompliment når noen synes man holder ut lenge, men dette er altså et problem? Hva skal egentlig til for å gjøre kvinner fornøyd? Det beste er å tenke på deg selv. De finner som regel noe å klage på uansett, så bedre å legge listen lavt.😂🤫 Anonymkode: 2d7dc...f5c
Misanthropis Skrevet 13. november 2019 #25 Skrevet 13. november 2019 Begge to kan bli misfornøyd pga ulike forventninger og dagsform rett og slett. det kommer jo av manglende kontakt og komunikasjon. Har man nærhet og intimitet og kontakt før og under sex så vil ingen «vare for kart/ lenge» det er jo oppskrift på misnøye og feil i sexlivet når en eller begge skal jakte på orgasmen.. det blir sex med et mål,og dermed et prestasjonspress som ikke høre hjemme i et fantastisk sexliv.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #26 Skrevet 13. november 2019 Jeg har samme «problem». Samboer vil gjerne holde på lenge (30 min + samleie, altså etter forspill), og det kan være deilig det når vi har tid og mulighet. Men i den travle hverdagen skulle jeg ønske det kunne være 5 minutter. Jeg kommer veldig lett, og hvis jeg er sliten mister jeg motivasjonen etter den første orgasmen. At han vil holde på lenge gjør faktisk at vi har mindre sex, fordi jeg oftere avviser fordi jeg ikke orker en lang runde. Anonymkode: 26069...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #27 Skrevet 13. november 2019 2 timer siden, commeilfaut skrev: Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har alltid tatt det som et kompliment når noen synes man holder ut lenge, men dette er altså et problem? Hva skal egentlig til for å gjøre kvinner fornøyd? Du skjønner ingenting av at det er person-, og situasjonsbetinget? Det ultimate for meg som mann, er å ha kontroll over min egen utløsning, og bestemme om det er 3 eller 60 minutter som skal til. Evnen til rask utløsning har desverre forsvunnet med årene, og det er et savn. Anonymkode: c5d1b...775
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #28 Skrevet 13. november 2019 Forstår meg ikke på sutringa i denne tråden. Det burde da ikke komme som et sjokk at en gylden middelvei funker best for de fleste? Og at det er individuelle forskjeller på denne preferansen også. Noen menn foretrekker pupper, andre rumpe, noen kvinner liker lange samleier, andre liker korte. Det viktigste er å finne noen som matcher en selv. Jeg kommer veldig lett, og foretrekker derfor menn som ikke må hale det ut unødvendig. Kan godt holde på i timesvis, men da må jeg ha noen pauser, og det er veldig fint å ha muligheten til å ta en kjappis i ny og ne. Har desverre vært sammen med noen menn som må pumpe kjempelenge for å komme, disse er gjerne umulig å få til å komme med BJ også. Og det er utrolig kjedelig. Han jeg er sammen med nå er en god match for meg, han er følsom, og jeg kan få han til å komme når jeg vil ved samleie og BJ, men han har drevet med tantra og kan holde leeenge når vi har god tid. Anonymkode: d1b21...2b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå